Kauan sitten kesällä 1

Jeanange

Elokuinen perjantai-ilta oli kulunut jo pitkälle.Pub Jack oli taas täpötäynnä , tupakansavu oli sankkaa ja melu korviahuumaavaa. Laiva oli tuonut Jeppikseen taas uuden lastin riikinruotsalaisia , jotka halusivat ottaa kaiken irti viikonlopun risteilystään.
Pubin kanta-asiakkaat seurasivat menoa hiukan ärtyneinä , mutta toisaalta kiinnostuneinna , sillä vieraiden joukossa oli useita nuoria naisia , jotka ruotsalaiseen tapaan olivat jättäneet rintsikat kotiin ja erilaisten toppien ja t-paitojen alla kumpuili mielenkiintoisia maisemia..

Eemeli istui ikkunan viereisessä pöydässä muutaman kaverinsa kanssa ja joi juuri illan kolmatta olutta , kun Lise-lotte käveli sisään vastapäätä olevasta ovesta.
Eemeli oli jo pitkään katsellut tuota tyttöä "sillä silmällä". Lise-lotte oli hoikka , mutta hänellä oli koko kaupungin seksikkäin pylly, jonka hän yleensä peitti niin tiukoilla farkuilla , että Eemeli ihmetteli , kuinka tyttö yleensä sai kiskottua ne jalkaansa.
Puoleen väliin selkään ulottuvat , tummanpunaisiksi värjätyt hiukset ja kauniit , kissamaiset kasvot suurine sinisilmineen kruunasivat kaiken."Kattokaas poijaat,siinä vasta on nainen!"huudahti Kallekin, jo reilu viiskymppinen vanha merimies .Hän otti hetkeksi piipun suustaan ja tuijotti suurilla mulkosilmillään sisään astelevaa nuorta naista.

Make ja Artokin kääntyivät katsomaan ja hetken päästä Arto sanoi:"Tuollasen perään on turha läähättää, kaunis on , mutta kylmä ku eskimon perse."
Make lisäsi:" Joo, ohan sitä moni yrittänyt, mut ei siltä saa, taitaa olla lesbo typykkä.
" No , no, älkää höpiskö p..s aa!" tiuskaisi eemeli ja sanoi vielä."Mä pyydän sen tänne istumaaan , et koittakaa sitte vähän aikaa olla ku ihmiset eikä apinat!"

Enempää sanomatta eemeli nousi ja lähti sydän jyskyttäen kohti tiskin äärellä hieman epäröivänä seisovaa tyttöä." Nyt tarvii olla nopee, kerranhan se vaan kirpasee." mietti hän lähestyessään tyttöä.

Päästyään tytön viereen eemeli sanoi metelin voittaakseen kovalla äänellä:"
Hei, tuu meidän pöytään istuun,siel olis ny ihan vapaa paikka."
Tyttö vastasi hieman ruotsalaisittain murtaen: "Minä ei oikeen tiedä,odotan mun siskoa."
Eemeli sanoi nopeasti: "Olis tuolla pöydäs mukavampi odotella, mä tarjoon vaikka kaljatkin,tulisit vähäks aikaa jutteleen."
Lise-Loten kissamaiset silmät kapenivat ,kun hän katsoi hetken eemeliä suoraan silmiin. " No ,okei,mää voi tulla hetkeksi,siihen asti kun sisko tulee." sanoi hän hetken mietittyään.
"Kiva juttu." sanoi eemeli ja tarttui tytön hoikkaan käteen ja lähetulkoon raahasi häntä perässään.

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löysä_resepti_makkarassa

      No saikko ? Vai menitkö Kallen kaa hyttiin vemputtaan ?

    • jeanangelos

      Pöydässä istuvat Alpo , Make ja Kallekin jäivät hetkeksi istumaan ja tuijottamaan Eemelin mukanaan tuomaa tyttöä suut kirjaimellisesti ammollaan ja kerrankin hiljaisina. Kalle älysi ensimmäisenä nousta ylös ja viitaten vapaaseen tuoliin, kumarsi kuin ainakin vanhempi herrasmies Lise_lotelle ja sanoi : "Neiti on hyvä ja istuu vaan."

      Hymyillen häikäisevästi Lise-Lotte istuutui tarjottuun tuoliin.
      Pojat kilpailivat innokkaasti siitä kuka saisi tarjota tytölle ja viimein Alpo lähti noutamaan tiskiltä lonkeron , josta Lise-Lotte kertoi pitävänsä.
      Pöytään jääneet Make ja Kalle kertoilivat merimiesjuttuja ja lise-lotte vaikutti aidosti kiinnostuneelta , varsinkin Kallen kertoessa seikkalluistaan Etelä-Amerikassa ja Aasiassa.

      Ilta alkoi kului liiankin nopesti Eemelin mielestä ja poikien ihailusta selvästi pitävä Lise-Lotte joi alun estelyn jälkeen kaikki hänelle tarjotut erilaiset paukut , jotka allkoivat selvästi vaikuttaa tyttöön.

      Eemeliä harmitti ettei hän saanut tilaisuutta jutella kahden kesken Lise- Loten kanssa , mutta kun hän kerran oli päässyt unelmatytön viereen istumaan , ei hän aikonut antaa tilaisuuden mennä hukkaan.." Täytyy pian kysyy, haluaisko se kyydin kotiin, hän ajatteli, " ainahan voi sattuu kaikenlaista, vaikka bensa loppua,,"
      Eemeli tiesi hyvin että Lise-Lotte asui sen verran kaukana kaupungista , että hänen oli mentävä kotiin joko taksilla tai bussilla.

      "Yks kalja vielä ja sitten mä kysyn silt.," Eemeli päätti ja lähti hakemaan olutta kysyttyään ensin Lise-Lotelta ottaisiko hän vielä yhdet.
      Tyttö kieltäytyi kuitenkin :" Kiitos ei, mä tarviin varmaa lähtee kohta kotiin , ku ei siskokaan tullut, se on varmaan jo kotona."
      " No oota ny vähän aikaa ku mä haen kaljat , niin pääset mun kyydissa, "Eemeli sanoi kuin ohimennen, peläten kuitenkin kieltävää vastausta..

      Hänellä oli vanhanpuoleinen Toyota parkissa vastapäätä Kulma-Grilliä. sillä Eemeli oli aikonut vain ottaa pari kaljaa ja ajaa sitten kotiin nukkumaan ,
      aamulla kun alkaisi taas uusi vuoro laivalla.

      • Kuoreton_lenkki

        Elikkä taas Kallen kaa kotia vemputtaan.


    • rekkamiestenkahviteiook

      Tiiraile sinä poika vain niitä kellastuneita ja koirankorville luettuja Kalleja ja Jalluja siellä peräkamarin puolella---

      • Eitietä

        Mitä ne on ?


    • calle06

      taas joku hinttari trolli kirjoittelee unistaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe