Hei
Kyselisin . Itsellä siis nissan primera 2003 . Ajettu n.190tkm. Tyhjäkäynnillä ihme pehmeää kolinaa ja kaasuttaessa myös. Kuullostaa pellin kolinalta etupäästä tulee.
Öljyä saa lisätä jatkuvasti syö ihan sikana öljyä.
Missä vika?
Tänään auton sammutettua ei enää startannut radio ja valot ja vikavalot tuli päälöe mutta mitään muuta ei tapahtunu! Avainta kääntäessä ei mitään
Tunnin seisoi ja läks käyntiin
Mikä avuksi? Osaisko joku neuvoa :)
nissan primera 03
primera2003
4
143
Vastaukset
- apukone
Start motori olla sökö?
- jsfkjskfjsfjs
Todennäköisesti kaksi eri vikaa, kolina johtuu varmaan pakoputken suojapelleistä, jokin niistä löysällä ja kolisee putkea vasten. Starttivika joko käynnistysmoottori tai virtalukko.
- vespis
Luultavasti starttimoottori on sökö,kuuluiko naksahtelua avainta käännettäessä
- vespis
Kolina johtuu irtipalaneista pakoputken etuosan suojapelleistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230