Moikka!
Sairaanhoitajaopiskelija ja lähihoitajan tutkinnon omaava 22-vuotias luotettava nainen etsii lastenhoitotöitä pääkaupunkiseudulta (Espoo, Helsinki, Vantaa) julkisten kulkuyhteyksien varrelta.
Olisin kiinnostunut satunnaisista arkipäivätöistä ja ilta- viikonloppu- ja loma-ajoille ajoittuvista töistä.
Voin siis tehdä töitä myös arkipäivinä, mutten kovin säännöllisesti.
Voin hoitaa lapsia myös yön yli.
Minua voi kysyä myös lyhyellä varoitusjalla.
Minulla on ensiapukurssit käytynä ja omistan hygieniapassin. Olen käynyt Mannerheimin Lastensuojeluliiton lastenhoitokurssin sekä kurssin astma- ja allergialasten hoidosta ja työskennellyt kehitysvammaisten lasten parissa.
Eniten kokemusta minulla on taaperoikäisistä lapsista ja olen hoitanut myös vauvoja (5kk ).
Olen luonteeltani huumorintajuinen, positiivinen ja vastuuntuntoinen ihminen.
Lasten kanssa toimiessa pidän tärkeänä erityisesti maalaisjärjen käyttöä, tietynlaista pysyvyyttä (esim. arjen rutiineissa), lähellä oloa (syliin pääsee aina tarvittaessa) sekä ulkoilua, jonka uskon olevan tärkeä asia jokaisen lapsen arjessa. :-)
Myös lemmikkieläinten hoito onnistuu hyvin ja pienet kotityöt samoin. Varsinaista kodinhoitajan työtä en kuitenkaan etsi.
Palkkaus on keskusteltavissa tilannekohtaisesti. Muutaman tunnin hoitokeikasta tai yöhoidosta voidaan perheen halutessa sopia jokin könttäsumma, pidemmistä päiväajan hoitajoista mieluiten tuntipalkka.
Kerron mielelläni lisää!
Yhteydenotot aluksi sähköpostitse:
[email protected]
Lastenhoitoapua tarjolla PK-seutu!
welmae
2
102
Vastaukset
- welmae
Edelleen teen lastenhoitohommia, joten nostan keskustelua. :)
- Halookun
No et vastaa edes sähköposteihin joten luotettavalta et ainakaan vaikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2094646- 1882606
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1261134
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91122- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1381060- 109989