Hei. Odotteko kattonu sen Sweeney Todd ohjelman, missä Johnny Depp näyttelee? Koska, jos ootte, niin voitteko kertoa, oliko Sweeney hyvä vai paha? Koska, vaikka se murhaskin kaikkia, niin silti siinä lopussa se nosti päänsä ja anto sen ihmeen Tobyn viiltää sen kaulan auki. Niin oliko se sit kuitenkin hyvä? Vai? (Ps. Se on söpö!!!!!!)
Sweeney Todd
TopModel800
1
1229
Vastaukset
- Hiltsu1234
Mun mielestä Sweeney on sisimmältään hyvä, vaikka se on välillä vähän sekapäinen. Ja oot oikeassa, Johnny on ihana! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506423Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14771