Heidillä kylässä

Olli_Virkku

- Tuttavien kaksivuotias oli kuullut uuden sanan ja kulki ympäriinsa hokien "huola huola huola".
- Tyhmä juttu, sanoin ja läpsäytin Heidiä kämmenellä perseelle niin että tuntui kerran, ja sitten toisen ja kolmannenkin, ja jokainen läpsäys varmaan tuntui.
- Auts! Lisää!
Vedin Heidin sängylle mahalleen. Nostin kesämekon helman ylös ja aloin läpsia hänen valkeita pakaroitaan aina eri kohtaan, pyrkien koventamaan lyöntejä pikkuhiljaa.
- Auts. Auts. Auts. Ihanaa. Auts. Auts!
Halusin rankaista tätä pikku hutsua, mutta lopetin läpsimisen hetkeksi ja hivelin pyllyä sormillani.
- Odota hetki! hän sanoi, kiirehti kaapin luo ottaen korkean jakkaran, kiiveten sille, ja kohta hän veti ylähyllyltä kenkälaatikon. Kenkälaatikosta löytyi nahkainen spanking-mela.
- Täällä on tämä anustappikin.
Anustappi oli aika pieni, mutta onhan sitä käytettävä, kun se on kerran hankittu.
- Laitetaan se anustappi nyt.
Toisesta kaapista Heidi löysi liukkarituubin ja antoi sen minulle, riisui kesämekkonsa ja asettui nojatuoliin kontilleen. Pursotin anustapille hieman liukkaria, levittelin sitä etusormella pintaan ja loput pistin Heidin persereiälle. Hieman tungin sormea sisäänkin, lisäsin vielä tuubista siihen pikkuisen ja työnsin sormea syvempään. Otin sormen pois ja painoin tapin hitaasti sisään.
Otin melan käteen ja läpsäisin kokeillen lyönnin voimaa ja tuntumaa.
- Auuuhhh! Ihanaa!
Muutaman lyönnin jälkeen Heidi hoksasi, että pitää laittaa popit soimaan isolle, että ei niin naapuriin erotu seksileikin äänet, sitten hän meni takaisin nojatuoliin, perse pystyssä, odottaen lisää herkkua.
Aloin taas lyömään pakaroita melalla, vaihdellen kohtaa ja lyönnin voimaa, mutta pyrkien pikkuhiljaa kovempiin lyönteihin. Hetken aikaa jatkettuani käskin Heidiä hakemaan kaalimadon kylppäristä. Kiltisti sen noudettuaan hän asettui taas paikalleen. Kokeilin sormella pillua ja huomasin sen märäksi, joten aloin työnnellä kaalimatoa sisään ja spanking-mela toisessa kädessä jatkoin perseen läimimistä. Heidin suu kävi lakkaamatta, ihanalta kuulema tuntui kun lyötiin niin että tuntuu.
Lopetin hetkeksi, vedin varoen anustapin pois ja laitoin kaalimadon pään sen sijaan perseeseen. Työnsin sitä syvenpään, ja kohta se upposikin melkein kokonaan Heidin anukseen. Riisuin shortsini, asetin kullini pillunhuulille ja painoin sen sisään kuumaan ja märkään aukkoon. Otin melan taas käteen ja annoin pakaroiden paukkua.
Ajattelin että mukavahan tätä pikku hutsua olisi panna ilman tämmäistä spankingtouhuakin, mutta hän tuntui nauttivan asiasta. Ihme pervo pikku huora. Ansaitseekin saada selkäänsä.
Kaalimato painoi ikävästi alavatsaani, kun painelin kullia syvälle Heidin pilluun, mutta varmaan se mato tuntui Heidin persereiässäkin, joka oli ahtain kokeilemani, niin ahdas, etten ollut vielä kulliani sinne saanutkaan mahdutettua. Kolme sormea rinnakkain olin saanut sisään, ja puristus oli ollut valtava, eikä syvyyssuunnassakaan ollut tilaa kuin yhden tai kahden sormen mennä syvenpään.
Vielä muutaman minuutin läimittyäni pakaroita, jotka jo punoittivat iskujen jäljiltä, aloin tuntea, että on aika keskittyä omaan nautintoon. Laitoin melan pois, ja aloin keskittyä panemaan Heidin pillua. Otin otteen lantiosta ja lisäsin työntöihin kiertoliikettä lantiolla, oikealta sisään ja vasemmalta ulos niin, että terska just pysyi sisässä, sitten taas maha pakaroihin läiskähtäen.
Kun painelin oikein syvään, painui kaalimatokin niin syvälle, että Heidi sanoi sen tekevän kipeää. Varoin sitten painamasta kaalimatoa syvenpään, vaikka ajattelin, että tehkööt vähän kipeää, venyypä paikat niin, että jonain päivänä mahtuu kullikin perseeseen.
Hetken kiivaan nussimisen jälkeen alkoikin väristykset tuntua, ja vielä vähän tahtia kiihdyttäen laukaisin lastini syvälle Heidin pilluun.
- Oliko hyvä?
- Oli, sinä osasit olla silleen kovakourainen.
Vaikka silloin omat tuntemukseni olivat hieman sekavat, hitto että minä rakastin tuota pikku hutsua. Ja parempia seikkailuja Heidin kanssa oli vielä luvassa.

3

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko se kaksivuotias Heidi?

    • OlliVirkku
    • Helilkyläs

      Toisest kaapist Heli löys liukkarituubi ja anto sem mul, riisus kesämekkons ja asettus nojatuollii pers pystys. Pursoti perstapil hiukka liukkarii, levitteli sit etusormel pintaa ja loput pisti viäl sorme Helin persreikkä. Hiema änkesin sorme sissäänki, lisäsi viel tuubist sihe pikkise ja työnsi sorme syvemppä. Oti sorme pois ja haistoi sormest paskankatkui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2339
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      397
      1967
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      30
      1850
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1141
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe