Jep, elikkä tietääkö joku medal of honor undergroundiin jotain huijauskoodeja, joilla saa esim, lisää/loputtomasti ammuksia ja enempi aseita joka kenttään tms.. Rupee vaan tympimään se että loppuu aina kaikki vähä kesken, just ennen kentän loppua. Kaikki apu kelpaa, kiitän.
MEDAL OF HONOR underground KOODEJA?
6
380
Vastaukset
- Pena
Älä ammu liikaa ohi ni jotai ammuksia saattas jäähäkki sinne kentän loppuu..! Jos osaat ees ampua..
- killergirl
Mitä luulet, miksi ihmeessä pelaisin sitä, ellen muka osaisi ampua?
Miten luulet mun päässeen viimeseen kenttään, jos ammuskelisin kokoajan mihin sattuu?
Ne viimesten kenttien viholliset kun eivät kaadu vain yhdestä luodista,(ne haarniska/panssari pukuiset kirveenheiluttajat) joten siksi tartteisin enemmän ammuksia kun niitä ei sen kentän alussa kovin ruhtinaallisesti anneta.. - >:(
killergirl kirjoitti:
Miten luulet mun päässeen viimeseen kenttään, jos ammuskelisin kokoajan mihin sattuu?
Ne viimesten kenttien viholliset kun eivät kaadu vain yhdestä luodista,(ne haarniska/panssari pukuiset kirveenheiluttajat) joten siksi tartteisin enemmän ammuksia kun niitä ei sen kentän alussa kovin ruhtinaallisesti anneta..Saakelis ookko ees ettiny niit ammuksii tarpeeks! Niit kyl löytyy kentältä! >:(
- jack90
>:( kirjoitti:
Saakelis ookko ees ettiny niit ammuksii tarpeeks! Niit kyl löytyy kentältä! >:(
moi,mee www.jonneweb.com..etsi pleikka 2-koodit..kirjoita pelin nimi ja se on siinä eli sieltä löytyy kuolemattomuu koodi ja loputtomat ammukset... :)
- jkfgjuj
killergirl kirjoitti:
Ne viimesten kenttien viholliset kun eivät kaadu vain yhdestä luodista,(ne haarniska/panssari pukuiset kirveenheiluttajat) joten siksi tartteisin enemmän ammuksia kun niitä ei sen kentän alussa kovin ruhtinaallisesti anneta..mene makuuasentoon ja ammu niitä konekkiväärillä jalkoihin. jaloissa niillä ei ole suojaa
- mps 85098
katso niitä koodeja netiissä.mä olen saannut luotien kimpouksen ja loputtomat ammukset. olen parhaimmillaan metsästämässä niitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100