1.Mielipiteitä stringeistä,
2. ja jos on menkat voiko stringejä pitää,
3.voiko pitää pikkuhousunsuojia stringeis,
4.voiko siteit pitää stringeis,
5. vai pitääkö käyttää tampoonia
6. pojat jos yhä luette tätä en valitettavasti kaipaa apuanne nyt
Stringit + menkat ?
9
2275
Vastaukset
- juuppp
ite käytän stringejä, mutta tampoonit on parempi valinta jos käyttää stringei menkkojen aikana. Kuitenkin jos ei tyykkää tampooneist nii sit normi alushousui siteiden kaa. Pikkuhousun suojia voi pitää stringeissä.
- Tyttös
Viel yks tyhmä kysymys - onks tyhmää pitää stringei ku on tummat häpykarvat ja sen vähän niinku näkee niistä?
- enty
On. Stringit on aina inhottavat. En tykkää narusta pepussa.
- juuppp
ei siinä mitään tyhmää oo, jos et pidä siitä että ne näkyy niin kannattaa sit käyttää vaan mustia stringejä, tai siistiä karvoja/sheivata.
- Jöösi
Stringit on helvetin rumat. Peppu näyttää jättimäiseltä. Mä pidän tytöistä, jotka ei käytä stringejä, musta on seksikästä kun kaikki ei näy. Sori mä oon poika, mutta pakko oli kommentoida. Stringit on typerät.
- bodari123
stringit on jepa! aina ku harrastat seksciä niin muna tulee lujaa! stringit joo! mengat ei!
- abdul.amid
Hyvä kommentti :D
- StringPoika16v
Olen poika ja käytän stringei ja käytän niis siteit!!
- Girl_02
1. Ihanat koska ei näy housuje läpi
2. Voi
3. Ei
4. Ei
5. Jo mut käytän kyl muutenki koska sillo tuntuu iha ku ei ois menkkoi lainkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1592925Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos581897Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651523Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt281512- 901196
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221185Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa49933Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan184868Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60859Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva4859