Ei minun eka kertani,mutta...

Jitka

Oli kuuma ja helteinen kesäpäivä,kun olin menossa tapaamaan ystävääni Anniinaa.Hän asui rivitalossa,melko kaukana omalta asunnoltani,mutta olin päättänyt lähteä kävellen.Olin pukeutunut punaiseen polvipituiseen kesämekkoon ,joka jätti selän avoimeksi ja laskeutui kauniisti lanteilta.Jalkaani olin laittanut uudet nyöritettävät korkokenkäni ja olin todella hyvällä tuulella.Viimein pääsin perille ja koputin oveen.Oven tuli avaamaan Anniinan seitsemäntoistavuotias veli Luukas,minua viisi vuotta nuorempi siis.En ollut nähnyt häntä pitkään aikaan,viimeksi silloin kun Anniina vielä asui kotona,pari vuotta sitten siis.Halasin häntä tottakai ja ihmettelin,kuinka hän olikaan kasvanut ja miehistynyt.Hänestä oli tullut noin 180 senttinen,hyvin hoikka ja kaunis poika.Luonnonvaalea pitkähkö tukka ja huikeansiniset silmät.Olin aivan myyty,en todellakaan arvannut,että Luukaksesta tulisi niin syntisen hyvännäköinen.Entiennyt,että Luukaskin olisi paikalla,mutta joka tapauksessa olin iloinen nähdessäni hänet.
"Missäs Anniina on?" kysyin sisällä.
"Se joutu lähteä käymään sen työpaikalla,sano että sillä menee siinä tunnin verran",Luukas vastasi.Katsellessani häntä tummissa farkuissaan ja valkoisessa t-paidassaan,aloin miettiä mahtoiko hänellä olla vielä poikuus tallella.Hän oli aivan käsittämättömän haluttavan näköinen,ja tunsin halun alkavan polttaa lanteillani.Luukas nojasi keittiön pöytää vasten ja katsoi minua lähes ujosti,vaikka olimme tunteneet jo kauan.Kai hänkin oli hämmentynyt uudelleennäkemisestämme.Ajattelin,minkälaista Luukaksen naiminen olisi ja tunsin,kuinka aloin kostua.Tiesin,että Anniinan puolesta saisin naida Luukasta vaikka koko päivän,jos siltä tuntuisi,eli häntä se ei haittaisi.Minun oli pakko saada kokeilla.
Astuin lähemmäs Luukasta ja katsoin häntä silmiin.Vein käteni hänen niskalleen ja kurotin suutelemaan häntä.Hän vastasi varovasti suudelmaani ja työnsin varovasti kieleni hänen suuhunsa.Pujotin käteni alas ja vein sen hänen farkkujensa vetoketjulle.Avasin sen oikealla kädelläni suudellen häntä samalla kiihkeästi.Ujutin käteni hänen housuihinsa ja löysinkin kuumana sykkivän kalun.Joka oli suuri,todella suuri.En voinut kuvitella tällaista olevankaan,niin kaunis poika,jolla oli vielä hyvä varustuskin!Aloin hieroa Luukaksen kyrpää ja huomasin hänen jännittyvän.Vein hänet Anniinan huoneeseen ja vedin paidan hänen päänsä yli pois.Luukaksen vartalo oli jotain niin ihanaa.Kuljetin sormiani hänen norsunluunväristä ihoaan pitkin ja mukailin sen kaikki käänteet,kylkiluut,selän,kasvot,kaikki.Riisuin Luukaksen farkut ja työnsin hänet sängylle istumaan.Hän oli todella jännittynyt,vaikka selvästi halukas.Koko hänen vartalonsa oli jännittynyt ja hengitys kiihtynyttä.Katsoin häneen hymyillen ja riisuin alushousuni.Menin sängylle ja nousin hänen päälleen.Hänen kuuma kalunsa liukui pilluuni kevyesti ja aloin ratsastaa.Koska Luukas ei oikein tiennyt mitä tehdä,minun täytyi hoitaa lähes kaikki.Hän työnteli kuitenkin pian jo kuin vanha tekijä sisääni ja koska itsekin liikuin hänen päällään,seksi oli varsin hyvää.Ja koska kiihotuin jo hajatuksestakin,että saisin naida häntä,en ollut kaukana orgasmista.Pian hän nai minua jo kovaa,hänen valtava kyrpänsä paisui sisälläni ja vereni lähes kiehui.Hän piti käsiään vyötärölläni ja tunsin orgasmin olevan tulossa.Jännitin selkäni kaarelle ja ratsastin minkä jaksoin.Luukas työnteli kaluaan yhä kiivaammin ja tunsin hänenkin olevan lähellä laukeamista.Pian valtaisa orgasmi ravisteli vartaloani ja tunsin kuuman aallon kulkevan koko ruumiini lävitse.Tunsin miellyttävää kihelmöintiä pillussani ja sperman valuvan jo reisiäni pitkin.Katsoin Luukakseen,joka makasi allani silmät kiinni autuaasti hymyillen.Nojasin eteenpäin ja laskin pääni hänen rintakehälleen,joka kohoili vieläkin nopesti.
"Eka kerta?" kysyin.
"Ja helvetinmoinen eka kerta olikin",Luukas sanoi ja naurahti.

2

9495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Oli UPEA ! Toisilla sitä on tuuria... :)

      Jukka

    • Tuulia

      Joo olis varmaan tosi upea, jos jaksais lukea ton. Yleensä pilkun ja pisteen jälkeen jätetään tauko, juurikin lukemisen helpottamiseksi. Kappalejako!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe