Käsisirkkeli hakusessa....makitan hiiliharjaton ja festoolin hiiliharjaton harkinnassa. Hintaeroa on noin 60 euroa rungolla, kumpaa suosittelette?
Käsisirkkeli?
15
215
Vastaukset
- harkitseva
siis...akkukäyttöinen
- Pyörösaha
Itse olen pyrkinyt välttämään käsien tai sormien sirkelöintiä, mutta melko usein silti näkee noita vajaa sormisia.
- Ent.nokkelusNyk.hakkelus
Eehhehe! Tuliko nokkela olo? Ehkä tyhmin kommentti taas pitkään aikaan, kiitos vain myötähäpeästä...
Ja vinkki, jos yrität olla nokkela sanamuotojen ja termien kanssa niin silloin on parasta osata myös kielioppi ja varsinkin yhdyssanat. - Pyörösaha
Niin hyvä kom mentti et sai sutkin vastaa maan. Ootko muut en huoman nut, että koneella kirjoittaessa tulee välilyöntiä painettua helposti väärään paikkaan ja jos joku oikeasti välittää kirjoitusasusta netissä niin ei tarvi ihmetellä miksi suomi on siellä ja syvällä.
05447 v4rm44n 1uke4 tämänk1n n11n m1tä väl1ä s1llä 0n m17en 0n k1rjo177u. - rane2
Pyörösaha kirjoitti:
Niin hyvä kom mentti et sai sutkin vastaa maan. Ootko muut en huoman nut, että koneella kirjoittaessa tulee välilyöntiä painettua helposti väärään paikkaan ja jos joku oikeasti välittää kirjoitusasusta netissä niin ei tarvi ihmetellä miksi suomi on siellä ja syvällä.
05447 v4rm44n 1uke4 tämänk1n n11n m1tä väl1ä s1llä 0n m17en 0n k1rjo177u.Samaa mielipuolta olen, pöytäsirkkeli niitä löytyy pieniäkin ja kaveriksi heilurisaha/kuviosaha !
- suleltoet
Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä. Pienellä pöytäsirkkelillä ei voi tosin kuin pieniä pöytiä sirkkelöidä. Heilurisaha taas on tosi vaarallinen.....heiluu kuin heiluri ja siinä voi tappaa itsensä. Ja mitä tekisin kuviosahalla jos en halua kuvioita sahailla????? Tää suoli24 on tosi järkevien ja fiksujen ihmisten palsta. =)
- remppamies1
"Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä."
Joko olet tyhmä tai, PÖYTÄSIRKKELILLÄ voi sahata vaikka 10 metristä lautaa, LAUTA LIIKKUU ei sirkkeli, hölmöläinen olet tai huumeissa ! - suleltoet
Yes... osui ja upposi =))
- janeeki
remppamies1 kirjoitti:
"Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä."
Joko olet tyhmä tai, PÖYTÄSIRKKELILLÄ voi sahata vaikka 10 metristä lautaa, LAUTA LIIKKUU ei sirkkeli, hölmöläinen olet tai huumeissa !kannattaisiko miettiä, onko täällä kaikki kirjoitettu teksti tosissaan kirjoitettua vai vinoilua jollekin aikaisemmalle fiksulle
- Fein
Molemmat hyviä, mutta kovaan ja pitkäaikaiseen käyttöön Festo...
- ei-terävää-sahaa
jos olet noin tyhmä että pöytiä tai kuvioita sahaat osta kuule pokari sillä tuskin pystyt paljoa vahinkoa tuottamaan
- Rakennus.mies
Jos sulla on jo ennestään joltain merkiltä akkukoneita niin osta sitä.
Jos ei niin kannattaa miettiä tarvitsetko myöhemmin jotain muuta/muita akkukäyttöisiä työkalujuja joihin sopisi samat akut ja jatkossa sinun täytyisi ostaa vain pelkkä runko.
Itse olen ostanut Milawaukeen M18 sarjaa ja ollut erittäin tyytyväinen ko. työkaluihin, viimeisin hankinta on Hackzall puukkosaha mikä on erittäin hyvä varsinkin, kun sillä pystyy sahaamaan 1 kädellä, mitä noilla pidemmän mallisilla sahoilla on hankala tehdä. - Herra4715
Makitalla ja Festoolilla taitaa olla molemmilla kolmen vuoden takuu, festoolilla tosin myös akuilla. Makitan akuilla ei taida olla takuuta lainkaan. Molemmilla tekee työnsä varmaan, mutta käyttömukavuudessa Festool varmaan voittaa 6-0
- Zfgff
Itsellä makitan pyörösaha (eiks se oo käsisirkkeilin "oikea" nimi?). Muuten hyvä mutta teräsuoja aiheuttaa vaaratilanteita kun sitä joutuu aina välillä pitämään sormella kiinni ettei hänkslää välissä
- sfda
Älä sorru ainakaan Boschin "pro" koneisiin. Akut eikä itse koneetkaan kestä edes vuotta. Onneksi niillä on kuitenkin takuu, mutta silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207