Moikka!
Sairaanhoitajaopiskelija ja lähihoitajan tutkinnon omaava 22-vuotias luotettava nainen etsii lastenhoitotöitä pääkaupunkiseudulta (Espoo, Helsinki, Vantaa) julkisten kulkuyhteyksien varrelta.
Olisin kiinnostunut satunnaisista arkipäivätöistä ja ilta- viikonloppu- ja loma-ajoille ajoittuvista töistä.
Voin siis tehdä töitä myös arkipäivinä, mutten kovin säännöllisesti.
Voin hoitaa lapsia myös yön yli.
Minua voi kysyä myös lyhyellä varoitusjalla.
Minulla on ensiapukurssit käytynä ja omistan hygieniapassin. Olen käynyt Mannerheimin Lastensuojeluliiton lastenhoitokurssin sekä kurssin astma- ja allergialasten hoidosta ja työskennellyt kehitysvammaisten lasten parissa.
Eniten kokemusta minulla on taaperoikäisistä lapsista ja olen hoitanut myös vauvoja (5kk ).
Olen luonteeltani huumorintajuinen, positiivinen ja vastuuntuntoinen ihminen.
Lasten kanssa toimiessa pidän tärkeänä erityisesti maalaisjärjen käyttöä, tietynlaista pysyvyyttä (esim. arjen rutiineissa), lähellä oloa (syliin pääsee aina tarvittaessa) sekä ulkoilua, jonka uskon olevan tärkeä asia jokaisen lapsen arjessa. :-)
Myös lemmikkieläinten hoito onnistuu hyvin ja pienet kotityöt samoin. Varsinaista kodinhoitajan työtä en kuitenkaan etsi.
Palkkaus on keskusteltavissa tilannekohtaisesti. Muutaman tunnin hoitokeikasta tai yöhoidosta voidaan perheen halutessa sopia jokin könttäsumma, pidemmistä päiväajan hoitajoista mieluiten tuntipalkka.
Kerron mielelläni lisää!
Yhteydenotot aluksi sähköpostitse:
velmaeq@outlook.com
Lastenhoitoapua tarjolla PK-seutu!
welmae
2
92
Vastaukset
- welmae
Edelleen teen lastenhoitohommia, joten nostan keskustelua. :)
- Halookun
No et vastaa edes sähköposteihin joten luotettavalta et ainakaan vaikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013