Kuinka kauan käytätte samaa paitaa? Ihastukseni on joka päivä eri paita päällä, mutta tuskin pesee kuitenkaan heti koska esim keskiviikkona ja perjantaina hänellä oli sama kauluspaita (eri t-paita alla) ja torstaina vaan oli eri paita välissä. Itsekin käytän kauluspaita t-paita yhdistelmää ja mietin et kuinka kauan sitä voi tosiaa käyttää jos on puhdas eikä haise? Oon käyttäny keskiviikosta asti samaa kauluspaitaa ja t-paidan vaihdoin tänää, tosiaan oon viä tyttö ja ihastukseni poika joten mitäköhän hän ajattelee minusta kun hän vaihtaa vaatteet useemmin? :D
Paidan vaihtoväli
13
2888
Vastaukset
- Puhdasvaatteinen
No enpä usko että ihastustasi haittaa jos et vaihda vaatteita niin usein kun hän, kunhan ne ovat puhtaat, mutta itse pidän samaa paitaa koulussa tai muissa julkisissa tiloissa kaks päivää ja housuja joskus jopa kolme päivää. Kotona saatan pitää samaa paitaa kolme päivää.
- 2-3päivääonhyv
Ihastukses olis kyl aika diiva jos sitä haittais tommone jos kummiski oot puhdas ja ei sen takii kantsi alkaa joka päivä vaihtaa jos et muuten itse halua, älä muuta ittees kenenkä tähden sen pitää tykätä sust sellasena ku oot :) Ite pidän t-paitaa/toppii 2päivää ja hupparii joskus 3 päivää. Vaatteita ei tosiaa kannata pestä turhaan vaikka vaihtaiski ni sit vaa tuulettaa tai tunkee kaappii ja pesee si ku on käyttäny useemmi.
- helvett
Joskus olen jopa pitänyt VIIKON yhteen putkeen t-paitaa.
- 3vuottasamallahyi
Mun luokal on poika jolla on ollu koko yläasteen sama huppari joka päivä päällä ja sil on aina likaset hiukset ja ne on iha takus ku ne on olkapäiden yli pitkät että hyi :D
Mut ite siis pidän ehk 1 tai 2 päivää samaa paitaa koska on tylsää pitää aina samoja vaatteita vaikka oiskin lemppari paita :)
- everyday
Joka päivä eri vaatteet mulla koulus mut viikonloppun jos oon vaa kotona ni saatan pitää samoi koska haluun ihmisten ilmoil näyttää hyvält ja tyylikkäält mut ei kotona oo välii :D
- freeballerboy
Mä käytän huppareita niin ettei oo paitaa alla joten siin säästyy paita pyykiltä. Himassa vaihan hupparin lyhyt hihaseen mut taas ku lähen jonnekin niin otan paidan pois ja huppari ilman paitaa. Tietty kesähelteellä en hupparia pitäny vaan sit yleensä joku pikeepaita. Hupparit tulee pestyä sit ku tarvii mut ei niin usein mitä lyhythihaisia on tapana pestä.
- areyoufuckingserious
Siis mitä voiks toi olla totta et joku ei pidä hupparin alla mitää? :D sori nyt vaan mut se on sellane vaatekappale et sen alle kyllä kuuluu joku paita!
Ja mul on joka päivä eri paita mut käytän useemman kerran ennen pesuu, sit vasta ku on likanen ni pesuu :) - freeballerboy
areyoufuckingserious kirjoitti:
Siis mitä voiks toi olla totta et joku ei pidä hupparin alla mitää? :D sori nyt vaan mut se on sellane vaatekappale et sen alle kyllä kuuluu joku paita!
Ja mul on joka päivä eri paita mut käytän useemman kerran ennen pesuu, sit vasta ku on likanen ni pesuu :)Joskus on paita hupparin alla mut useemmin ei. Mun mielest tuntuu just mukavalta sillei et on pelkkä huppari. Varmaan suurin osa porukasta pitää paitaa hupparin alla mut eipä aina tarvi tehä niinku kaikki muut :D
- toionsairasta
freeballerboy kirjoitti:
Joskus on paita hupparin alla mut useemmin ei. Mun mielest tuntuu just mukavalta sillei et on pelkkä huppari. Varmaan suurin osa porukasta pitää paitaa hupparin alla mut eipä aina tarvi tehä niinku kaikki muut :D
No käytätköhän sinä sitten alushousujakaan farkkujen alla? :D Mitä jos tuleekin kuuma niin et voi edes avata hupparia (jos vetoketju) tai ottaa sitä pois kun ilman paitaa ei ole sopivaa olla julkisesti paitsi tietty miehet uimarannalla.
- freeballerboy
toionsairasta kirjoitti:
No käytätköhän sinä sitten alushousujakaan farkkujen alla? :D Mitä jos tuleekin kuuma niin et voi edes avata hupparia (jos vetoketju) tai ottaa sitä pois kun ilman paitaa ei ole sopivaa olla julkisesti paitsi tietty miehet uimarannalla.
En käytä mitään boksereita tai mitään muitakaan alushousuja farkkujen alla koska se on just rentoa ilman. Tuntuu sillei tosi vapaalta. Sama juttu huppari ilman paitaa tuntuu hyvältä. Kesällä jos on kuuma tai jos on tulossa kuuma niin sit käytän tietenki lyhythihasta paitaa enkä yleensä ota hupparia mukaan mut tällei syksyllä harvemmin on tarvetta riisua hupparia kun ei missään tuu niin kuuma joten paitaa ei siellä hupparin alla tarvii. Ehkä kovin monet ei niin tee mut se ei mua haittaa :D
- 3452345
Itse olen 16-vuotias poika ja pidän joka päivä eri vaatteita, käyn joka ilta suihkussa.
- sottapytty9
Suosikki paita on joskus 2-3 viikkoa putkeen :D
- freeballerboy
Kyl mullaki huppari helposti ton aikaa mut kesäl ku pitää pelkkää lyhythihaista niin tulee pestyy useemmin joskaan ei ny joka päivä :D
Jos vertaa niin toki paidat menee pesuun useemmin ku farkut tai jotku muut housut vaikka farkut hiostaakin kesällä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272990Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342682- 1502308
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241910Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921727Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1081689- 3161584
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472