pieksäminen.. Elikäs kirotan nyt siis ain hulestuneen itekkin toki viel nuoremman puolise faija ominaisuudessa. Ensinnäkin: oon iahn korviani myöten täynna ihmisten "seukkaamista" älykännyköittensä muiden mobiili laitteiden kanssa. Ja nyt ku omatkin penskani on siihen syyllistyneet - kulkevat tuolla räpeltäen kännyköitään ja dissailevat kanssaihmisä.. Niin täs taloudessa he eivät sitä tee! oon meinaan piessy remmillä niin poikani tyttöni ku eivät laittaneet kännyjään pois ku määräsin. Otin kylmästi remmin, ohjasin nuoren makkariin, housut alas ja patjalle! Sillälailla mulle itellenikin oma faija teki pienen ikäni..tosin hieman eri syistä (sillon ei ollu somea) Ottivat opiksee (?) ja nyt on kännyt ollu vähemmälla käytöllä (ainakin kotona) Kehotan muitakin samaan nii nuorisonne oppivat kunnioittamaan kanssaihmisiä eivätkä surffaile "zombeina" somessa.
älykännykän käytösta
faija36
2
109
Vastaukset
- Isäitsekin
Ylläpito on saanut viestin.
- treyery
Kirjoitustavasta päätellen et ole 36 vaan max 20. Jos oot 36, oon samanikäinen ja kysyisin, miksi hankit lapsia, kun olet itse henkisesti teini-ikäisen tasolla? Ihmisen aivot kehittyvät keskimäärin 25-vuotiaaksi asti, olet tässä suhteessa poikkeus tai sitten tosiaan olet palon nuorempi, varmaankin juuri se lapsi älykännykkänsä kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066