Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MInä ostin laaduukammat testivoittaja kuulokkeet.

Loymardz

Minä kävin maanantaina hakaradiossa kaksi tuntia kuuntelemassa vähän laadukampia kuulokkeeitta ja näissä oli mielestäni paras ääni https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/AKG/K490NC joten minä ostin nämä keskivikkona mitkä ovat hifimaailman testi voittajat joten minulla on samantapinen ääni mieltymys kuin hifimaailma ja näissä on aktivinen melun vaimmennus mutta siti näillä voi kunella vaikka virta loppu kesken ja katkaisimesta voi samutta melun vaimmenuksen jos halua säästä virta.

Sitten minä kuntelin myös näittä mitkä ovat mielestäni yhtä hyvät https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/AKG/K550 ja nämä mitkä olivat mielestäni huonnomat https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/TIVOLI AUDIO/RADIOSILENZ ja sitten minä kuntelin näittä joissa on paljon bassoa mutta huono laatuista bassoa https://www.ecosto.fi/store/category/product/0/10/150/91040/MARLEY/POSIVITE VIBRATION eli nämä oli nyt ne mitkä siellä oli kokekuneltavissa.

Olen muutama tuntia soittanut ne sisän huoma jo nyt huomatavan paranuksen bassoissa on laatua ei märä mutta aktivista melun vaimmennusta en ole vielä ehtinyt kokeilla mutta laitan ne yön yli pitkän latauksen ja kokeillen huomenna mutta hifimaailman muukan joissa ne olivat testi voittaja melun vaimmenus on tehokas.



Passivisen ja aktivisen taustamelun vaimmenuksen edut ja haittat ovat seuravat.

Pasivisen taustamelun vaimmenuksen edut:

- Helppo Toteutta
- Ei lisä valmistus kustannuksia juuri laisnkan joten ennemän raha jää muhin äänen laatun vaikuttavin osi kuten esim. ajurit eli samalla rahalla
saa paremmat tai halvemalla yhtä hyvät kuin jos osta saman hintaset aktivisella tausta melu vaimennuksella.
- Toimi sata varmasti aina.
- Ei mitän elektronikka mitä on herkkä kosteudelle eli ei haitta yhtä paljon vaikka tule kato sade tai sata kosteata räntä.
- Ei ole akku mitä piitä välillä ladata

Ja Haitat:

- Ei pyty sammutaman jos välillä halua kulla mitä ympärillä tapahtu
_ Ei suoja tausta melultta aivan yhtä hyvin kuin hyvin ja oikein ja onnistunesti toteutettu aktivinen tausta melun vaimmennus.

JA aktivisen taustamelu vaimmenuksen edut:

- Suoja hyvin oikein ja onnistunesti toteutettun hieman paremmin kuin passivinen tausta melun vaimmennus.
- Voidan kytkeä pois jos halua tietä mitä ympärillä tapahtu.

Ja haitat:

- Lisä valmistus kustannuksia radikalisti eli vähemmän raha jää äänen laadun kannatt tärkeisin osin kute esim. ajurit eli halvemall saa yhtä
hyvät tai jos otta samanhintaiset paremmat jos nissä on passivinen taustamelun vaimmennus.
- Akku piitä ladata.
- herkkät kosteudelle eli haitta jos tule kato sade tai kostea räntä sade.

Ainakin nämä mitä itsen ostin ovat hifi maailman testi voittajat ja sen muukan äni on kohdallan ja aktivisen tausta melun vaimmenus on onnistunesti toteutettu ja tehokas.

Tosin jos olisin ottanut esim. Betas By Dr DRe niin nissä on myös aktivinen tausta melun vimmennus ja vielä bluetout mutta jos ääni ei nissä ole hyvä esim. jos bassoa on märällisesti runsasti mutta laadultta huonoa niin niihin kyllästy nopeasti voi ehkä olla että on hetkellisesti kiva kun herättä huomiotta ja käntä katset mutta ääni on kuitenkin kaikkista tärkein ja sen oli se ratkaiseva tekijä kun ostin nämä kuulokkeet kun kuntelin näittä pitkän ja kokeillin myös muitta kuulokkeeeitta eli sellaisia mitä likessä on koe kunelttavissa ja ääni näissä oli sen verran hyvä että olin myyty eikä Beats By Dre Dre enä herättä huomiotta tai kännä katseitta jos nittä käyttä ihan jokainen ja riski on olemassa kun ne ovat joka ikisen teini tyttön have.

Nämä mitkä nyt ostin heärättä kyllä nekin runsasti humiotta jos on hyvin koulutettu nainen mitä ymmärtä mitk AKG symboli tarkoitta koska silloin hän myös ymmärtä että nämä maksa jokun verran ja sekin että näissä on todella laadukas ääni ja hän ymmärtä että yhtä laadukas ääni ei saa jos osta esim. Beats By Dre Dre ja hän ymmärtä että olen musikki kuntelun suhten todellinen nautiskelija.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loymardz

      kaikki juttun linkit ei toimi joteen kopioka linkki ja laitaka se osoite käntän......

    • Loymardz

      Luin netissä että nissä mitä valitsin on vakavia ongelmia kestävyden kanssa eli että sangassa oleva nivel on muovia mitä väsy niiin että kuulu naps kun sen katkea kun ne piitä pässä ja nittä ei voi itse mitenkän korjata ja joillakin niin on tapahtunut jo parin käyttökerran jälken ja jollakin ne satta kestä jopa 1.5 vuotta joten kävin samassa likkessä ja vaihdion ne näihin http://www.whathifi.com/akg/k550/review

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe