1.Mielipiteitä stringeistä,
2. ja jos on menkat voiko stringejä pitää,
3.voiko pitää pikkuhousunsuojia stringeis,
4.voiko siteit pitää stringeis,
5. vai pitääkö käyttää tampoonia
6. pojat jos yhä luette tätä en valitettavasti kaipaa apuanne nyt
Stringit + menkat ?
9
1945
Vastaukset
- juuppp
ite käytän stringejä, mutta tampoonit on parempi valinta jos käyttää stringei menkkojen aikana. Kuitenkin jos ei tyykkää tampooneist nii sit normi alushousui siteiden kaa. Pikkuhousun suojia voi pitää stringeissä.
- Tyttös
Viel yks tyhmä kysymys - onks tyhmää pitää stringei ku on tummat häpykarvat ja sen vähän niinku näkee niistä?
- enty
On. Stringit on aina inhottavat. En tykkää narusta pepussa.
- juuppp
ei siinä mitään tyhmää oo, jos et pidä siitä että ne näkyy niin kannattaa sit käyttää vaan mustia stringejä, tai siistiä karvoja/sheivata.
- Jöösi
Stringit on helvetin rumat. Peppu näyttää jättimäiseltä. Mä pidän tytöistä, jotka ei käytä stringejä, musta on seksikästä kun kaikki ei näy. Sori mä oon poika, mutta pakko oli kommentoida. Stringit on typerät.
- bodari123
stringit on jepa! aina ku harrastat seksciä niin muna tulee lujaa! stringit joo! mengat ei!
- abdul.amid
Hyvä kommentti :D
- StringPoika16v
Olen poika ja käytän stringei ja käytän niis siteit!!
- Girl_02
1. Ihanat koska ei näy housuje läpi
2. Voi
3. Ei
4. Ei
5. Jo mut käytän kyl muutenki koska sillo tuntuu iha ku ei ois menkkoi lainkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379