Peyronien tautiin tulossa apua

tästäeteenpäin

15

7811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treuifi
    • Öljysheikki

      Risiiniöljy!

      Tämän tauti vaivannut useamman vuoden. Ei pahasti, mutta selvä käyristymä ja peniksen kaventuminen kovettuman kohdalta. Ehkä suurin ongelma tuon myötä on ollut verenkierron vaikeutuminen.

      Mutta, nyt tuntuma että tautiin on löytynyt helpotus; Risiiniöljy, ALC (Acetyl-L-Carnitine) ja hammasharja. Kyllä, juuri nuo!

      Viikon ajan ollut edellä mainittu setti käytössä ja nyt on jo selvästi pehmentänyt kovettumia. Tehokkaalla sonic-harjalla kovettumien hieronta ja öljyäminen siihen päälle.
      Penis hieman oiennut ja kaventunut kohta lähes palannut ennalleen, ja mikä parasta, peniksen päähän on tunto palailemassa.
      Tarkoitus jatkaa tuollainen kolme kuukautta (mitä linkissä ehdotettu) ja katsoa kuinka paraneminen etenee. Uskoisin että risiiniöljyllä on ehdottomasti suurin vaikutus asiaan, joten suosittelen ehdottomasti kokeilemaan mikäli tämä tauti vaivana.

      Lukekaas tästä:
      https://www.life-saving-naturalcures-and-naturalremedies.com/a-natural-remedy-for-peyronies-disease-that-works.html

      • Öljysheikki

        Pari kuukautta takana ja sanoisin että kovettumista on lähtenyt puolet pois. Se on vaikuttanut merkittävästi peniksen suoristumiseen erektiossa, sekä helpottanut saamaan erektion. Aiemmin kovettumat häiritsivät verenkiertoa ja erektion saaminen edes potenssilääkkeillä oli epävarma.


      • Anonyymi
        Öljysheikki kirjoitti:

        Pari kuukautta takana ja sanoisin että kovettumista on lähtenyt puolet pois. Se on vaikuttanut merkittävästi peniksen suoristumiseen erektiossa, sekä helpottanut saamaan erektion. Aiemmin kovettumat häiritsivät verenkiertoa ja erektion saaminen edes potenssilääkkeillä oli epävarma.

        Kiitos vinkistä ja päivityksestä. Pitääpä kokeilla tuotakin lisänä. Tähän asti olen käyttänyt suoristamiseen kallista PeniMaster -nimistä ortopedista laitetta. Sen avulla saa suoristettua ja samalla venytettyä pituutta, jos on tarvetta. Koko prosessi vie kuukausia ja päivittäin tulisi venyttää ainakin tunti taikka pari. Laite mahtuu lähes huomaamattomasti väljien vaatteiden alle, mutta itse en ainakaan ole vielä uskaltautunut talosta ulos lähteä venytyksen aikana. Tuloksien saamiseksi suositellaan noin 7 kuukauden päivittäistä venytystä (tuo on siis karkeasti 210 päivää).

        Linkki Saksalaisen valmistajan sivulle, josta laitteen pystyy myös tilaamaan:
        https://www.penimaster.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä ja päivityksestä. Pitääpä kokeilla tuotakin lisänä. Tähän asti olen käyttänyt suoristamiseen kallista PeniMaster -nimistä ortopedista laitetta. Sen avulla saa suoristettua ja samalla venytettyä pituutta, jos on tarvetta. Koko prosessi vie kuukausia ja päivittäin tulisi venyttää ainakin tunti taikka pari. Laite mahtuu lähes huomaamattomasti väljien vaatteiden alle, mutta itse en ainakaan ole vielä uskaltautunut talosta ulos lähteä venytyksen aikana. Tuloksien saamiseksi suositellaan noin 7 kuukauden päivittäistä venytystä (tuo on siis karkeasti 210 päivää).

        Linkki Saksalaisen valmistajan sivulle, josta laitteen pystyy myös tilaamaan:
        https://www.penimaster.com

        Päivitätkö tilannetta, onko laitteesta ollut mitään apua?


    • Anonyymi

      Minä söin vahvoja e vitamiineja ja kovettumat katos. En käynyt edes lääkärillä vaan löysin netistä tuon vinkin.

      • Anonyymi

        Millaisella annostuksella ja miten nopeasti parani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella annostuksella ja miten nopeasti parani?

        1000 mg ja kyllä siinä pari kuukautta meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1000 mg ja kyllä siinä pari kuukautta meni

        Nyt on syöty E-vitamiinia reilut 3kk vähän yli 1000mg/päivä. Ei mitään apua.


    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista kuulla miten Öljysheikillä ja Konemiehellä menee nyt taudin suhteen.

      • Anonyymi

        Olen tuo aiemmin nimimerkki Öljysheikki.

        Minulla oli siis kovettuma kahdessa kohtaa penistä. Heti terskan jälkeen suoraan virtsaputken suuntaisesta n. 2cm. (Kaventaa penistä ja kaartaa ylös)
        Toinen heti terskan jälkeen vasemmalla puolella, tuntumana että siinä oli kuin puolikas herne. (Kaventaa penistä ja kaartaa vasemmalle).
        Molemmat haittaa jollain tapaa verenkiertoa peniksen päähän terska-alueelle.

        Tuo menetelmä josta kirjoitn 2018, risiiniöljy jne, sain vasemman puolen kovettuman kokonaan pois reilun kuukauden aikana. Peniksen päällä oleva on olemassa edelleen enkä ole siihen mitään kokeillutkaan tuo jälkeen. En ole varma sainko sitä pienenemään, tuntuma oli että vähän. Minun tapaukseen helpotti huomattavasti saada vasemmalta pois tuo "kuristaja".

