Ollaan seurusteltu mun poikkiksen kans reilu vuosi. Ollaan siis kaukosuhteessa ja nähdään harvoin. En tosiaan tiiä rakastanko mä sitä. Tiiän vaan etten vois ikinä satuttaa sitä. Mut silti mua ahdistaa ihan hirveesti olla sen lähellä ja varsinkin kun suudellaan tai jos se kehuu mua. En tiiä johtuuks se taas siitä kun mun itseluottamus on nollassa ja tunnen jokseenkin paljon itseinhoo. Ja mulla on orastava bulimia (ahmin ja oksennan ainakin kerran päivässä..)Ja kun olin yks viikonloppu taas kyläilemäs mun poikkiksen luona niin tapasin yhen sen kaverin. Taas. Ja mua pelottaa et oon ihastumassa siihen. Oon keittämässä täs sellasta soppaa et oksat pois.. Siks mä tarvisin nopeesti fiksuja vinkkejä!
Oisko mitää fiksua sanottavaa tähän?
Lukiolaisflicka
3
110
Vastaukset
- ESjonne0000000
No siis en ole asian tuntia, mutta sanoisin että suorapuheisuus on parasta.
Itse ottaisin sen ainakin paremmin vastaan kuin sen, että huomaan että tyttöä ahdistaa seurassani. Mene terveydenhoitajalle tai psykologille bulimian vuoksi. Ja kysy toki samalla neuvoja noihin muihinkin.
- Rehellisyyspalkitaan
Totuus tulee aina ilmi, joko sun suusta tai jonkun muun. Mitä kauemmin pidät ton asian ittelläs sitä enemmän satutat. Eli olisit ainaki rehellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752