Käsisirkkeli?

harkitseva

Käsisirkkeli hakusessa....makitan hiiliharjaton ja festoolin hiiliharjaton harkinnassa. Hintaeroa on noin 60 euroa rungolla, kumpaa suosittelette?

15

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkitseva

      siis...akkukäyttöinen

    • Pyörösaha

      Itse olen pyrkinyt välttämään käsien tai sormien sirkelöintiä, mutta melko usein silti näkee noita vajaa sormisia.

      • Ent.nokkelusNyk.hakkelus

        Eehhehe! Tuliko nokkela olo? Ehkä tyhmin kommentti taas pitkään aikaan, kiitos vain myötähäpeästä...

        Ja vinkki, jos yrität olla nokkela sanamuotojen ja termien kanssa niin silloin on parasta osata myös kielioppi ja varsinkin yhdyssanat.


      • Pyörösaha

        Niin hyvä kom mentti et sai sutkin vastaa maan. Ootko muut en huoman nut, että koneella kirjoittaessa tulee välilyöntiä painettua helposti väärään paikkaan ja jos joku oikeasti välittää kirjoitusasusta netissä niin ei tarvi ihmetellä miksi suomi on siellä ja syvällä.

        05447 v4rm44n 1uke4 tämänk1n n11n m1tä väl1ä s1llä 0n m17en 0n k1rjo177u.


      • rane2
        Pyörösaha kirjoitti:

        Niin hyvä kom mentti et sai sutkin vastaa maan. Ootko muut en huoman nut, että koneella kirjoittaessa tulee välilyöntiä painettua helposti väärään paikkaan ja jos joku oikeasti välittää kirjoitusasusta netissä niin ei tarvi ihmetellä miksi suomi on siellä ja syvällä.

        05447 v4rm44n 1uke4 tämänk1n n11n m1tä väl1ä s1llä 0n m17en 0n k1rjo177u.

        Samaa mielipuolta olen, pöytäsirkkeli niitä löytyy pieniäkin ja kaveriksi heilurisaha/kuviosaha !


    • suleltoet

      Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä. Pienellä pöytäsirkkelillä ei voi tosin kuin pieniä pöytiä sirkkelöidä. Heilurisaha taas on tosi vaarallinen.....heiluu kuin heiluri ja siinä voi tappaa itsensä. Ja mitä tekisin kuviosahalla jos en halua kuvioita sahailla????? Tää suoli24 on tosi järkevien ja fiksujen ihmisten palsta. =)

      • remppamies1

        "Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä."

        Joko olet tyhmä tai, PÖYTÄSIRKKELILLÄ voi sahata vaikka 10 metristä lautaa, LAUTA LIIKKUU ei sirkkeli, hölmöläinen olet tai huumeissa !


      • suleltoet

        Yes... osui ja upposi =))


      • janeeki
        remppamies1 kirjoitti:

        "Pöytäsirkkeli olisi tosi hyvä, mutta haluan sirkkelöidä muutakin kuin pöytiä."

        Joko olet tyhmä tai, PÖYTÄSIRKKELILLÄ voi sahata vaikka 10 metristä lautaa, LAUTA LIIKKUU ei sirkkeli, hölmöläinen olet tai huumeissa !

        kannattaisiko miettiä, onko täällä kaikki kirjoitettu teksti tosissaan kirjoitettua vai vinoilua jollekin aikaisemmalle fiksulle


    • Fein

      Molemmat hyviä, mutta kovaan ja pitkäaikaiseen käyttöön Festo...

    • ei-terävää-sahaa

      jos olet noin tyhmä että pöytiä tai kuvioita sahaat osta kuule pokari sillä tuskin pystyt paljoa vahinkoa tuottamaan

    • Rakennus.mies

      Jos sulla on jo ennestään joltain merkiltä akkukoneita niin osta sitä.

      Jos ei niin kannattaa miettiä tarvitsetko myöhemmin jotain muuta/muita akkukäyttöisiä työkalujuja joihin sopisi samat akut ja jatkossa sinun täytyisi ostaa vain pelkkä runko.

      Itse olen ostanut Milawaukeen M18 sarjaa ja ollut erittäin tyytyväinen ko. työkaluihin, viimeisin hankinta on Hackzall puukkosaha mikä on erittäin hyvä varsinkin, kun sillä pystyy sahaamaan 1 kädellä, mitä noilla pidemmän mallisilla sahoilla on hankala tehdä.

    • Herra4715

      Makitalla ja Festoolilla taitaa olla molemmilla kolmen vuoden takuu, festoolilla tosin myös akuilla. Makitan akuilla ei taida olla takuuta lainkaan. Molemmilla tekee työnsä varmaan, mutta käyttömukavuudessa Festool varmaan voittaa 6-0

      • Zfgff

        Itsellä makitan pyörösaha (eiks se oo käsisirkkeilin "oikea" nimi?). Muuten hyvä mutta teräsuoja aiheuttaa vaaratilanteita kun sitä joutuu aina välillä pitämään sormella kiinni ettei hänkslää välissä


    • sfda

      Älä sorru ainakaan Boschin "pro" koneisiin. Akut eikä itse koneetkaan kestä edes vuotta. Onneksi niillä on kuitenkin takuu, mutta silti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe