En halua armopaloja!

ei_mulla_muuta

Minua ottaa suuresti päähän, että minun äidin mies ajatteli, että lähtisi minun kanssa Lontooseen matkalle. En halua Lontooseen, ensinnäkin siitä syystä, että minulla ei ole itselläni varaa siihen, ja toiseksi, siellä ei ole mielestäni mitään minulle!
Minusta on myös epäreilua, että äitini mies lähtisi minun kanssani matkoille, mutta ei siskojeni eikä tyttäriensä. Mielestäni olisi epäreilua siskojani ja hänen tyttäriään kohtaan, jos lähtisin matkalle hänen kanssaan. Vuosia sitten eräs koulukaverini oli ollut Lontoossa, ja sanoin hänelle, etten halua Lontooseen. Hänkin vain sanoi minulle, että kyllä siellä on sellaista mikä minuakin kiinnostaa.

21

2244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynyt

      Itse lähtisin Lontooseen koska tahansa, jos joku maksaa! Lontoo kuuluu niihin kaupunkeihin Pariisin ja New Yorkin ohella, joissa on kaikkea ja kaikenikäisille. Lontoo ei ole halpa kaupunki, joten kyse voi olla rahasta. On varaa ottaa yksi mukuloista mukaan ja nyt se olisi sinun vuorosi.

    • jääkotiin

      Olet oikeassa - sinunlaisellesi ihmiselle täällä Lontoossa ei ole mitään. Eikä lontoolaiset halua sinun tyyppisiä ihmisiä edes käymään. Pysy vaan Suomessa.

      • ei_mulla_muuta

        Miksihän koulukaverini sitten sanoi, että siellä on?


      • pokke
        ei_mulla_muuta kirjoitti:

        Miksihän koulukaverini sitten sanoi, että siellä on?

        Juuri siksi.


    • matkamiesmaantiellä

      Joo, olet oikeassa, älä lähde Lontooseen, äläkä mihinkään äitisi miehen kanssa.
      Sinun kannattaa pysyä tuvan ja tunkion välillä, ettet vaan eksy, sillä olethan vasta 30 v.

      • ei_mulla_muuta

        Joudun nyt tuottamaan sinulle pettymyksen. Asun nimittäin omassa kämpässä.


      • ei_mulla_muuta

        Eikö sinusta sitten tuntuisi epäreilulta, jos joku sinun veljesi tai sisaresi pääsisi matkoille äiti- tai isäpuolensa kanssa, mutta sinä et? Ajattelen tässä sisariani. Ei olisi oikein heitä kohtaan, jos lähtisin.


    • tosiaankin_jääkotiin

      Täähän on ihan vitsi. Sinuna todellakin lahjoittaisin rahat siskoille ja veljillesi jotka varmaan eivät kahta sekuntia kauempaa asiaa miettisi ja lähtisivät matkaan ilmoittamatta sinulle. Enää ei pitäisi olla 6-vuotiaan ajatustasolla ja miettiä miten heille tulisi pahaolo kun eivät pääse ulkomaille. Toisaalta jos sisaruksesi ovat tuolla tasolla mös niin kannattaa miettiä hieman perheterapiaa. Toisten puolesta voi olla myös onnellinen eikä nähdä asiaa "epäreiluna"...

    • Ei-jatketa-keskustelua

      Alkuperäinen kirjoittaja = trolli

    • ei_normaalia

      Onko sulla joku sairaus?

      • saletisti_on

        Ihan selvä burgeri.


    • votsku

      Millainen tämä mies on? Eikö osaa englantia, haluaako sinut tulkiksi ja asiainhoitajaksi? Sekö sinua ahdistaa, tai etkö muuten tule toimeen hänen kanssaan? Ei tarjottu matka mikään armopala ole, jos hän tarvitsee apuasi. Mutta pakko ei ole lähteä, ellei huvita. Mieti kuitenkin tarkkaan, miksi et halua lähteä.

      • ei_mulla_muuta

        Osaa englantia, joten ei halua minua tulkiksi ja asiainhoitajaksi. Tulen kyllä toimeen hänen kanssaan. Ja syythän kerroin jo aloituksessa.


    • ajo-ope

      Joo älä vaan ihmeessä lähde. Auton allekin todennäköisesti jäisit. Ai miksi?Kun et tietäisi että ennen kadun ylitystä pitää katsoa ensin OIKEALLE ja sitten vasemmalle. Ai miksi? Koska siellä on VASEMMANPUOLEINEN liikenne.

      • ei_juma

        Paha, paha virhe! Nythän hän tietää, kun sanoit sen.


    • poksu_

      inä sain kerran tällaisen "armopalan" eli neljän päivän matkan Lontooseen. Olen vähävarainen, mutta läheinen sukulainen järjesti. Matkasta on jo useampi vuosi. Vieläkin muistelen sitä kaivaten, oli ainutlaatuinen kokemus ja olen ikikiitollinen siitä.
      Jo pelkästään se, että pääsi itse käymään paikoille, jotka olivat kirjallisuudesta, elokuvista ja historiasta tuttuja, oli valtava elämys. Melkein jokainen katu, puisto, aukio tai rakennus toi elämyksen, että voi, tuossa tuo nyt on.
      Ja sitten se kaupungin suuruus, ihmispaljous, eikä vähiten se ihmisten ystävällisyys oli vaikuttavaa. Oli tunne, että nyt olen minäkin suunnilleen maailman keskipisteessä.

    • ei_hyvää_päivää_

      Miksi tuollaisia vitun autisteja päästetään kirjoittelemaan tälle palstalle? Pilaavat toisten hyvän matkailufiiliksen tällaisilla typeryyksillä? Sakkoja tällaisesta pitäisi vähintään antaa!

      • Anonyymi

        Niin pitäisi, mutta yritä siinä sitten löytää kyseinen kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Lontoosta nyt on tullu sellanen kaikkien pitää siellä käydä -mesta. Jos ei ole kulttuuri-ihmisiä, niin aika lailla sama onko käyny vai ei.

    • Anonyymi

      Tunnen tämän ketjun aloittajan. Hän surmasi itsensä aiemmin tänä vuonna. Hänellä oli vakavia mielenterveysongelmia ja hän päätyi tekemään itsemurhan. Toivon rauhaa hänen sielulleen ja toivottavasti parempaa elämää tuonpuoleisessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe