Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mitä teen kun elän melkein seksittömässä suhteessa

näinmeillä

olen 52v mies, seksiä saan 1-2 kertaa kuukaudessa, vaimolla ei ole haluja enään, valittaa että on hormoonit sekaisin (vaihdevuodet tulos), en enää ole viittinyt ruinatakkaan, ku sekään ei auta ja väkisin en ota. On täs pitkän aikaa harkinnu, et hankkisin vakipanon kylältä, mutta toisaalta en haluaisi pettääkkään, meillä on pitkä sude takana, eikä pettämisiä ole puolen tai toisin, mutta vieras alkaa kiinostaan ainavain enemmän ja enemmän, mitä teen?

61

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhmavaimo

      No asioilla on aina puolensa. Toisaalta on vaan tämä yksi elämä. ....pitää itse ratkaista, et antaako himolle vallan ,vai elääkö melkein selipaatissa. Itse valitsin eka vaihtoehdon.

      • kirjoita minulletuhmavaimo


    • mkkjgtgf

      Siinä tapauksessa olet täysi kusipää luuseri jos petät eukkoos kyllä sullekin löytyy tilaa saunan taakse ja kuohittavaks taitaa vaimos vaan esittää ei halua että kosket siihen enää

    • NussikaaKansalaiset

      Valta pistää vittuunkin vipinää, sinua alistetaan ! Istu ja heiluta häntääsi niin se koirakin tekee ja läähättää ;) Hommaa nyt helvetin äkkiä kyliltä vaki.....
      Kukin vastaa omasta halustaa !

    • ddffgggh

      Painu vuorille apinoita naimaan tai vedä vaan käteen pappa

    • kerranelän

      Terve näinmeillä

    • haddfghjj

      Tyydy kohtaloos ja kättele ittees pappa

    • Sanosuoraanvaimolle

      Kysy vaimoltasi mikä on ratkaisu tilanteeseen. Kerro ettet itse ole onnellinen tällaiseen suhteeseen. Hormonihoitoa on tarjolla ja se vaikuttaa naisen koko elämänlaatuun.
      Jos hän on itse tyytyväinen, riittääkö se sulle silloin?
      Ei toista voi omistaa eikä toiselta voi olettaa vain mukautumista asioihin.
      Fiksuna kerrot vaimollesi vaihtoehdot seksin saamiselle.
      Miksi joidenkin pitää aloittajaa vähätellä? Näin voi tapahtua kenen tahansa suhteessa eikä silloin naurata.

      • urpourputtaja

        Just noin! Onko vaimosi niin mustis ettei ole järjestänyt itselleen tuuraajaa antamaan silloin kun ei itseä haluta?
        Viisas vaimo järjestäis !
        Kyllä miehen hyvinvointi vaatii seksiä lähes päivittäin.


    • viisyks

      Täällä meneillään sama tilanne. Siihen päälle vielä vaimon vaihdevuosien hormooneista johtuvat äkkiarvaamatta vaihtuvat mielialat. Omalta kohdaltani olen ajatellut niin, että jos tilanne kohdalle sattuu niin voi hyvinkin olla, että vietit vetää pitemmän korren. Enpä taida jaksaa edes syyllistää itseäni. Puhutaan miehen viidenkympin villityksestä, mutta nyt kohdalle osuessa alan tajuamaan, mistä se johtuu.

      • onnellinen_naiva_pari

        On se sitten erikoista, valitatte 50 naiseten haluttomuudesta, minulle kävi päinvastoin, halut kasvoi kun hormoonitoiminta muuttui. Yrittäkää saada jotenkin suki solmunne, kyllä seksi elpyy, kun koti tyhjenee. Viekää vaimo gynegolokille, hakeen apua, minut käskettiin, apu löyty... joskus laskee kylläkin leikkiä, olisi pitänyt kestää vain sun vaihtarit, ei tarvis peittoa heilutella näin usein...


    • Kiihkeää

      Minun kanssa saisit seksiä joka päivä vaihda nuorempaan ;) olen 38v ja panettaa aina

      • ukm48

        Miten saan yhteyttä sinuun " kiihkeää" 38v nainen. Puutteessa oleva mies.


    • paljonnainut

      Apinat, tuossa näkee miten sairaita runkkareita olette kun toinen ihmanen pyytää neuvoa. Paskannan naamallenne ja tallaan kynsillenne, sitähän paskiaiset kerjäätte! Ja aloittajalle sanon: asianajaja, uusi vittu!

    • Sama propleema täälläkin. Itselläni on haku päällä nuoremmasta vaki panosta. Toistaiseksi olen tyytynyt netiseksiin ja päivittäiseen runkkailuun. Hyvältä tuntuu sekin. Seksikauppojen privaateissa tulee käytyä runkulla tämän tuosta. En koe pettäväni vaimoani näissä harrastuksissa. Vieraspano on sit eri juttu ... mieli tekee...

    • Miettikää_tätä

      Voisin vastata samanlaisessa tilanteessa olleena "pihtaavana" vaimona.
      Minä en vaan pystynyt enää harrastamaan seksiä viisissäkymmmenissä olevan puolisoni kanssa. Muuten hän oli ok, oltiin ns. "hyvät kaverit", mutta seksi hänen kanssaan ei, ei, ei. Hän olisi kyllä halunnut ja kykyjäkin olisi ollut.
      Silti itse olin ihan valtavassa seksin puutteessa hänen vierellään. Välillä oli tosi vaikeaa, ainakin neljän kympin jälkeen, seksiä teki mieli ihan päivittäin. Mutta sitä vaan ei pystynyt harrastamaan oman puolison kanssa. Hänessä vaan ei ollut yhtään seksuaalista vetovoimaa minuun nähden. Muuten päivittäiset rutiinit menivät hyvin, meillä oli jopa hyviä keskusteluja, viihdyttiin muuten toistemme seurassa.
      Ja jos nyt mietitte, että päättyikö liittomme eroon niin ei, hän menehtyi sairauteen ja liittomme kesti loppuun saakka.

      • Ihan sama tilanne täälläkin. Pillu on vieressä joka yö, mutta ei kiinnosta. Vierasta ja nuorempaa tekee mieli ja nettiseksi on jatkuvasti käytössä. Runkkaan päivittäin tyydyttääkseni haluni... se on ihanaa ja olen tyytyväinen siihen ;)


      • D-ram

        Käsittääkseni tilanteenne on ollut hyvin tavallinen. Pitkässä parisuhteessa nainen menettää seksuaalisen mielenkiintonsa omaa puolisoaan kohtaan. Parisuhteen dynamiikka noudattaa tyypillisimmillään seuraavaa kaavaa: Parisuhteen alussa useimmat naiset haluavat puolisoltaan seksiä paljon - usein jopa enemmän kuin mies. Suhteen jatkuessa naisen mielenkiinto seksiin vähenee. Monissa tapauksissa nainen saattaa menettää mielenkiintonsa mieheen kokonaan.

        Tottakai jokaisella parisuhteella on oma kulkunsa. Tuo ylläoleva kuvaa vain yleistettyä kaavaa. Muistaakseni noin 20%:ssa parisuhteista mies on se, joka ei halua naistaan.

        Naistenlehdissä aihetta käsitellään usein, koska ongelma tiedetään yleiseksi. Artikkelien neuvoista vain ei ole pitemmän päälle mitään hyötyä. Ongelma on tavallaan vastaava kuin laihdutusyritykset ylipainoisilla. Nainen saattaa itsekin myöntää ongelman, mutta ei mahda asialle mitään. Useissa parisuhteissa päädytään syyttelyyn ja katkeruuteen. Paluuta entiseen ei ole ja niinpä seksuaalielämä nuivahtaa kokonaan.


      • Kiimabeba
        D-ram kirjoitti:

        Käsittääkseni tilanteenne on ollut hyvin tavallinen. Pitkässä parisuhteessa nainen menettää seksuaalisen mielenkiintonsa omaa puolisoaan kohtaan. Parisuhteen dynamiikka noudattaa tyypillisimmillään seuraavaa kaavaa: Parisuhteen alussa useimmat naiset haluavat puolisoltaan seksiä paljon - usein jopa enemmän kuin mies. Suhteen jatkuessa naisen mielenkiinto seksiin vähenee. Monissa tapauksissa nainen saattaa menettää mielenkiintonsa mieheen kokonaan.

        Tottakai jokaisella parisuhteella on oma kulkunsa. Tuo ylläoleva kuvaa vain yleistettyä kaavaa. Muistaakseni noin 20%:ssa parisuhteista mies on se, joka ei halua naistaan.

        Naistenlehdissä aihetta käsitellään usein, koska ongelma tiedetään yleiseksi. Artikkelien neuvoista vain ei ole pitemmän päälle mitään hyötyä. Ongelma on tavallaan vastaava kuin laihdutusyritykset ylipainoisilla. Nainen saattaa itsekin myöntää ongelman, mutta ei mahda asialle mitään. Useissa parisuhteissa päädytään syyttelyyn ja katkeruuteen. Paluuta entiseen ei ole ja niinpä seksuaalielämä nuivahtaa kokonaan.

        Komppaan täysin, velvollisuudesta miestä kohtaan levitä jalkani, vaikkei niin nappaakkaan. Koska olen seksuaalinen ei tuota vaikeutta. Vieras saa kyllä valumaan ihan täysillä.


      • Vaiheilla

        Täysin samaa mieltä kanssasi!
        Ajoittain muita miehiä, joiden kanssa himottaisi naida useitakin kertoja viikossa, mutta oma puoliso ei sytytä ollenkaan. Välillä kadun seksisuhteitani ja olen 'kiltti', enkä nauti vieraiden miesten tai vuosia tunteneiden kanssa.
        Usein todella vaikea hillitä itseään, koska rakastan vartaloani ja osaan todellakin nauttia monipuolisesta seksistä estottomasti kiihottavan kumppanin kanssa.


      • suhe

        Toista ei voi omistaa...
        Jos toinen ei halua seksiä niin sitten ei.
        Mutta jos toinen haluaa niin mikä siinä sitten on esteenä?
        No se toinen osapuoli.
        Meillä seksielämä loppu jo parikymmentä vuotta sitten.
        Puoliso ei vaan enää halunnut, eikä halua vieläkään, edes vuosien keskustelujen jälkeen. Tuli varmaan naama liian tutuksi ; )
        Muuten elämä on mallillaan, ollaan kavereita ja liitossa. Reissataan ja tehdään asioita yhdessa.
        Mutta seksi sujuu muualla kuin kotona.
        Työmatkoilla käy flaksi melko hyvin. Onpa yksi hyvä syy lisää olla reissuhommissa.
        Minulla on ollut muutama suhde, osa pitempiä ja osa ei.
        Tällä hetkellä saan seksiä aina kun sitä tekee mieli. Toisena osapuolena on vastaavanlaisessa liitossa elävä, hiukan nuorempi nainen.
        Kumpikin elelee omissa liitossaan ja kun alkaa kutittamaan tietystä paikasta, käydään yhdessä raaputtelemassa.
        Molempien puolisot varmaan tietävät asian mutta pääsevät ilmeisesti helpommalla kun antavat asian olla?
        Jep jep!


    • Itse poistan paineet runkkaamalla ja sex videoita katsomalla päivittäin. Vaimoni on hyväksynyt harrastukseni ja antanut minulle vapauden tyydyttää itseni omalla tavallani...

      • luuserirunkkari

        Olet säkin yks vitun ääliö, oikein luvan kanssa runkkaat.. hohoijaa..


      • Ujoatm26v
        luuserirunkkari kirjoitti:

        Olet säkin yks vitun ääliö, oikein luvan kanssa runkkaat.. hohoijaa..

        Ota ero niin et tartte lupaa runkkaamiseen.


