Riedeck

wikke

Onko kokemuksia Riedeckin tyynyistä, peitoista, sijauspatjoista. Miten hinta, ovatko arvokkaita.

29

18739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyskymppi

      Riedeckin tuotteet ovat erinomaisia, puhdasta uutta villaa.

      Niitä voi hyvällä syyllä kutsua nimellä "kuninkaallinen vuode".

      Arvokkaitako? Kyllähän ne maksavat, mutta ne kestävät enenmmän kuin yhden ihmisiän.

      • kutsuttu

        Tuote on teknisesti periaatteessa moitteeton, mutta se ei sovellu osalle ihmisistä ollenkaan. Takuu ei kata tällaista yhteensopimattomuutta hygeniatuotteeseen nähden, joka ei kuulu postimyyntiin tai muuhun 14 vrk palautusoikeuden sisältävään myyntituotevalikoimaan.

        Tuotteille ei annetta ostosuositusta.


      • "luonnonvillavuoteen...
        kutsuttu kirjoitti:

        Tuote on teknisesti periaatteessa moitteeton, mutta se ei sovellu osalle ihmisistä ollenkaan. Takuu ei kata tällaista yhteensopimattomuutta hygeniatuotteeseen nähden, joka ei kuulu postimyyntiin tai muuhun 14 vrk palautusoikeuden sisältävään myyntituotevalikoimaan.

        Tuotteille ei annetta ostosuositusta.

        Saman asian ajaa kun ompelee tai ompeluttaa kaksi laadukasta vilttiä yhteen. Sisään jää "ilmatasku" ja se tekee peitosta tasalämpöisen. Samalla tekniikalla voi toteuttaa petauspatjan ja kas omistaa hegittävän luonnonvillavuoteen. Hygieniatuotteena villa on erinomainen. Puhdistaa itse itsensä. Tuuletus ja harjaus riittävät.
        Verkostomyynti Riedeckin kohdalla nostaa hinnan tähtitieteellisen korkeaksi. Lähes tuhat euroa yhden hengen "luonnonvillavuoteesta" on kuluttajan kannalta turhan paljon, jos rahalla on muutakin käyttöä.


    • pettynyt

      Joillekin konsepti eli villa toimii hyvin.

      Sen sijaan toisille villa ei tuo lisäetua vaan vuode tulee kuumaksi.

      Kannattaa tutustua myös esimerkiksi unikulman tai jonkin muun luotettavan tahon valikoimaan ennen ostopäätöksen tekoa. (valitukset kuluttajavirastoon)

    • Ehdottomasti suosittelen kaikille Riedeck-villa peittoja ja tyynyjä! Meitä on kolme lapsi perhettä, jotka hankkivat nämä ihanat "nalle" peitot ja ovat kyllä niin ihania!
      Jokainen meistä kehuu ja nukkuu huomattavasti paremmin!
      Uskomatonta, jos joku väittää muuta?? Taitaa olla itse kilpailevat yritykset, jotka mollaavat Riedeckin tuotteita.. Eihän näitä voi mitenkään haukkua!
      Hyvää yötä!! :))

      • aivot tallessa

        Heh! kylläpä haisee verkostomarkkinoinnille.. On se kumma miten näitä tämän alan 'yrittäjiä' vaan riittää. milloin myydään pesuaineita, milloin ihmeitä tekeviä vitamiineja ja nyt vielä tällaistakin :) Onnea kaupoille arvon myyjät jotka täälläkin kehutte omia tuotteitanne.


    • Pure cashmere

      Olen tutustunut Riedeckin kashmir-villaiseksi väitettyyn settiin ja minulla on perusteltu syy epäillä valmistusmateriaalista annettuja tietoja. Tuotteiden pintamateriaali on karhea ja siltä puuttuu kashmirille tyypillinen luonne. Onko tuote edes yleensäkään luonnonkuitua, sitä en tiedä.

      • siukkuvei

        Meillä on käytössä kasmir-peitto.Olemme olleet tyytyväisiä siihen ja on kyllä pehmeämpi kuin toinen malli.Toisessa tuotelapussa on nimi "Alaska" ja se on hivenen karheampaa kuin "Kasmir"-lapun peitto.
        Näin meillä 5 vuoden kokemuksella.


      • siukkuvei
        siukkuvei kirjoitti:

        Meillä on käytössä kasmir-peitto.Olemme olleet tyytyväisiä siihen ja on kyllä pehmeämpi kuin toinen malli.Toisessa tuotelapussa on nimi "Alaska" ja se on hivenen karheampaa kuin "Kasmir"-lapun peitto.
        Näin meillä 5 vuoden kokemuksella.

        Menipä edellisessä vähän sanat sekaisin.Alaska-merkki oli se pehmeä,kasmir peitto. Ja toinen oli karheampi merino villaa oleva. Pahoittelut.


      • lammasvilla
        siukkuvei kirjoitti:

        Menipä edellisessä vähän sanat sekaisin.Alaska-merkki oli se pehmeä,kasmir peitto. Ja toinen oli karheampi merino villaa oleva. Pahoittelut.

        hei kertokaa kumpaan päin karstaharjaa vedetään, kun harjataan villapeittoa? vastakarvaan vai myötäkarvaan?


      • ex-edustaja
        lammasvilla kirjoitti:

        hei kertokaa kumpaan päin karstaharjaa vedetään, kun harjataan villapeittoa? vastakarvaan vai myötäkarvaan?

        Harjaussuunnalla ei ole mielestäni väliä. Vastakarvaan pörhistyy paremmin, mikä on hyvä tuuletuksen yhteydessä. Myötäkarvaan taas pinta tulee sileämmäksi ja se näyttää jonkun silmään siistimmältä.

        Riedeckin entisenä myyntiedustajana haluan vielä todeta, että Suomessa taitaa olla vielä kovasti ennakkoluuloja tällaista suoramyyntiä kohtaan. Kaikki myyntitoiminta, mikä ei tapahdu kaupan seinien sisällä, niputetaan verkostomarkkinoinniksi, joka on monelle kirosana (jostain syystä?).

        Riedeckin kiertävät myyntiedustajat ovat itsenäisiä yrittäjiä eli kyseessä ei ole mikään pyramidi- tai verkostomarkkinointi. Edustajia on Suomessa kourallinen alueittain jaettuna. Siinä ei siis värvätä sukulaisia ja tuttavia omien bonusten toivossa, vaan hankitaan elantoa kokopäivätoimisesti kiertämällä asiakastilaisuuksia. Yrittäjän palkkana on myyntiprovisio, joka on yleisesti Suomessa käytetty tapa.

        Riedeck Oy on Suomen patentti- ja rekisterihallintoon rekisteröity osakeyhtiö, jolla on toimisto Hämeenlinnassa. Kyseessä on maahantuontibisnes, jossa oikaistaan kauppaketjujen ohi ja viedään tavara suoraan kuluttajalle: edustaja markkinoi, asiakas tilaa, tavara toimitetaan ja asiakas maksaa laskulla.


    • Totuuden torvi

      Ei siellä kutsuilla pakko ole mitään ollut ostaa, enkä kyllä mitään tuhannen eron petivaatteita ostaisikaan. Minulla on hyvin herkkä iho ja olen koko 40 vuotisen elämäni ajan inhonnut karkeita materiaaleja. tilaisuudessa pääsin kokeilemaan kashmir-villaisia tuotteita ja odotin jotain ihanan pehmeää... KAAMEAA SANTAPAPERIA! Ihan kuin joku norjalainen villapaita! (omistan sellaisen). Netistä koko firmasta ei löydy suomalaisia sivuja lukuunottamatta mitään (sivut ovat usealla kielellä). Hauska juttu muuten että illalliskutsussa firma on muka perustettu 1920, mutta saksankielisillä nettisivuilla kerrotaan sen toimineen "jo" 40 vuotta ,ja kaikki puhelinnumerot ulkomaansivuillakin ovat suoraan riedeckin suomennumeroon varustettuna tuolla 358 alkuliitteellä..? Niin ja se lahja: Muovinen patterirannekello miehille ja ohkaista ohkaisempi "hopea"riipus naisille. P.S. Itävaltalaisessa nettihuutokaupassa myytiin sellaista tuplaleveää 190x200 riedeck villapeitettä osta heti hintaan 10,50 €... postikulut suomeen 20 €. Oli ihan sama peitto kuvassa jota edustaja kauppasi monikymmenkertaisella hinnalla!!!! Että semmosta p****a koko systeemi.

      • Totuus!

        Yhdyn edellisen kirjoittajan tarinaan. Koko pulju on siis pelkkää k***tusta ja hyvä uskoisten ryöstämistä! Sääliksi käy niitä ihmisiä jotka menevät ja maksavat 1000€ yhden ihmisen petivaatteista, joiden oikea arvo muutamia kymppejä! Luulisi että, kauppiailla olisi edes jotain häpyä ja lopettaisivat tälläisen ihmisten huijaamisen! Olen myös itse tutkinut yrityksen taustoja ja voin todeta että, koko homma on yksi iso puhallus!


      • Riedeckfani

        Huutokaupassa on aina pohjahinta. Älypää!