        Jo ihan mielenkiinnosta, ja olisihan siitä tietysti apuakin, ajattelin kokeilla nyt uudestaan tuohon peniksen päällä olevaa kovettumaan.

        E-vitamiinista tuossa oli edellä puhetta. Minulle urologi tunnisti taudin n 10v sitten ja ohjeisti siihen kuurin e-vitamiinia ja se oli 200mg/päivä 4kk ajan. Tästä ei ollut mitään apua ja muistaakseni tuon tarkoitus olikin estää ettei kovettumiset jatkuisi / alkaisi uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuo aiemmin nimimerkki Öljysheikki.

        Minulla oli siis kovettuma kahdessa kohtaa penistä. Heti terskan jälkeen suoraan virtsaputken suuntaisesta n. 2cm. (Kaventaa penistä ja kaartaa ylös)
        Toinen heti terskan jälkeen vasemmalla puolella, tuntumana että siinä oli kuin puolikas herne. (Kaventaa penistä ja kaartaa vasemmalle).
        Molemmat haittaa jollain tapaa verenkiertoa peniksen päähän terska-alueelle.

        Tuo menetelmä josta kirjoitn 2018, risiiniöljy jne, sain vasemman puolen kovettuman kokonaan pois reilun kuukauden aikana. Peniksen päällä oleva on olemassa edelleen enkä ole siihen mitään kokeillutkaan tuo jälkeen. En ole varma sainko sitä pienenemään, tuntuma oli että vähän. Minun tapaukseen helpotti huomattavasti saada vasemmalta pois tuo "kuristaja".

        Jo ihan mielenkiinnosta, ja olisihan siitä tietysti apuakin, ajattelin kokeilla nyt uudestaan tuohon peniksen päällä olevaa kovettumaan.

        E-vitamiinista tuossa oli edellä puhetta. Minulle urologi tunnisti taudin n 10v sitten ja ohjeisti siihen kuurin e-vitamiinia ja se oli 200mg/päivä 4kk ajan. Tästä ei ollut mitään apua ja muistaakseni tuon tarkoitus olikin estää ettei kovettumiset jatkuisi / alkaisi uudelleen.

        Näitä peniksen venyttäjiä, jota netistä tuppaa ratkaisuksi tautiin, en itse halua kokeilla, tuntuu että jos ne jotain korjaisi niin samalla menisi jotain rikki. Haluan iskeä kohtiin joissa kovettuma on.

        Ja...yllättävän vähän netissä on ainakaan suomenkielistä keskustelua tästä peyroniesta.
        Luulisi että vaivaa ainakin tuhansia miehiä.

        Ihan maallikon heittona; On suorastaan ihme että ole mitään pistosta joka annettaisiin suoraan kovettumaan ja se vapauttaisi koko tilanteen.

        Öljysheikki.


    • Anonyymi

      Olen ollut leikkaus hoidossa kahdesti vaivan takia. Nyt on samassa paikassa tauti ja virtsa ruikin minne sattuu sekä käyristys on jo raju. Pyysin lekurissa pistoksina erektio lääkettä, ei käynyt, nappeja vaan.
      Olen kysellyt monilta taudista kärsiviltä heidän arvionsa miten se on tullut sekä kartoittanut heidän lääkitystään ennen tautia. Yhteinen tekijä on Nepido lääke. Noin parin vuoden käytön jälkeen on vaiva alkanut useimmilla. Huom. Olen maallikko, eikä tämä ole faktaa, vaan epätoivoinen kartoitus yritys.

    • Anonyymi

      Käännyin peniksen käyryysongelmassa työpaikkalääkärin puoleen. Sain lähetteen urologille , joka kertoi, että ainoastaan leikkauksella voidaan korjata- ainakin paremmaksi jos nyt ei ihan suoraksi. Toista vuotta sitten olin jonossa leikkaukseen ja nyt se on tehty. Nyt joudun odottelemaan 6viikkoa ennen kuin voi koeponnistaa.
      Leikkauksessa paisuvaisen arpikudos halkaistiin ja päälle laitettiin paikka. Elimistö rakentaa uutta kudosta sitten vähitellen päälle. Käyryyttä olisi voinu korjata myös kuromalla toiselta puolelta paisuvaista kasaan, mutta tähän ei minun tapauksessani menty.
      Uusikin kudos voi kuitenkin alkaa vetää penistä vinkkeliin, joten kirurgi suositteli ostamaan peniksen venyttimen ja aamuin illoin 5min venyttämään kuukausien ajan.
      Leikkaus tehtiin nukutuksessa ja siis kivuttomasti. Leikkauksen jälkeenkään ei mitään kipuja ole ollut muuten paitsi yöllä peniksen tehdessä omia harjoitiuksiaan tulee kipurajoja vastaan ja penis lopettaa harjoituksensa. Kotiin pääsi sairaalasta jo seuraavana päivänä omin jaloin ja kävely on ihan suositeltavaa. Urheilut vasta parin viikon päästä ja saunomiset, kun tikit on sulaneet pois.

    • Anonyymi

      Payronen tautiin olemassa injektio jolla arpikudos saadaan pehmenemään ja voi sitten oikoa penistä. Mutta valitettavasti tämä injektiolääke on nyt kovassa huudossa johonkin toiseen vaivaan ja sen hinta taivaissa. Hoidon hinnaksi tulisi jotin 13000 euroa Suomessa. Näin ollen julkiselta puolelta ei sitä anneta vaan laitetaan leikkausjonoon, jos käyryys niin paha että estää yhdytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe