Tiilikuviopelti

rakentajaaa

saako mistään tiilikuviopeltiä 0,6mm ainevahvuudella?

12

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljjko

Ainakin weckmannilta löytyy

• 1-1-1

Täysin ylimitoitettu paksuus. Eihän ruodeväli siitä muutu tiilikuviossa.

• läkkärinikkari

saa muutettua jos niin haluaa

• 2ja2
        läkkärinikkari kirjoitti:

saa muutettua jos niin haluaa

Oletko koskaan tehnyt tiilikuvioista peltikattoa?

• läkärinikkari
        2ja2 kirjoitti:

Oletko koskaan tehnyt tiilikuvioista peltikattoa?

jonkunverran joo

• 2ja2
        läkärinikkari kirjoitti:

jonkunverran joo

No sitten tiedät että tiilikuvion jokaiseen osaan pitää olla ruodelauta alla muuten se painon alla notkahtaa.

Eli ruodejako ei muutu vaikka pellin paksuus muuttuisi! Tämä on vain totuus.

• läkkärinikkari
        2ja2 kirjoitti:

No sitten tiedät että tiilikuvion jokaiseen osaan pitää olla ruodelauta alla muuten se painon alla notkahtaa.

Eli ruodejako ei muutu vaikka pellin paksuus muuttuisi! Tämä on vain totuus.

en tiedä oletko tyhmä vai muutenvaan yksinkertainen harrastelia.......... vai eikö muuten vaan ole ajatusta mukana........ monien valmistajien joidenkin mallien tiilikuvion jakoa ja myös korkeutta voi muuttaa jos vain niin haluaa, niin kuin sanoin

• plekkipro

ehdottamasti suosittelen sinulle käymään sivulla www.katolle.fi . Loisto palvelu!!

• Ruttuteräs

Ei missään nimessä mitään 0,45-0,5 ruttupeltejä.

• 1-1-1

Heheheeheeee!
        Oikea käsittely tekee katteesta pitkäikäisen, ei sen paksuus. Millin peltikin ruostuu ennen 0,45, jos väärä pinta.

• Ruttuteräs
        1-1-1 kirjoitti:

Heheheeheeee!
        Oikea käsittely tekee katteesta pitkäikäisen, ei sen paksuus. Millin peltikin ruostuu ennen 0,45, jos väärä pinta.

Mikäs se oikea pinta sitten on?

• ertcwer

Oikea pinta on värillinen kuumasinkki, ei lohkea eikä lähde kulumallakaan. Nyt vaan jonkun pitäis alkaa sitä tekemään. Tai oikeastaan pitäis ensin keksiä miten kuumasinkkiä värjätään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4511
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2488
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2385
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2208
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1707
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1551
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe