Harrastaako täällä käyvät nuoret yhtää mitää mikä liittyy luontoo? olis kiva jutella jonku kanssa niitä näitä ku yleensä nuoria kiinnostaa vaa vaatteet ja lätkä :D
luonto ja metsästys
23
<50
Vastaukset
- 3erfg
Luontoliitot järjestää joitakin leirejä jos semmoiset kiinnostaa. Itse olen jo yli 20v, mutta tunnen tilanteen omilta nuoremmilta vuosilta. Oli jotenkin epäcool viihtyä luonnossa. Vaikka sehän on ihan parasta istua notskilla keskellä elävää elämää. Sitten kun ikää tuli muutama vuosi lisää niin oli paljon helpompi löytää samanhenkistä seuraa. Kaikki se nuoruuden pinnallisuus ja minäkeskeisyys ehkä siitä hälvenee niin ympärillä oleva maailma kiinnostaa omien kuteiden lisäksi.
- fsdfds
leireillä tullu pyörittyä ja sieltä jotai kavereitä löytäny.. serkkujen kaa kalassa ja ei tässä silleen ongelmaa oo tuon suhtee:p olis vaan kiva jutella näistä myös jonku muun kanssa kun iskän pelkästää:D
- mt98
mä harrastan. retkeilyä sekä marjastusta,kalastusta ja oon nyt 17 vuotias poika. onneksi kohta saa ajokortin niin voi tehä reissuja kauemmaksikin.
- mt98
itekin usein ajatellu samaa. samanhenkistä porukkaa ei tunnu löytyvän ja jonku kanssa ois kiva jutella.
- sdgsd
no missä siut voi tavottaa?
Voi kun minunkin lähipiirissä olisi tuollaisia eräileviä nuoria eikä pelkästään sitä kuvailemaasi massaa...
Kyselit muita nuoria mutta jos kiinnostaa jutella tällaisen vähän vanhemman korpikuusen juurella viihtyvän kanssa niin laita vaikka mailia osoitteeseen oldie ( ät) suomi24.fi.- pk123
Mitäpä jos menisit kuitenkin ikäistesi joukkoon tuonne ikäryhmiin..?
- aaloittajaa
noonniih etin kuitenki nuoria seuralaisia... Aikusten kaa metällä muutenki ni nuorten kaa ois kiva jutella näitä juttuja :)
pk123 kirjoitti:
Mitäpä jos menisit kuitenkin ikäistesi joukkoon tuonne ikäryhmiin..?
Miksi?
Onko ikäero este, jos on yhteinen harrastus?
Ilmeisesti ajattelet, että ne kaikki on pedosetiä, jotka on millään tavalla tekemisissä nuorten kanssa.aaloittajaa kirjoitti:
noonniih etin kuitenki nuoria seuralaisia... Aikusten kaa metällä muutenki ni nuorten kaa ois kiva jutella näitä juttuja :)
Seuralaisia? En mä mihinkään erätreffeille ollu tarjoutumassa. :D
Mutta asia ymmärretty. :)- tyyttyyyyyyyttrrr
Oldie kirjoitti:
Miksi?
Onko ikäero este, jos on yhteinen harrastus?
Ilmeisesti ajattelet, että ne kaikki on pedosetiä, jotka on millään tavalla tekemisissä nuorten kanssa.Joo kyllä se on. Aikuisen miehen tunnistaa siitä että ainoat nuoret joiden tekemiset sille kuuluvat on sen omat lapset. Muiden lapset kannattaa jättää rauhaan.
tyyttyyyyyyyttrrr kirjoitti:
Joo kyllä se on. Aikuisen miehen tunnistaa siitä että ainoat nuoret joiden tekemiset sille kuuluvat on sen omat lapset. Muiden lapset kannattaa jättää rauhaan.
Eli sinun mielestäsi kaikkien harrastusohjaajien tulisi olla naisia tai sitten harrastusryhmät tulisi lopettaa?
Entäpä ne yksinhuoltajaperheiden lapset, joilla ei ole sitä "omaa" aikuista miestä lähipiirissään? Heillä ei ole oikeutta saada sellaista edes ns. lainaksi? Tällaisia lapsia on kuule paljon...
Aikuisen miehen tunnistaa siitä, että hän ei ajattele yhtä vajavaisesti kuin sinä. Voit käydä vaikka pienperheyhdistyksen nettisivuilla katsomassa, mitä lastensuojelun ammattilaiset asiasta ajattelevat.
- metsänkävijä
Kyllä täälläpäin nuoret ovat luonnosta ja luonnon antimista kiinnostuneita. Ihmiset ovat heränneet etenkin kesän erinomaisen mustikkasadon ja ehkä myös Saimi Nousiasen sienikirjan myötä siihen valtavaan potentiaaliin, mitä metsistämme löytyy. Näin syksyllä etenkin silokkisienten ja huurumadonlakkien ollessa parhaimmillaan lienevät sieniharrastajat ahkeria metsänkävijöitä, vaikkakin loppukesän kuivuus teki sienillemme hallaa.
- Metsästelijä13v
Siis meikäläinen harrastaa metätystä kalastusta moottoriurheiluu ja erästelyä muutenkin :D Joensuusta päin
- aaloittajaa
jees! Oon tuo alottaja ja metsästys on miullekki tuttu laji:) metsästäks sie Jousella vai millä?
- Tättäräräräää
Tätä ei kuitenkaan kyl enää kukaan nää mut mä oon 16-vuotias tyttö joka rakastaa luontoo :3 Ois ihana käydä just jossain retkillä/vaeltamas/paistella nuotiolla kaikkee kivaa ja muutenki viettää siel aikaa :) Mulla on kaikki kaverit semmosia sisähiiriä jotka inhoo luontoo ja liikkumista muutenkin niin eipä noita tuu oikeestaan koskaan tehtyä :/ Ei sillä,oon muutenki aikamoinen sekotus tyttömäisyyttä(lähinnä tykkään naisellista pukeutumisesta,kodinhoidosta,ruuanlaitosta yms touhuumisest) ja poikamaisuutta (tykkään moottoriurheilusta, jousiampumisesta yms mitkä mielletään enemmän miesten jutuiks). :D
Oon Joensuusta nii täs ois kyllä seudulla kaikkii kivoja paikkoja o.O - Partiotyttös
Harrastan partioo ja tykkään susta. Tykkään ihan himona kaikist leireistä ja retket jätkien kaa on ihanii oon pian 15 ja suosittelen partioo kaikille ikään sukupuoleen kiinnostuksiin katsomatta, koska hyväs vartios on himo komeit ja taitavii vahvoi fiksui jätkii ja siel saa tehä juttui mist tykkää ja kokeilla kaikkee uutta. Retkeily on tosi jännää ja hauskaa. partiost saa parhaimmas tapauksses elinikäsii ystävii ja kansainvälisyys ja suuret leirit on plussaa <3
- Luontooo
Kyllä. Itehän olen nyt partiota käynyt jo 6 vuotta ja välillä tulee luonto kuvattuakin:) Tykkään myös kalastaa ja ampua:) Ikäähän minulla on vain 15 ja olen tyttö:)★
- oiskoha
täällä meilä päin ei ole tuota ongelmaa että ei ois saman henkistä porukkaa nimittäin lähes kaikki kynnelle kykenevät pyytävät jottain. kaloja lintuja ja sit suurristat
tapaat töissä taikka jossan uuden ihmisen ja rupeet juttuun sen kanssa niin jo seleviä että mettämiehiä on. - Yksinäineräjorma
Onko kymenlaakson aluella ketään erähenkisiä?
- kuhakäymetässä
Metsässä liikun aina ,kun ehtii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868