    • Miettikää_tätä

      Lisäisin vielä sen, että mieheni luuli minun seksuaalisten halujen loppuneen ja annoin hänen olla siinä uskossa. En halunnut loukata häntä sanomalla, että kyllä seksi minua olisi todellakin kiinnostanut ja haluttanut.... mutta ei hänen kanssaan.
      Ja nimimerkki D-ram, noin se juuri meni meilläkin miten kirjoitit.

      • Seksuaalinen halu on asia, jota ihminen ei voi omalla valinnalla tuntea ketään kohtaan - se vain on, tai sitä ei ole. Puoliso joka ei anna kumppanilleen seksiä ei voi tietenkään pakottaa toista seksittömyyteen, vaan puutteessa olevalla on oikeus hakea seksiä muualta.

        En aikaisemmin vastannut aloittajalle, mutta pointtini tuli todennäköisesti selväksi aikaisemmasta kommentistani. Luulen että tilanne tulee muuttumaan niin, että seksiä oman puolison kanssa on aina vain vähemmän. On sitten oma päätös kuinka toimii tästä eteenpäin. Tsemppiä aloittajalle!


      • mekkk

        Tämän takia seksi on seksi eikä siihen saa skottaa kohdetta jannuorempana on naista tullut pylsittuä vaikka ei näöltään ja olemukseltaan ollut mitenkään erikoinen mutta kun panetti niin sitä tehtiin ja se siitä. Jos halua on ja oma puoliso ei ole seksuaalisesti kiihottava niin voihan sitäö toisen mieliksi tehdä.


    • ffgghhj

      Saatanan urpot mitäs alatte parisuhteeseen ei voi olettaa että sexi elämä pysyy vilkkaana hautaan asti kyllä ne toukat runkkaa teidän moloista loputkin mehut arkussa

    • apuva53v

      minulla sama homma . Voi olla että kumppanini ei vaan halua minua enää . Juttelin erään naisen kanssa hän ei ollut miehensä kanssa ollut yli puoleen vuoteen.ei kuitenkaan suuresta halustaan huolimatta rakastellut kanssani ,mutta tyydytti minut hellästi.

    • byyäähääää

      Ei perse mitä luusereita maa päällään kantaa en ihmettele yhtään jos ei vaimoa kiinnosta nämä pillittävät aikamiehet ja lähtee viimisetkin halut jos ukko ruikuttaa vieressä kokoajan täysiä pellejä ootte

    • näinmeillä

      kiitos kaikille teille jotka vastasivat asiallisesti, hyviä kommentteja. Otan asian puheeksi, riita siitä saataapi tulla, mutta onpa niitä ollut ennenkin ja aina on selvitty.
      Erota en halua, ollaan kasvettu toisiimme liikaa kiini.
      Ja niille jotka eivät osaa vastata asiallisesti: häipykää v...tuun tältä palstalta ja tunkekaa se saatanan löylykauha perseeseenne, kiitos!!!

    • ukkomies55

      Olipa mukava lukea asiallisia kommentteja. Meillä ihan sama juttu, vaimon antama "velvoiteseksi" 1-2 krt kuussa on ilotonta "suorittamista", tunne, halu ja halutuksi tuleminen puuttuu ihan kokonaan. Syytän tilanteesta itseäni, en ole osannut olla sellainen aviomies, joka sytyttää vielä vuosien jälkeen. Vaimo kaunis, minä "kirveellä veistetty" ruma äijänköriläs. Uskon että myös vaimo kärsii tilanteesta, ainakin tuntee syylisyyttä ettei ole haluja. Toivottavasti aloittaja löytää ratkaisun, mulla sellaista ei ole antaa.

      • Samma här. Olen hyvännäköinen 50v mies. Hoikka ja 200cm pitkä. Tavaraa on jota tarjota vaimolle, mut ei kelpaa. 25v yhdessä. Puolivuotta taas ilman naista. Joku puhu siitä suorittamisesta. Minäkään en tykkää siitä. Naisen pitää haluta miestään. Silloin homma toimii.


    • zzzxxx

      Kyllä löylykauhan perseeseen lohuttaa kummasti aaaahhh

    • itsekusetusta

      Kuten todettua, monella naisella himot hyytyy omaa puolisoa kohtaan ja .. no siihän runkuttelet uskollisena, kun muijas nostaa kytkintä heti sopivan osuttua kohdalla.

      Naiset on niin tekopyhiä moraalinsa kanssa. Omakohtaisesti sanoin muijalle "heippa" ja lähdin nostelemaan, kun hyyty hommat toispuolisesti. Eipä kestänyt aikaakaan, kun alko seksinnälkäinen vonkaus, eli tasainen ja vakaa suhde tappaa seksin naisilla on tässä johtopäätös. Jokainen tekee mitä oma sisäinen moraalinsa sanoo mutta monasti tuo moraali vaan on valheellisten faktojen tuottama käytösmalli josta ei pidemmän päälle mitään hyötyä.

    • amik

      Moikka kaikki puutteessa olevat,minulla samaa juttua ,en ole saanut vaimolta pillua kahteenvuoteen.Onko ketään naista täällä joka haluaisi lopettaa kiimani.Asustelen Pirkanmaalla ja ikää 60v.

    • Niinpäjust

      Meillä sama ongelma mutta toisin päin. Minulla olisi haluja useammin, mutta miehelläni ei. Asiasta on kyllä keskusteltu, mutta ei se siitä ole muuttunut kuin hetkellisesti ja kohta taas ollaan takaisin lähtöpisteessä. Mieheni mukaan haen vaan panemista eikä siinä ole hänelle tarpeeksi tunnetta mukana.. no tottakai haen panemista! Mutta enhän minäkään ilman tunnetta/haluja mitää ees ehdota. Sitten kyllä se loppuhuipennus on yleensä sit niin upee että ei mieskään valita jälkeenpäin, sillon ku sattuu mukaan lähtemään.
      Meillä kyllä on pitkä parisuhde takana ja kaikenlaista ylä- ja alamäkeäkin ollut, jotka tietty vaikuttaneet matkan varrella. Mutta onhan se niin , että tarpeet jos ei kohtaa, niin sitten ei kohtaa. To be or not to be, that's the problem

    • erimiesontosimies

      siis tuonko takia minulla on 3 vakiovuoroa ja kaikilla ukko ja kakarat kotona, joudun painamaan niitä kun kotona ei ole ollut seksiä 2-5 vuoteen. mies uraohjus ja nahjus.
      naiset tulee kylään ja vartissa ovat ihan märkiä suorastaan yksikin nainen valuu pillumehujaan, aika tiukka, eipå silti, kiitos kysymästä. toinen isotissinen haluaa myös joka kerta b rappuun jota työntelen ja usein laukean sen suuhun lopuksi. kolmas normi tissinen kaunis hyvärunkoinen nainen, joka ihmettelee voiko orgasmeja tulla sarjassa.... näiden asioiden kanssa joudun viikot painimaan tässä.
      jos kotona olisi asiat kunnossa joutuisin seurustelemaan jonkun naisen kanssa ja väkisinkin tulisi sen naama niin tutuksi että jaksaisiko samaa naista painaa kuukauden, kaksi vuoden what ever .parempi näin, useita naisia ja aina lasken paljaalla.
      irtosuhteisiin ei ole enää aikaa

    • xxghjj

      Mä viskaan jatkuvasti vonkaavan ukon pellolle säälittäviä urpoja sellaset kuohia ne pitäis

    • Nuorisenior

      Tuon vuoksi olen suhteessa samanlaisessa tilanteessa olevaan mieheen - jo puolitoista vuotta.. Ihan mies, ihanaa rakastelua, mutta omaksi en ole vielä saanut.. ja en taida saadakaan.. Itse olen kiihkeä, kiihottuva ja nautin niin estottomasta rakastelusta.. ja aion rakastella vielä kauan ja paljon.....

    • 6666666

      pitäiskö sille mammalle antaa lupa käydä baarissa ja tulla kotiin housut märkänä. Suatapasi toimia.

    • fxfgghh

      Teet sitä mitä ennenkin vedät käteen tai ota ero akastas

    • Meillä on ollut seksin osalta jo pidempään vinoumaa meidän haluissamme.

      Mun upea vaimoni ymmärtää tilanteen ja teki jotain jota en olisi osannut odottaa; hän on antanut mulle luvan etsiytyä seksisuhteeseen, jos löydän hyvän vakityypin.

      Olen myös kovasti toivonut vaimoni innostuvan kokeilemaan toista miestä, mulla on kovasti aisurifantasioita, ja vaimoni onkin luvannut harkita asiaa tilanteen hyvin kohdalle sattuessa :=) se voisi tuoda hyvää kipinää, kukapa tietää...


      Kumpaakaan ei siis ole vielä järjestynyt, mutta tällä tavoin olemme tavallaan tasapainossa asiassa - ikävämpää olisi jos säätäisimme toistemme selän takana: se olisi pettämistä. Tämä on muutoin hyvän ja toimivan parisuhteen kannalta jopa sitä lujittava järjestely.

    • timo.meikalainen

      Kiinnostaisko porukalla kehitellä jotain tarinaa? Esimerkiksi vaimoni ja jotkut teistä vanhemmista miehistä? Vaimoni on lyhyt,hoikka,brunette,d75-rinnat ja 37 vuotias...

    • runkrunk

      ite oon ollut ilman seksiä 15 vuotta kun vaimo lopetti koko homman.
      nyt runkkaan joka päivä homo sivuilla kun ei muutakaan ole tässä maailmassa

    • elämäonmerkillistä

      Apua, meiläkin ollaan menossa tuohon suuntaan! Vielä saan parikertaa viikossa paitsi kuukautisten aikana, jolloin tyytymään kakkoseen. Itse en lähtisi pettämisen tielle. Helpompi olisi ensin erota ja vasta sitten rällästää. Tosin eipä sitä tiedä koska homma kääntyy - vaimosta tulee aktiivisempi ja omat halut häviää.

    • 72v

      Mies "saa" seksiä! Jospa tuossa asenteessa on syy? Entä jos mies "antaisi" seksiä?
      Tarkoitan perusasennetta joka, varsinkin ikääntyessä on otettava huomioon, tosin myös nuorempana, että hoitaa asiansa siten, että nainen haluaa ja "saa" seksiä.
      Voi vaikuttaa itsestään selvältä tai turhan filosofiselta.
      Minä "annan" 7-kymppiä lähestyvälle vaimolleni seksiä pari kertaa viikossa ja läheisyyttä ja hellyyttä päivittäin.
      Parisuhteen arkisten asioiden on oltava kunnossa, ainakin meillä.
      7-kymppisenä ei alkoholikaan toimi piristeenä vaan lamauttaa.

      • Se että kirjoittaa seksin saamisesta, ei vielä kerro aloittajan todellisista asenteista. Muutenkin olen hieman eri mieltä. Seksissä täytyy toki antaa, mutta myös ottaa.

        Ei tähän ole niin yksinkertaista ratkaisua kuin sinä esität. Käytät omaa liittoasi esimerkkinä. Todellisuus on kuitenkin se, että useimmissa parisuhteissa seksielämä nuivahtaa ja useimmin juuri naisen halujen kadotessa. Siihen ei asenne vaikuta. Sinä olet onnekkaasti löytänyt vähemmistöön kuuluvan naisen, jolla into rakasteluun oman miehen kanssa on säilynyt. Toivottavasti minulla on sama tilanne kuin sinulla muutaman kymmenen vuoden kuluttua.


    • ffgghhj

      Tyydy kohtaloos tai painu vanhainkotiin mummoja naimaan

    • vieraspuutarha

      Ite kävin vierais, helpotti kummast.

    • antaessaansaa

      Meillä oli aika puutunutta seksirintamalla melkein kymmenen vuotta.Itse naisena heräsin risteilykeikalla,erään gentlemannin halutessa minua intohimoisesti.Sen reissun jälkeen hommasin saman palvelun maissa:)
      Ja kuinka ollakaan avioseksimmekin lähti käyntiin,minä vapauduin.nautin myös miehestäni ja hän minusta....meillä on kivaa niinkuin ennenvanhaan.

    • Roadman2000

      Älä nyt enää 52-vuotiaana murehdi tämmöisiä. Muistele mieluummin menneitä hyviä aikoja ja keskity lapsenlapsien kanssa temmeltämiseen.

      • Uskomattoman

        ...pösilö komentti!

        Tästä on kohta 10v, kun oltiin vaimon kanssa tuossa iässä.

        Ja seksi on suorastaan parantunut viimeisen 20v aikana!

        Kaikista vaihdevuosista ja erektiohäiriöistä huolimatta!


    • Miettikää_tätä

      Hei sinä viestiketjun aloittaja "näinmeillä"! Saitko keskustelut heräämään ja asiaa selvitetyksi.
      Itse tässä nykyisenä sinkkunaisena piipahdan lukemassa täällä aikani kuluksi (ja ehkä virikkeitä etsiskelemässä :) eli vielä kaipaus mieheen elää... sittenkin :)

      • näinmeilläkin

        Missä päin miehelle olisi käyttöä..?


      • Miettikää_tätä

        Kyllä minä kuitenkin haluan kohdata miehen livessä enkä sokkotreffien kautta.
        Tosin livessä miehen löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, niin se vaan valitettavasti on. On ihan hirveä kynnys kummankin sukupuolen mennä juttelemaan toiselle vaikka kuinka kiinnostaisi. Siis tarkoitan muualla kuin jossain lavoilla tai ravintoloissa.


    • Mesemies2

      Yli 20v yhdessä ja lähes seksittömässä tilanteessa ollaan,ois kiva löytää vakipartneri jota tapailla salaa aina tilaisuuden [email protected] saa naiset kirjoitella asian tiimoilta.salla,kuusamo,ruka akselilla liikun.

    • pimppaiikka

      vaimo 41 minä 53 kotona ei seksiä enää kolmeenvuotee,mutta onneksi töissä on tyttöjä jotka on siinä iässä että muna maistuu, ei tarvii kerjätä kotona, kaikki on tyytyväisiä.

    • touhutaan

      Meillä mies 64 ja minä 63.Molemmat hyväkuntoisia ja hyvännäköisiä.Seksi loppui ennen kuuttakymppiä,jotenkin ei enää tullut edes puheeksi:)
      Sitten tein laivareissun,tanssihinkkaamisen jälkeen jatkoin hieman nuoremman miehen kanssa hytissä.
      Upeeta.Kotona aloin houkutuspuuhiin ja mies tuli mukaan,hommat aloitettiin uudella innolla.Siis vieras sytytti minut,ehkä sammunut seksihommamme kävi just noin kuin tuolla on kuvattu pitkissä liitoissa käyvän,ehkä meillä minä luovutin aikaisemmin ensin.
      Jatkan vieraan kanssa touhuamista,se pitää minut innokkaana myös mieheni kanssa.

    • paavelix

      Muslimimiehillä ja suomalaisilla naisilla on se yhteistä että vastakkaista sukupuolta oleva pitää alistaa, muuten ei ole käytös normaalia.

    • jeajees

      Suomalainen vaimo ylittää tasa-arvollaan, myös kaiken inhimillisyyden. Seksi on suurin alistamisen keino, kun sitä säädellään, annetaan tietyin ehdoin. Tai ei ollenkaan. Minulle tuli tämä asia eteen. Hoidin homman siten, naisia oli erittäin paljon puutteessa tuolla maailmalla. "tehtiin yhteistyötä" Pahin puute poistui.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2364
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2064
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1883
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1658
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1582
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1420
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe