Oon kauhee lukutoukka ja haluunkin tietää, että mitä hyvii kirjoja kannattaa lukasta :) Ikää on se 11v ja tykkään piiiitkistä kirjoista. Tässä lista mitä oon lukenut ja suosittelen:
Rick Riordan - Percy Jackson Salamavaras (vaan tän kirjan SARJASTA ja viel vähän jälellä siitäki :D)
J.K Rowling - Koko Harry Potter sarja
Marilyn Kaye - Tänään täällä, Huomenna poissa (luen ne muutkin tästä sarjasta kunhan saan ne käsiini)
John Green - Tähtiin Kirjoitettu Virhe
Hyviä kirjoja nuorelle :D!
Lukutoukkavaa
1
131
Vastaukset
- ytrde
Lumottu kirous, Lumoava pimeys ja Lumoava kaaos (kirjasarja). Tosi pitkät kirjat eli niissä on jotain 400-500 sivua kertoo loihtija tytöstä ja tavallisesta pojasta eli tämä on niin sanottua mustaa fantisiakirjasarja. KANNATTAA LUKEA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161