Voiko jollain asetuksella Chromessa estää sen, että esim. Hesarin ja Ilta-Sanomien sivuilla olevat videot käynnistyvät automaattisesti, kun menee ko. uutiseen?
videoiden käynnistyminen
4
102
Vastaukset
- ublock
Ublock.
- 10-14
Ei tunnu tepsivän. Asensin sen, mutta esim. Iltasanomien sivuilla videot käynnistyvät silti. Niissä vain näkyy päällä "lappu", joka sanoo, että "mainokset ovat välttämättömiä; koska sinulla on blockeri käytössä, näytämme videon heikommalla kuvalaadulla".
- eikiitosmölinää
Minä napsautan aina sitä pause-kohtaa niin video (ja sieltä tuleva mölinä) pysähtyy.
- lhku
Ainakin adblockilla voi estää koko videon latautumisen, mutta niitä ei sitten katsota lainkaan. Parempiakin keinoja kait on, mutta en ole vaivautunut hakemaan kun ei ne videot todellakaan kiinnosta.
IS:n sivuilla olen näköjään laittanut estoon:
gatling.nelonenmedia.fi/files/ruutuplayer/stable/*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261