Hirveä hätä! Huomenna matikan koe ja en ole jaksanut lukea. Miten te luette? Onko mitään verkkosivua Tuhattaiturille? Auttakaa pls!! :((
Miten harjoittelen matikan kokeeseen??
5
3046
Vastaukset
- Kysynpä_kumminkin
Se on myöhäistä nyt. Matematiikkaa oppii parhaiten laskemalla laskuja, ei lukemalla kirjaa.
Opitkohan tilanteesta mitään? - Lnoppilas
Jep kyllä sun tilantees vähän surkealta näyttää jos et oo koko kurssiin mitään laskenut. Niin kuin edellä sanottiin, matikkaa oppii vain laskemalla. Mäkin teen yleensä kaikki kappaleessa olevat tehtävät, vaikka ei tulis edes läksyksi, ja laitan ylös ne mitä en oo osannu ja kertaan sitten ennen koetta ne sekä kirjan takana olevat lisätehtävät. Tää taktiikka on nyt tähän mennessä tuonut lyhyestä matikasta L:n ja kaksi pitkän matikan 10 kun lähdin sitä sitten vielä lukemaan.
Sulle viisainta nyt ehkä on laskea kertaustehtäviä kirjan takaa tai sitten kirjan esimerkkejä niin että peität sen ratkaisun ja katsot vasta kun olet itse tehnyt tai et pääse eteenpäin kyseisessä laskussa, riippuen siitä kuinka hyvä olet. - Lukijolainen
Lukio-opiskelussa tärkeintä on tehdä töitä koko kurssin ajan. Jos havahtuu lukemaannja harjoittelemaan vasta vähän ennen koetta, ei ole enää paljoa tehtävissä, koska käsiteltävät asiakokonaisuudet ovat laajoja. Läksyt kannattaa tehdä joka kerta ja tunneilla kannattaa kuunnella tarkasti.
Jos tässä jaksossa et ole näin tehnyt, älä huoli, koska ensi jaksossa voit korjata asian. Tämä pätee sitten kaikkiin aineisiin eikä pelkästään matematiikkaan. Toivotan opiskeluintoa tuleviin kursseihin! - Hhkdiekdk
Mulle kävi samanlainen tilanne. Päivä ennen koetta luin matematiikan kirjaa ja katsoin esimerkkitehtävät. Muuten en laskenut (tein kurssin etänä) ja kävi niin hyvä tuuri, että suurin osa tehtävistä oli niitä mistä olin katsonut esimerkit. Kutosen sain ja se oli tavoite. Kyseessä oli viimeinen matematiikan kurssi enkä enää jaksanut panostaa. Muut kurssit arvosanoilla 9 ja 10 läpi.
- Anonyymi
bro en osaa niitä laskuja koska se ope ei oo opettanu ja se koe on huomenna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773