Siis mitä ihmettä. Mitenkä on mahdollista, että jos kesken pelin tulee sähkökatkos, katoaa KAIKKI mitä olet siihen mennessä pelannut. Monen viikon pelaamiset häviää!!! Ei vain se, mitä on tänään aikaan saanut, vaan ihan kaikki.
Edelliskerralla luulin, että se johtui siitä, kun sillä oli tallennus kesken. Mutta tänään se katkesi ihan normipelitilanteessa.
minecraft ja sähkökatko
6
1656
Vastaukset
- Anonyymi
No älä muuta sano. Mua vituttaa miten tyhmii minecraftin tekijät on ku ei jumalauta voi korjata tota. "Tallennetut tiedot ovat vioittuneet nännännännänäää haista vittu me poistetaan kaikki sun aikaansaannokset hahahhaha" vittu et voi vituttaa. Enkä jaksa joka 10min välein kopioida maailmaa joidenki vitun sähkökatkosten takia. Saatanan mulkvistit ku on tehny tommosen systeemin et kaikki poistuu sähkökatkojen myötä. Saatana mul on täs eilisen ja tän päivän myötä menny maailma vituils jo 3-4 kertaa. Ja sit ne sähkökatkokset on ollu semmosii 000,1 sekunnin pitusii. Saatana mä viel paskon minecraftin tekijöiden ruokapöytään ja kusen niiden hiuksiin
- Anonyymi
Sama vittu mulla on ollut kaupunki maa joka oli 3vuotias ja vitun sähkö katkokset pilaa kaiken perkele
- Anonyymi
Siis onko tallennus korruptoitunut? Sen varalta olisi suotavaa säännöllisesti siirtää tallennus Cloud Saveen, vaikka tuntuisikin kuinka ylivoimaiselta. Toisekseen, missä korvessa Anonyymi asuu, jos sähkökatkos tapahtuu 4 kertaa päivässä? Jos tuollaista tapahtuu usein, niin kannattaisi jo vahvasti harkita UPS:n ostoa.
- Anonyymi
Muistelen joskus PS3:lla käyneen sähkökatkon, joka korruptoi muistaakseni NFS: ProStreet pelitallennukset, niitä ei voinut edes varmuuskopioida muistitikulle. Paskaksi mennyt tiedosto ei suostunut edes ihan helpolla poistumaan Pleikkarin kiintolevyltä, vaan piti käynnistää siihen huoltovalikkoon, ja ajella niitä tiedostojen korjaustoimintoja ennenkuin suostui poistumaan.
Pelin edistymiset tietysti oli mennyttä ja piti aloittaa alusta asti uudelleen, mutta eipä ollut motivaatiota enää kovinkaan pitkälle pelailla sitä uudestaan. - Anonyymi
Ärsyttää ku mulla oli kolmen vuoden minecraft kaupunki maa ja siellä oli suuria rakennuksia jopa lentokenttä missä oli terminal 1 ja terminal 2.Sitten yhtäkkiä tulee joku hitsin sähkö katkos ja kaikki häviää multa MIKSI MOJANG???
- Anonyymi
No ompa tosi kökkö peli, jos ei tallennu ja kuukausien uurastus katoaa yhden sähkökatkon takia.
Miks pelin edistyminen ei tallennu nettiin, kun varmaan minecraftin pelaaminen vaatii nettiyhteyden, kuten moni peli nykyään.
Pelaan Fishing Planet peliä ja pelin edistyminen tallentuu automaattisesti.
Vituttas, jos sähkökatkon takia häviäis kaikki mitä pelissä on edistynyt.
Ei vaan jaksais aloittaa peliä uudelleen tasolta 1, kun on menossa tasolla 54 ja kohta 1,5 vuotta pelanut ja kymmeniä tuhansia kaloja napannut, niin pitäs aloittaa kaikki alusta, ei kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579