    • solviita

      Kerronpa kokemuksestamme:
      Ostimme viime vuonna kaksi Kasmir-settiä, tuuletimme ja harjasimme ne viimeisen päälle kahteen kertaan. Kokeiluyön jälkeen jouduimme poistamaan ne käytöstä valtaisan kutinan ja hengitysteiden tukkeutumisen vuoksi. Edustaja ei kertonut esittelyssä että tuotteilla ei ole palautusoikeutta (lain mukaan hänen ei sitä tarvitsekaan tehdä), siitä on maininta pienellä präntillä tilausasiakirjassa.
      Emme kuitenkaan ostaneet sikaa säkissä, vaan kysyimme edustajalta esittelyssä että voiko tuotteita käyttää jos on allerginen villalle, johon hän vastasi että ellei esiinny näkyviä iho-oireita villasta niin ongelmia ei tule. Luotimme tuohon asiantuntevaan vastaukseen ja teimme kaupat. Reklamoituamme virheestä palvelussa vaatien kaupan purkamista, Riedeck kielsi tälläistä keskustelua käydyn syöttäen kylläkin kaikkea muuta veruketta pyrkien syyllistämään meidät. Jätin riidan kuluttaja-asiamiehelle, jolta tuli ensikommentti suurin piirtein että "voi ei, joko taas tästä", ja edelleen kuluttajariitalautakunnalle, jolta nyt tuli nahkapäätös suomennettuna että HE EIVÄT VOI ASIALLE MITÄÄN KUN ON SANA VASTAAN SANA JA HE EIVÄT VOI KUULLA TODISTAJIA eli Riedeck käyttää härskisti hyväkseen liian lepsua kuluttajasuojaa. Nyt olen lähdössä asian tiimoilta käräjille todistajien ja asianajajani kera. Jos kohtalotovereillamme on vähänkin esittää todisteita huiputetuksi tulosta niin lähtekää rohkeasti messiin - ryhmäkanne on mahdollinen.
      VAROKAA JA VAATIKAA EPÄVARMOISSA TILANTEISSA PALAUTUSOIKEUS!

      • Ostimme Riedeck (kashmir ja lampaan villa) vuodevaatteet ja patjat
        myyntiesittelystä, jonne meidät oli kutsuttu jo toisen kerran.
        Vuodevaatteet tuntuivatkin laadukkailta ja voisimme saada helpotusta
        särkyihimme. Uhrasimme näihin peittoihin, tyynyihin ja patjoihin 3600
        €. Summa oli meille todella iso.

        Muuten olemme olleet tyytyväisiä, mutta kahden patjan yli laitettava
        villainen patjansuojus ei pysy pitkältä sivulta paikallaan. Se
        ylttyykin patjan alle vain muutaman sentin.

        Otin yhteyttä Riedeckin toimistoon ja he ystävällisesti pyysivät minua
        kuvailemaan korjausehdotuksen. Kerroin, että kuminauhan pitää olla
        todella paljon vahvempi ja kireämpi sekä patjansuojuksen reunan tulisi
        ylettyä syvemmälle patjan alle, että nukkujan omakin vartalo toimii
        patjansuojuksen reunan päällä painona.

        Patjansuojus kävi korjattavana ja palasi takaisin vain kuminauha
        vaihdetuna. Ongelma ei poistunt.

        Sinä aikana, kun patjansuojus oli korjattavana, pidimme kaupanteon
        kylkijäisinä tulleita villaisia torkkupeittoja patjansuojuksena.
        Hassua, että nämä pysyivät moitteettomasti paikallaan, vaikka eivät
        edes ylettyneet kääntymään patjan alle (???).

        Nyt kun ilmoitin tyytymättömyyteni korjaukseen, ilmoitettiin Riedeckin
        toimistosta meille, että mikään lisäkorjaus ei kuulu enää takuun
        piiriin ja olemme omillamme.

        Ilmoitin, että näinkin arvokkaiden vuodevaatteiden tulisi olla
        laadukkaita ja sopia käyttötarkoitukseen. Eihän voi olla niin, että
        patjansuojus ei pysy paikallaan, koska sen reuna on liian lyhyt. Myös
        patjat ovat saman Riedecin toimittamat.

        Olipa sitten kysymys takuusta tai laadusta, niin nyt tuntuu, että
        Riedeck luistaa vastuustaan.

        Onko teillä tiedossa vastaavia kokemuksia tästä yrityksestä?
        ks. http://www.riedeck.com


      • Lievää kusetusta

        Olisin kiinnostunut kuulemaan miten tässä jutussa kävi, tuliko tyydyttävää lopputulosta. Samoja kokemuksia tuotteiden hajun suhteen josta ei kerrottu itse esittelyssä. Hirveä homma noiden tuuletus on koska ovat melko painavia tuotteita.
        Kamppailu on vielä kesken joten kerrota kommentti.


    • Aikku

      Minulla on ollut tyyny,peitto ja patja jo 15 vuotta,nyt ostin pari tonnia maksaneet 2 paksua thermo patjaa.Tyytyväisyyteni vuoksi ostin nämä paksut patjat ja toivon ,että olen myös tyytyväinen niihin,olen muutaman yön nukkunut hyvin näilläkin.Tuuletus on ollut nyt hyvä tehdä,kun on lunta ja pakkasta,jossa puistelen ne lakanoiden vaihdon yhteydessä.

    • amummo

      Ostin esittelystä setin, johon kuului peitto, tyyny sekä petauspatjan suojus. Hinta 990euroa. Esittlijä sanoi, että peittoa käytetään eri maissa ilman pussilakanaa ja pesuainekin löytyy, joskin esittelijä sanoi, että peitto kashmir villaa
      puhdistaa itse itsensä. Suomalaisena en kuitenkaan ajattele, että voisin käyttää peittoa ja patjaa ilman lakanoita vuosikausia.
      Itse kuitenkin päädyin pussilakanoihin ja siitäpä syntyikin ongelma. Peitto on ensinnäkin hyvin painava ja kun se nukkainen se kasaantuu yöllä pussilakanan johonkin laitaan niin, että joudun keskellä yötäkin oikaisemaan peiton, joka on yhtenä möykkynä pussilakanan sisällä. Olisinkin iloinen, jos joku on keksinyt keinon, millä peiton saa pysymään suorana pussilakanan sisällä.

    • en itse ostaisi!

      amummolle vinkki:

      voisiko sen peiton vaikka ommella reunoista harvoilla pistoilla kiinni pussilakanaan? siten se voisi pysyä paikallaan :)

    • Viidakkossa

      Olin esittelyillassa tänään. Patja torkkupeitto 990€ kiinnostaa kovasti,täyttä villaa paitsi torkkupeitossa värjäystä varten 17% polyesteriä. Minulla on laaja-alainen nivelrikko ja kärsin todella paljon säitten vaihtelusta. Jo viikkoo ennen sään vaihtumista alkaa levoton yö ja sitä kestää aina sinne asti,kun se sää on muuttunut. Nukun muutenkin tosi levottomasti,pyörin ja hikoilen,heitän peitettä ja nostan takaisin. Muistissani ei ole enää,milloin viimeksi sain nukkua 8 t yöunet. Jos nukun olkkarissa nahkasohvalla ja lampaantalja alla ja toinen päällä,nukun heräämättä kaikki 6 tuntia. Eli minä tulkitsen,että villa rauhoittaa,eristää pahat virtaukset. Isäni aikanaan piti ranteessaan ympäri vuoden villalankaranneketta-lääkkeenä nivelkipuihin. Ja sieltä minä olen saanut perintönä taudin ja näinkö löydän riekeristä lääkkeen? Kalliimpi on tosin kuin isäni keksintö.
      Näitä asioita mietin herra esittelijän käyntikortti taskussani
      Kerropa,mitä tekisit minun sijassani! Ostaisitko,mitkä ehdot /sopimukset pitäisi tehdä?

    • Köyhä mutta kätevä

      Toisaalta käy kateeksi, kun teillä on ylimääräistä rahaa. Toisaalta säälitää ja pelottaa ihmiset, jotka eivät käytä aivojaan. Villaa muuten löytyy ihan kotimaistakin sekä kotimaisia villavuodevaatteita. Erilaisia villapeittoja löytyy jopa muutamalla kympillä. Ne toimivat hyvin alulakan alla ja pussi- tai tavislakanan kanssa. Tyynyn voi muotoilla itsekkin juuri itselleen sopivaksi. Askarteluhan on nyt suosiossa. Ja kas ei harmita, jos villa ei olekkaan sun juttusi. Hälytyskellojesi pitäisi soida, jos sunut kutsutaan johonkin, sillä verukkeella, että saat jotakin ILMAISEKSI. Olet altis kusetukselle, kun kärsit jostakin ja LUULET/TOIVOT saavasi juuri tuosta tai tuosta jutusta AVUN. Varmista ainakin, että voit perääntyä, eli perua kaupan tai lopettaa palvelun ja että takuu toimii. Pyydä nuo edelliset kirjallisesti. VARSINKIN KULKUKAUPPIAALTA! Jos olisin paikkakuntasi tuttu kauppias se naapurin poika, niin ostaisitko minulta vajaan neljäntonnin (4.000€) vuodevaatteet? (ei sisällä sänkyä, eikä lakanoita, eikä kumppania ;) OSTAISITKO?
      Villan itsepuhdistuvuus on myytti. Sen voit ihan ITSE testata eri likatyypeillä. Varaudu tosi pitkiin itsepuhdistusaikoihin ;) Mihin se villaan kiinnittynyt hiki (=kuivumisen jälkeen suoloja), ihorasva, orvaskesi, voiteet, salvat ja muut satunnaiset eritteet ja vuodot mahtavat HÄVITÄ? Minä en tiedä.

    • Ansku7

      Hei,

      Minulla olisi myynnissä vähän käytetty Riedeckin tyyny kokoa 120 cm x 40 cm. Tyyny on erikoisleveä. Täytetta voi lisätä/ vaihtaa/ vähentää. Pinta lampaanvillaa. Hp. 210 euroa.

      Tiedustelut: [email protected]

    • luluski

      meillä ollut käytössä tyynyt,täkit ja petarit n 1.5kk ja haiseevat kuin navetta ja otettiin yhteyttä myyjään mutta pesi hommasta kätensä pois :( koske ei ole tullut "kuulemma" ennenkään valituksia..eli mikä olisi paras konsti saada haju pois..käytän petivaatteet kerran viikossa ulkona..petivaatteet tilasimme kun olimme Cran Canarialla..

    • Makeat unet

      Jos haluat luonnonkuituja ja samalla laadukasta, kannattaa kokeilla Billerbeckin peitteitä.

    • Nukkumatin_aputyttö

      Aiemmin mainitun Billerbeckin lisäksi kannattaa tutustua suomalaisen "Ruskovilla" -yrityksen peitteisiin, petareihin ja tyynyihin. Olen itse käyttänyt niitä nyt reilut 15 vuotta, ja ne ovat kyllä mainiot etenkin kun tykkään nukkua viileässä.

      Fibromyalgiaa sairastava ystäväni pitää myös kovasti villatäkistäni, sillä se on hänelle tarpeeksi "painava" - hänellä peiton paino auttaa vaimentamaan öisiä kipuja.

      Ja mikä parasta: suomalaiset valmistavat nämä Suomessa, Itä-Uudenmaan Artjärvellä.

    • Myydäänvillaa

      Kyllä noi kivasti toimii.

      Haluaako joku ostaa 7v kaytössä olleet tuotteet ulkomaille muuton vuoksi.

      Myynnissä
      - 2 peittoa,
      - 160x200 petari
      - tyyny

    • Tuoteonhuuhaata

      Riedeckin myymä patja on vain vaahtomuovitäytteinen patja. Voi siltä osin sanoa halpatuotteeksi. Lisäksi sitä on vain yhtä kovuutta. Jokainen käsittää, että ei saman kovuusluokan patja toimi 50-kiloisella ja satakiloisella.
      Villapeittoja ja filttejä saa myös murto-osalla Riedeckin nylkyhinnasta ja mikä parasta, löytyy kotimaista tuotetta.
      Mökillä saa kylläkin olla tarkkana villamateriaalien kanssa yleensäkin ja erityisesti Riedeckin mainostaman "rasvaisen lampaanvillan" suhteen. Se on mitä suurinta herkkua kuoriaisten toukille, joita meillä vanhassa talossa riittää ja lisäksi koiperhosia. Ja kyllä täällä kaupungissakin niitä näyttää aina jostain tulevan. Muistan, kun jätin aikoinaan villafiltin vaatekomeron ylähyllylle, niin olipa yllätys, kun sen sieltä otin, niin koiperhosen eriasteisia toukkia oli siinä aikas paljon ja filtti oli paikoitellen syöty. Vahingosta viisastuu ja nykyään tulee filttejä tarkasteltua ja puisteltua useammin. Mutta edelleenkään en näe mitään järkeä maksaa Riedeckin "koiperhosten ruuasta" niin mielettömiä summia.

    • OnnekasNukkuja

      Villatuotteet yleisesti on kyllä ihania mutta Riedeckin hinnat on naurettavia. Täysin vastaavia saa murto-osan hinnalla. Esimerkiksi saksalainen Nobel on laadukas ja sitä saa Suomestakin netistä ja markkinoilta. Heiltä löytyy useampaa eri mallistoa eri hintaluokissa, on merinovillaa sekä ylellisempää kasmiri. Löytyy myös lampaanvilla-allergisille sopivaa kamelia ja alpakkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe