Kristiinankaupunki ottaa ??
Siellähän asuu suvaitsevaisia egoisteja.
Montako pakolaista
6
161
Vastaukset
- aöaöaöa
kyllä rantahurrit tänne niitä viä muutaman tuhannen ottaa
- RiittaE
Taas tulee lisää elätettäviä. Moniko edellisistä on työllistynyt?Pikkukaupunki nyt jo ongelmissa.
- pellee
aivan oikein
- gugeli
tossa ne steppailee ja ajelevat yhteiskunnan varoilla ees taas ostoksille kassit täynnä munakoisoja ja ryynejä, me maksamme eikä loppua näy,,,
- unikeeko
nyt joku jo lausuu, pakopoika, kun hänellä on töitä paljon Kristiinankaupungissa, naisisissa, pojalla kun erikoisen iso meisseli housuissa, toivottavasti verottaja ottaa sos.maksut ja alvin tehdystä työstä,,,,,
- Hohhhhhoijaa
Todella nuivaa, että yksi ja sama henkilö täyttää tämän KRS-palstan rasistiläpällään. Pitää olla omat asiat huonosti, jos nämä tulijat ovat onnistuneet tyypin noin nurkkaan ajamaan.
Mikäli näin on, niin olen siitä tietenkin pahoillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818