Olemme buukanneet risteilyn Dubaista Intian ja Malesian kautta Singaporeen, lähtö Dubaista 23.10.15.
Olimme ennen varausta lukeneet jostain - ehkä Wikipedia - että Suomen kansalaiset eivät tarvitse viisumia näihin maihin tai että 30-90 pv:n viisumi myönnetään saavuttaessa.
Rantaudumme kahteen paikkaan - aikaa alle 8h per satama - sekä Intiassa että Malesiassa.
Vasta nyt, kun olemme jo maksaneet matkan kokonaisuudessaan, nor-jalainen RCCL sanoo, että Intiaan tarvitaan viisumi.
Katselin Intian lähetystön sivuja ja näyttää pahasti siltä, että Viisumit on hankittava ja että ne maksavat € 52,- per nenä etukäteen, riippumatta siitä, myönnetäänkö Viisimit vai ei.
Vajaa kolme prosenttia koko matkan hinnasta, mutta nyppii, koska mat-kapäätös on tehty ilman näitä kuluja.
Viisumin tarve RCCL:n risteilyillä.
314
2
108
Vastaukset 2
- faktaa
Lyhyt kommentti, vaikka tässä kohtaa turha ;-) Wikipedia ei ole parasmahdollinen lähde tiedonhankintaan. Itse kun matkojani suunnittelen, niin luen aina Suomen suurlähetystön/edustuston sivut kohdemaassa (jos siellä tällainen on) ja sitten kohdemaan suurlähetystön/edustuston sivut Suomessa. Näistä löytyy fakta.
- hikipediaanluottava
Hikipediasta vasta tietoa löytyykin viisumista http://hikipedia.info/wiki/Viisumi
ps. varmista kuitenkin asia Intian suurlähetystöstä http://www.indianembassy.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451145Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1181032Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63715
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541