Mitä eroa noissa malleissa ?
En ole pitkään aikaan seurannut Volkkareiden kehitystä ja yleensäkään autouutuuksia .
Nyt olisi ehkä harkinnassa noista jompikunpi .
Golf ja Golf Plus
2
243
Vastaukset
- yyjyrjryjyrj
Plussa on seniori golf jossa korkeampi istumakorkeus ja ikään kuin tila-auto ja ei kovin suuri tavaratila. Nykyisin sportvan kun korkeutta madallettu kuten muillakin kilpailijoilla.
- Yksinkertaista
Plussassa on toistasataa kiloa enemmän peltiä ja lasia ja isommasta otsapinta-alasta johtuen myös suurempi ilmanvastus. Tuntuu polttoaineen kulutuksessa ja suorituskyvyssä. Tilaa on toki vähän enemmän ja kulku autoon ja siitä pois vähän helpompaa ikääntyneelle.
Jos perus-Golfin kuljetuskyky ei riitä, on minun valintani ilman muuta Variant eikä Plus (jonka nykyinen nimi taitaa olla Sportsvan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991