Miks mun äiti ei anna mun ostaa omilla rahoilla halpaa crossimopoo jolla voisin tuolla jossa mökkimettäs ajella mummon ja ukin puolest ihan ok mut äiti vaa valittaa et, ei 10-11 vuotiaalle mitää mopoja vasta 12v!! Antasitteko ite mun ajaa metsässä aikuisten valvonnassa?? Vastauksia haluun vakuuttaa äidin ja muutenki oon fyysisesti aika iso ja vahva tän ikäseks ja osaisin varmaan ajaa mopollakin kun äitil ei oo varaa muutenkaan alottaa mulle crossiharrastusta nii tää ois mun hyvä tilanne ees vähän päästä mettäs ajamaan !! Oikeestioon hirveen vihane ja suruline sori kirjotsvirheet kirjotin kännyl
mopo 11vuotiaalle
5
70
Vastaukset
- soranropinaa
Voi hellanduudeli sentäs, hyvin vois rällätä crossilla jos jalat yltää maahan ja päähän mahtuu kypärä!
- JOPGEA
Jaah, miks ei vois. on niitä kai nuorempiakin jotka vetää metsässä ja montuilla crossipyörillä.
- Crossiharrastelija
Ajaahan ne pienemmätkin miks ei vois?Ja jos saat loppujen lopuksi ostaa sen crossin tässä on yks vinkki elä osta samuraita
- kotarivie
joo oli mullaki 11v lähtien pv. ni miksei. jos et osaa korjata ni elä osta samurait. ost vaikka ycf
- ajatmuuttuupojatei
no joo, mulla oli aikoinaan 9v vanhana pappis, sillä ajelin pitkin pienen kylän teitä ja metsäpolkuja.. siihen aikaa ei ollut edes kypäriä liiemmin, jollain motoristilla saattoi olla nahkalakki, lentäjänlakki nimeltään, ja sellainen kypärä, alaosa nahkaa, ja munankuori yläosa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426