Skypen uusimman päivityksen jälkeen skype numeroni lakkasi toimimasta. Jos numeroon yrittää soittaa, tööttää se vain varattua vaikka aikaisemmin se toimi hienosti ja otti mukisematta vastaan niin lanka kuin kännykkäpuhelutkin.
Osaisiko joku auttaa tai neuvoa edes, kenelle skypessä voisi asiasta valittaa? Ao. linkkiä on jo tullut kokeiltua mutta apua ei sen kautta ole löytynyt, verenpaine vain on noussut.
https://support.skype.com/en/faq/FA1170/how-do-i-contact-skype-customer-service
Skype numero ei toimi
2
281
Vastaukset
- skyppäilijä
Tuolla kerrotaan asiasta. Valitse ensin työkalut ja sieltä asetukset, valitse asetuksista tietosuoja-asetukset ja ruksaa kohta "salli puhelut keneltä tahansa" tai "salli puhelut vain kontaktilistassani olevilta" riippuen siitä kumpi ruutu on vapaa. Tallenna muutos ja odottele muutama minuutti minkä jälkeen voit tehdä uuden muutoksen ja palauttaa kohdan ennalleen haluamaasi vaihtoehtoon.
https://support.skype.com/en/faq/FA10615/why-am-i-not-receiving-calls-to-my-skype-number">Why am I not receiving calls to my Skype Number? - skypeonhaittaohjelma
SKYPE on pelkästää rahastava s''tanan haittaohjelma. Olin perunut SKYPEn ja edelleen joka kuukausi automaattisesti on toimittanut tilaukseni ja veloittanut siitä. Vaikka tilaus on peruttu jo aikaa sitten. Tietääkö joku kuinka päästä eroon tuosta saatanan paskasta haittaohjelmasta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623