Naapurin juoruakka ihan sekaisin

helvett

Hei!

Eilen naapurin JUORUAKKA oli valittanut äidille kun en ollut päivällä koulussa. Voitteko kuvitella. Minä olen jo ammattikoulun ekalla ja meillä on onneksi todella vähän koulua. VITTU ETTÄ SE AKKA JAKSAA!!!!!!!!!

Ps. Vieläkin VITUTTAA se viimesyksyinen kun meni kielimään siitä kaljan juomisesta puhumattakaan se kun SE SAATANAN AKKA PILASI KILJUPROJEKTINI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaako jäädä kiinni? Eikö virheistä pitäisi oppia? Oletko vähän tyhmä?

• helvett

Vähän erilaisia tapauksia. Kiljua yritin käyttää häkkivarastossa, kun äiti ei käy koskaan sielä. No se olikin kuohahtanut lattialle ja siitäkös se AKKA MENI KIELIMÄÄN ÄIDILLE. Ja viime syksynä se näki minut juomassa ulkona kaveriden kanssa kaljaa ja meni siitä myös yllätys sinänsä KIELIKELLOILEMAAN ÄIDILLE.

Helppoahan se on niiden päteä joiden talossa ei asu tuollaista SAATANAN KIELIKELLO JUORUAKKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• No alotetaan nyt siitä että sä rauhotut. Kaljaa ei alaikäiset saa juoda. Ja lopeta toi VITUTTAA tai JUORUAKKA korostus. Ja ootko sä niin tyhmä ettet virheistäsi opi? Johan minäkin oisin osannu varautua tollaseen ihmiseen. Mutta silti ei se kuulu hänen tehtäviinsä raportoida sinun tekemisistäsi. Mutta yritä ny vähän varautua tollasiin henkilöihin. Varaudun minäkin tarvittaessa.

• helvett

Minusta ainakin sille akalle pitäisi antaa kunnolla REMMIÄ niin oppisi olemaan JUORUILEMATTA!!!!!!!!!!!!!!

• Niin ja taas toi HUUTELU tuli mukaan, on se väärin että valitetaan toisten tekemisestä mutta teet sinäkin väärin kun et mene amikseen! Se on nimittäin vapaaehtoista ja sinä et edes vaivaudu käymään siellä. Ja keskity tähän aiheeseen äläkä kokoajan jankkaa siitä mummosta, taidat olla ihastunut siihen ku noin paljon puhut hänestä. Ja etkö muka opi virheistäsi? Itse välttäisin sitä mummoa.

• helvett

Paha vältellä kun se asuu samassa rappukäytävässä. Vituttaa se akka niin PERKELEESTI!!!!! Eikä mikään ihme, sillä olenhan saanut sen takia kaksi kertaa SELKÄÄ. No äidissä tietysti oli vähän vikaa, mutta lähes pelkästään syy oli sen JUORUAKAN!!!!!!!

• Paha vältellä vai? No ei sun nyt tarvi sitä röökiä poltella siellä rappukäytävässä, jos teet jotaan hommia josta et halua jäädä kiinni niin tee ne jossaan missä et oleta sen mummon käyvän, ja minun mielestä vaikutat joltaan 7v lapselta joka oikeen KOROSTAA ne jotkuu KOVEMMAT sanat ja toi ISOLLA KIRJOITTAMINEN on huutamista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      3020
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2732
    3. 150
      2328
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1920
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1737
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      109
      1695
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      319
      1598
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe