Elokuinen perjantai-ilta oli kulunut jo pitkälle.Pub Jack oli taas täpötäynnä , tupakansavu oli sankkaa ja melu korviahuumaavaa. Laiva oli tuonut Jeppikseen taas uuden lastin riikinruotsalaisia , jotka halusivat ottaa kaiken irti viikonlopun risteilystään.
Pubin kanta-asiakkaat seurasivat menoa hiukan ärtyneinä , mutta toisaalta kiinnostuneinna , sillä vieraiden joukossa oli useita nuoria naisia , jotka ruotsalaiseen tapaan olivat jättäneet rintsikat kotiin ja erilaisten toppien ja t-paitojen alla kumpuili mielenkiintoisia maisemia..
Eemeli istui ikkunan viereisessä pöydässä muutaman kaverinsa kanssa ja joi juuri illan kolmatta olutta , kun Lise-lotte käveli sisään vastapäätä olevasta ovesta.
Eemeli oli jo pitkään katsellut tuota tyttöä "sillä silmällä". Lise-lotte oli hoikka , mutta hänellä oli koko kaupungin seksikkäin pylly, jonka hän yleensä peitti niin tiukoilla farkuilla , että Eemeli ihmetteli , kuinka tyttö yleensä sai kiskottua ne jalkaansa.
Puoleen väliin selkään ulottuvat , tummanpunaisiksi värjätyt hiukset ja kauniit , kissamaiset kasvot suurine sinisilmineen kruunasivat kaiken."Kattokaas poijaat,siinä vasta on nainen!"huudahti Kallekin, jo reilu viiskymppinen vanha merimies .Hän otti hetkeksi piipun suustaan ja tuijotti suurilla mulkosilmillään sisään astelevaa nuorta naista.
Make ja Artokin kääntyivät katsomaan ja hetken päästä Arto sanoi:"Tuollasen perään on turha läähättää, kaunis on , mutta kylmä ku eskimon perse."
Make lisäsi:" Joo, ohan sitä moni yrittänyt, mut ei siltä saa, taitaa olla lesbo typykkä.
" No , no, älkää höpiskö p..s aa!" tiuskaisi eemeli ja sanoi vielä."Mä pyydän sen tänne istumaaan , et koittakaa sitte vähän aikaa olla ku ihmiset eikä apinat!"
Enempää sanomatta eemeli nousi ja lähti sydän jyskyttäen kohti tiskin äärellä hieman epäröivänä seisovaa tyttöä." Nyt tarvii olla nopee, kerranhan se vaan kirpasee." mietti hän lähestyessään tyttöä.
Päästyään tytön viereen eemeli sanoi metelin voittaakseen kovalla äänellä:"
Hei, tuu meidän pöytään istuun,siel olis ny ihan vapaa paikka."
Tyttö vastasi hieman ruotsalaisittain murtaen: "Minä ei oikeen tiedä,odotan mun siskoa."
Eemeli sanoi nopeasti: "Olis tuolla pöydäs mukavampi odotella, mä tarjoon vaikka kaljatkin,tulisit vähäks aikaa jutteleen."
Lise-Loten kissamaiset silmät kapenivat ,kun hän katsoi hetken eemeliä suoraan silmiin. " No ,okei,mää voi tulla hetkeksi,siihen asti kun sisko tulee." sanoi hän hetken mietittyään.
"Kiva juttu." sanoi eemeli ja tarttui tytön hoikkaan käteen ja lähetulkoon raahasi häntä perässään.
Kauan sitten kesällä 1
6
103
Vastaukset
- Löysä_resepti_makkarassa
No saikko ? Vai menitkö Kallen kaa hyttiin vemputtaan ?
- jeanangelos
Pöydässä istuvat Alpo , Make ja Kallekin jäivät hetkeksi istumaan ja tuijottamaan Eemelin mukanaan tuomaa tyttöä suut kirjaimellisesti ammollaan ja kerrankin hiljaisina. Kalle älysi ensimmäisenä nousta ylös ja viitaten vapaaseen tuoliin, kumarsi kuin ainakin vanhempi herrasmies Lise_lotelle ja sanoi : "Neiti on hyvä ja istuu vaan."
Hymyillen häikäisevästi Lise-Lotte istuutui tarjottuun tuoliin.
Pojat kilpailivat innokkaasti siitä kuka saisi tarjota tytölle ja viimein Alpo lähti noutamaan tiskiltä lonkeron , josta Lise-Lotte kertoi pitävänsä.
Pöytään jääneet Make ja Kalle kertoilivat merimiesjuttuja ja lise-lotte vaikutti aidosti kiinnostuneelta , varsinkin Kallen kertoessa seikkalluistaan Etelä-Amerikassa ja Aasiassa.
Ilta alkoi kului liiankin nopesti Eemelin mielestä ja poikien ihailusta selvästi pitävä Lise-Lotte joi alun estelyn jälkeen kaikki hänelle tarjotut erilaiset paukut , jotka allkoivat selvästi vaikuttaa tyttöön.
Eemeliä harmitti ettei hän saanut tilaisuutta jutella kahden kesken Lise- Loten kanssa , mutta kun hän kerran oli päässyt unelmatytön viereen istumaan , ei hän aikonut antaa tilaisuuden mennä hukkaan.." Täytyy pian kysyy, haluaisko se kyydin kotiin, hän ajatteli, " ainahan voi sattuu kaikenlaista, vaikka bensa loppua,,"
Eemeli tiesi hyvin että Lise-Lotte asui sen verran kaukana kaupungista , että hänen oli mentävä kotiin joko taksilla tai bussilla.
"Yks kalja vielä ja sitten mä kysyn silt.," Eemeli päätti ja lähti hakemaan olutta kysyttyään ensin Lise-Lotelta ottaisiko hän vielä yhdet.
Tyttö kieltäytyi kuitenkin :" Kiitos ei, mä tarviin varmaa lähtee kohta kotiin , ku ei siskokaan tullut, se on varmaan jo kotona."
" No oota ny vähän aikaa ku mä haen kaljat , niin pääset mun kyydissa, "Eemeli sanoi kuin ohimennen, peläten kuitenkin kieltävää vastausta..
Hänellä oli vanhanpuoleinen Toyota parkissa vastapäätä Kulma-Grilliä. sillä Eemeli oli aikonut vain ottaa pari kaljaa ja ajaa sitten kotiin nukkumaan ,
aamulla kun alkaisi taas uusi vuoro laivalla.- Kuoreton_lenkki
Elikkä taas Kallen kaa kotia vemputtaan.
- rekkamiestenkahviteiook
Tiiraile sinä poika vain niitä kellastuneita ja koirankorville luettuja Kalleja ja Jalluja siellä peräkamarin puolella---
- Eitietä
Mitä ne on ?
- calle06
taas joku hinttari trolli kirjoittelee unistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851