Käsisirkkeli?

harkitseva

Käsisirkkeli hakusessa....makitan hiiliharjaton ja festoolin hiiliharjaton harkinnassa. Hintaeroa on noin 60 euroa rungolla, kumpaa suosittelette?

15

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkitseva

siis...akkukäyttöinen

• Pyörösaha

Itse olen pyrkinyt välttämään käsien tai sormien sirkelöintiä, mutta melko usein silti näkee noita vajaa sormisia.

• Ent.nokkelusNyk.hakkelus

Eehhehe! Tuliko nokkela olo? Ehkä tyhmin kommentti taas pitkään aikaan, kiitos vain myötähäpeästä...

Ja vinkki, jos yrität olla nokkela sanamuotojen ja termien kanssa niin silloin on parasta osata myös kielioppi ja varsinkin yhdyssanat.

• Pyörösaha

Niin hyvä kom mentti et sai sutkin vastaa maan. Ootko muut en huoman nut, että koneella kirjoittaessa tulee välilyöntiä painettua helposti väärään paikkaan ja jos joku oikeasti välittää kirjoitusasusta netissä niin ei tarvi ihmetellä miksi suomi on siellä ja syvällä.

05447 v4rm44n 1uke4 tämänk1n n11n m1tä väl1ä s1llä 0n m17en 0n k1rjo177u.

• rane2
        Pyörösaha kirjoitti:

Niin hyvä kom mentti et sai sutkin vastaa maan. Ootko muut en huoman nut, että koneella kirjoittaessa tulee välilyöntiä painettua helposti väärään paikkaan ja jos joku oikeasti välittää kirjoitusasusta netissä niin ei tarvi ihmetellä miksi suomi on siellä ja syvällä.

05447 v4rm44n 1uke4 tämänk1n n11n m1tä väl1ä s1llä 0n m17en 0n k1rjo177u.

Samaa mielipuolta olen, pöytäsirkkeli niitä löytyy pieniäkin ja kaveriksi heilurisaha/kuviosaha !

• suleltoet

Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä. Pienellä pöytäsirkkelillä ei voi tosin kuin pieniä pöytiä sirkkelöidä. Heilurisaha taas on tosi vaarallinen.....heiluu kuin heiluri ja siinä voi tappaa itsensä. Ja mitä tekisin kuviosahalla jos en halua kuvioita sahailla????? Tää suoli24 on tosi järkevien ja fiksujen ihmisten palsta. =)

• remppamies1

"Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä."

Joko olet tyhmä tai, PÖYTÄSIRKKELILLÄ voi sahata vaikka 10 metristä lautaa, LAUTA LIIKKUU ei sirkkeli, hölmöläinen olet tai huumeissa !

• suleltoet

Yes... osui ja upposi =))

• janeeki
        remppamies1 kirjoitti:

"Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä."

Joko olet tyhmä tai, PÖYTÄSIRKKELILLÄ voi sahata vaikka 10 metristä lautaa, LAUTA LIIKKUU ei sirkkeli, hölmöläinen olet tai huumeissa !

kannattaisiko miettiä, onko täällä kaikki kirjoitettu teksti tosissaan kirjoitettua vai vinoilua jollekin aikaisemmalle fiksulle

• Fein

Molemmat hyviä, mutta kovaan ja pitkäaikaiseen käyttöön Festo...

• ei-terävää-sahaa

jos olet noin tyhmä että pöytiä tai kuvioita sahaat osta kuule pokari sillä tuskin pystyt paljoa vahinkoa tuottamaan

• Rakennus.mies

Jos sulla on jo ennestään joltain merkiltä akkukoneita niin osta sitä.

Jos ei niin kannattaa miettiä tarvitsetko myöhemmin jotain muuta/muita akkukäyttöisiä työkalujuja joihin sopisi samat akut ja jatkossa sinun täytyisi ostaa vain pelkkä runko.

Itse olen ostanut Milawaukeen M18 sarjaa ja ollut erittäin tyytyväinen ko. työkaluihin, viimeisin hankinta on Hackzall puukkosaha mikä on erittäin hyvä varsinkin, kun sillä pystyy sahaamaan 1 kädellä, mitä noilla pidemmän mallisilla sahoilla on hankala tehdä.

• Herra4715

Makitalla ja Festoolilla taitaa olla molemmilla kolmen vuoden takuu, festoolilla tosin myös akuilla. Makitan akuilla ei taida olla takuuta lainkaan. Molemmilla tekee työnsä varmaan, mutta käyttömukavuudessa Festool varmaan voittaa 6-0

• Zfgff

Itsellä makitan pyörösaha (eiks se oo käsisirkkeilin "oikea" nimi?). Muuten hyvä mutta teräsuoja aiheuttaa vaaratilanteita kun sitä joutuu aina välillä pitämään sormella kiinni ettei hänkslää välissä

• sfda

Älä sorru ainakaan Boschin "pro" koneisiin. Akut eikä itse koneetkaan kestä edes vuotta. Onneksi niillä on kuitenkin takuu, mutta silti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe