minecraft ja sähkökatko

hermoromahdus

Siis mitä ihmettä. Mitenkä on mahdollista, että jos kesken pelin tulee sähkökatkos, katoaa KAIKKI mitä olet siihen mennessä pelannut. Monen viikon pelaamiset häviää!!! Ei vain se, mitä on tänään aikaan saanut, vaan ihan kaikki.

Edelliskerralla luulin, että se johtui siitä, kun sillä oli tallennus kesken. Mutta tänään se katkesi ihan normipelitilanteessa.

6

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No älä muuta sano. Mua vituttaa miten tyhmii minecraftin tekijät on ku ei jumalauta voi korjata tota. "Tallennetut tiedot ovat vioittuneet nännännännänäää haista vittu me poistetaan kaikki sun aikaansaannokset hahahhaha" vittu et voi vituttaa. Enkä jaksa joka 10min välein kopioida maailmaa joidenki vitun sähkökatkosten takia. Saatanan mulkvistit ku on tehny tommosen systeemin et kaikki poistuu sähkökatkojen myötä. Saatana mul on täs eilisen ja tän päivän myötä menny maailma vituils jo 3-4 kertaa. Ja sit ne sähkökatkokset on ollu semmosii 000,1 sekunnin pitusii. Saatana mä viel paskon minecraftin tekijöiden ruokapöytään ja kusen niiden hiuksiin

      • Anonyymi

        Sama vittu mulla on ollut kaupunki maa joka oli 3vuotias ja vitun sähkö katkokset pilaa kaiken perkele


    • Anonyymi

      Siis onko tallennus korruptoitunut? Sen varalta olisi suotavaa säännöllisesti siirtää tallennus Cloud Saveen, vaikka tuntuisikin kuinka ylivoimaiselta. Toisekseen, missä korvessa Anonyymi asuu, jos sähkökatkos tapahtuu 4 kertaa päivässä? Jos tuollaista tapahtuu usein, niin kannattaisi jo vahvasti harkita UPS:n ostoa.

    • Anonyymi

      Muistelen joskus PS3:lla käyneen sähkökatkon, joka korruptoi muistaakseni NFS: ProStreet pelitallennukset, niitä ei voinut edes varmuuskopioida muistitikulle. Paskaksi mennyt tiedosto ei suostunut edes ihan helpolla poistumaan Pleikkarin kiintolevyltä, vaan piti käynnistää siihen huoltovalikkoon, ja ajella niitä tiedostojen korjaustoimintoja ennenkuin suostui poistumaan.
      Pelin edistymiset tietysti oli mennyttä ja piti aloittaa alusta asti uudelleen, mutta eipä ollut motivaatiota enää kovinkaan pitkälle pelailla sitä uudestaan.

    • Anonyymi

      Ärsyttää ku mulla oli kolmen vuoden minecraft kaupunki maa ja siellä oli suuria rakennuksia jopa lentokenttä missä oli terminal 1 ja terminal 2.Sitten yhtäkkiä tulee joku hitsin sähkö katkos ja kaikki häviää multa MIKSI MOJANG???

      • Anonyymi

        No ompa tosi kökkö peli, jos ei tallennu ja kuukausien uurastus katoaa yhden sähkökatkon takia.
        Miks pelin edistyminen ei tallennu nettiin, kun varmaan minecraftin pelaaminen vaatii nettiyhteyden, kuten moni peli nykyään.
        Pelaan Fishing Planet peliä ja pelin edistyminen tallentuu automaattisesti.
        Vituttas, jos sähkökatkon takia häviäis kaikki mitä pelissä on edistynyt.
        Ei vaan jaksais aloittaa peliä uudelleen tasolta 1, kun on menossa tasolla 54 ja kohta 1,5 vuotta pelanut ja kymmeniä tuhansia kaloja napannut, niin pitäs aloittaa kaikki alusta, ei kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe