Hei. Odotteko kattonu sen Sweeney Todd ohjelman, missä Johnny Depp näyttelee? Koska, jos ootte, niin voitteko kertoa, oliko Sweeney hyvä vai paha? Koska, vaikka se murhaskin kaikkia, niin silti siinä lopussa se nosti päänsä ja anto sen ihmeen Tobyn viiltää sen kaulan auki. Niin oliko se sit kuitenkin hyvä? Vai? (Ps. Se on söpö!!!!!!)
Vastaukset 1
- Hiltsu1234
Mun mielestä Sweeney on sisimmältään hyvä, vaikka se on välillä vähän sekapäinen. Ja oot oikeassa, Johnny on ihana! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.521348Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181043- 93987
- 77683
- 37678
- 27480
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.16447Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423