Olen ruvennut miettimään aivan vakavasti vanginvartijan koulutukseen hakua. Ammatillinen tutkinto löytyy ja töissä olen ollut tähän asti mutta nyt hommat uhkaavat loppua. Minkä ikäisiä tuohon koulutukseen on otettu eli kannattaako yli kolmekymppisen jolla ei ole kokemusta edes kesävartijana olosta nähdä edes hakulomakkeen täyttämisen vaivaa. Toisaalta otetaanhan poliisikouluunkin parikymppisiä ylioppilaita niin eiköhän normaali ihminen selviydy vanginvartijan työstäkin. Sinänsä työ olisi varmaan ihan mielenkiintoista eikä ainakan sen huonompaa kuin muukaan työ ja tuon parempaa palkkaa duunarin on vaikea saada.
Vanginvartijan koulutukseen?
2
90
Vastaukset
- 1994kurssi
Mina ollin 38 kun hain vangkilavartijankurssille.Pääsin läpi toissella yrittämällä. Kannatttaa aina jos siltä tuntuu. Olin koulussa peruskoulussa kutosen keskiarvolla.Sillä ei ollut haittaa kun hain kurssille.Pääsin toisella yrittämällä. Työkaverit on mukavia ja ruoka on hyvää ja sitä saa paljon. kaupan päälle. Vuorolisät nostaa peruspalkan kivasti yli 5tuhatta euroa.Verot pois tietysti. Vapaa-aikaa on.Näkee elämän monta puolta. Erilaisia puolia on elämässä monia. Normaalisti niitä ei näe. Vangkilassa näkee monia ihmiskohtaloita ja voi olla avuksi. Sen pitä pystyy.EI monesti paljon ole tehtävissä jos on huumeet mukana kuvassa urheiltua tulee paljon työkavereiden kanssa.Tiivis yhteisö olemme. Tervetuloa vaan mukaan et tule varmasti katumaanpäälle!
- Kuyllämyötiietää
Vanginvartijoista tulee helposti pahempia rikollisia kuin ne joita he vartioivat.
Suvussa on entinen "Pamppu"jota uhattiin tappaa ruotsia myöten.Hyvän-
tapainen ihminen ei pärjää rikollisten kanssa.Suulaita vankeja raahataan "RUNDIIN ja piestään heistä koiran paskat ulos".Se olisi viimeinen ammatti johon ottaisin osaa.Rupea vaikka ojan-kaivuuseen ennekuin vartijaksi.Sadistit
pärjäävät parhaiten "Pampuiksi",se on tosi.He tekevät laillista väkivaltaa
vangeille tilaisuuden tullen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728