Hei. Odotteko kattonu sen Sweeney Todd ohjelman, missä Johnny Depp näyttelee? Koska, jos ootte, niin voitteko kertoa, oliko Sweeney hyvä vai paha? Koska, vaikka se murhaskin kaikkia, niin silti siinä lopussa se nosti päänsä ja anto sen ihmeen Tobyn viiltää sen kaulan auki. Niin oliko se sit kuitenkin hyvä? Vai? (Ps. Se on söpö!!!!!!)
Sweeney Todd
TopModel800
1
1283
Vastaukset
- Hiltsu1234
Mun mielestä Sweeney on sisimmältään hyvä, vaikka se on välillä vähän sekapäinen. Ja oot oikeassa, Johnny on ihana! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301916
- 1211385
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401160Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni601083Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831063- 491059
- 1381045
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94897Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77826