tässä kuussa, jos nimittäin tänään postin meille kiikuttamaan Nykyaikaan on uskominen. Aina ei ole ollut...
Anyway,
Tuomas toivottaa jo nyt onnea päivänsankarille!
Kai Arasola täyttää pyöreitä vuosia...
3
<50
Vastaukset
En ole saanut vielä kutsua Kai A:n synttäreihin? Vai laittavatko ilmoituksen adventtikirkon kuukausi/viikkojulkaisuun, että pastori on matkoilla ja ei siksi järjestä vastaanottoa?
Jaa, mutta Kai taisi itse kertoa jossain yhteydessä, että rahaa ei ole liiemmälti, joten synttärijuhlat kutistuvat kai vain perhepiirin pippaloiksi?
Hep-
Vielä ehtii taisteluun vanhuutta vastaan ennen vanhuuden päiviä.
Aktiivisuus ja liikunta, terveet elämäntavat.
On aina tiedetty että vähäruokaiset ihmiset elävät pitkään. Mistähän se johtuu?
Siihen on selitys; - Aina kun ihminen syö syntyy vereen happiradikaaleja, ja happiradikaaleilla on suoraan soluihin vanhentava vaikutus. Ihminen on pirullisessa noidankehässä; -ihminen tappaa itseään syömällä, mutta kuolee nälkään jos ei syö.
Vähän syövät ihmiset eivät tapa itseään liialla.
Pitäisi syödä siis mahdollisimman vähän ja mahdollisimman terveellisesti.
Kaupan hyllyt notkuvat sellaista millä tappaa itsensä; -raffinoutua, sokeria, kovaa rasvaa, kovetteita (transrasvaa) sallittuja lisäaineita, prosessiruokaa.
Oikea ravinto on kasvatettu nopeasti ja yllättävän ravintoköyhää.
Itse käytän lisäravinteita, ja ainakin monivitamiinipilleri pitäisi olla kansalaisvelvollisuus iän myötä ja nuoremillekin tietenkin. Iän mukana lisääntyy C-vitamiinin "tarve" tai on hyvä käyttää- 2000 mg /vrk on hyvä, samoin B-vitamiini pari/tbl/vrk, Kalsiumia aikuinen tarvitsee 1 gramman/vrk, käytän piimaata niveliin, ja kasvi- kalaöljyjä, Glokosamiini on ennaltaehkäisevänä käytössä joka päivä 750mg, E-vitamiinia, (markkinoilla on yksi kohtuuhintainen ja runsastehoinen E-vitamiiniöljykapseli apteekeissa, Karnosiinissa on taigaa, raakat sipulit pitävät verisuonia puhtaina, >Nuo näen itse viisaaksi ikääntyessä.
Ikämiehet ovat liikunnallisia, aktiivisia- Taiteiljan hommat pitävät mm. ihmisistä em. lisäksi kunnossa.
Itse olen huomannut matkapyöräilijänä että kun polkee 2000 km laukut päällä on pikkuvaivat tipotiessään. Sydämen lepopulssi minulla on 57- vuotiaana pyöräilykesän jälkeen 46/ krr minuutissa. Pulssi nousee ikääntyessä, ja paras pulssi
oli aikoinaan minulla levossa 41-43 krr/min.
Kun minun piti alkaa systemaattinen pakkotreeni pyöräilykesän jälkeen -että pulssi olisi kuntoa kohentava treenissä 150-160 krr/ min huomasin että en kuntopyörällä saa pulssia 120-130 suuremmaksi. Juosta siis pitää lujaa jos aion treenata nyt kuntoa ylös. Aioin ottaa turhaan ostamani kuntopyörän käyttöön. Turhaa.
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija
Tässä Jari-sedän neuvoa! Var god.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192