Nyt kävi niinkin hieno kämmi, että sain laminaattilattiaan oikein "komean", syvän jurmun. Onkohan jotain kotikonstia/asiaan tarkoitettua tuotetta, jolla tätä voisi täyttää? Lueskelin toiselta palstalta jostain puikoista, joita saa rautakaupoista. Millä nimellä niitä osaisi etsiä? Vähän sellainen mielikuva tosin jäi, että tämä puikko olisi vain sellainen pintanaarmun korjaava juttu, mutta jos saisi rannun jollain täyteen, niin kai tällaista puikkoa voisi siihen väriksi lykätä päälle :D
Asun vuokralla, joten lattiaa on ihan turha alkaa suuresti remppailemaan, ennenkuin minä lähden. Elämäähän se ei haittaa ja minä sen sitten vuokraemännälleni korvaan, kun tästä kämpästä läksin, mutta olisi se silti kiva saada vähemmän silmiinpistäväksi, kun se rantu nyt on tuossa keskellä lanttiaa :)
Laminaatille kävi ohraisesti. Onko apuja?
4
267
Vastaukset 4
- 77777
Hae kaupasta kakskomponentti lakkaa. sellaista jota käytetään lattian lakkaamiseen.
Sitten tarvitset hiontapölyä puumateriaalista joka on samanväristä,kuin sun korjattava laminaatti. Siitä puupölystä ja lakasta sekoitat puuron ja sillä puurolla korjaat kohdan. Pienellä pensselillä lopulta töpötät varovasti tarvittaessa kohdan.- Tekevälle_sattuu
Oikein iso kiitos vastauksesta! Pitääpä lähteä sitten metsästämään näitä tarvikkeita! :)
- täytteistetty
Meillä korjattiin puulattian koloja niillä puikoilla, hyvin onnistu. Se on muovia, joka pikkusella kaasutoholla sulatetaan ja kiillotetaan samantien. Voi joutua ostamaan useamman puikon ja sekottelemaan lattiassa oikean värin löytämiseksi. Hinnasta ei havaintoa, kun oli lattiafirman omat aineet.
- eiääliö
Älä tee mitään. Tulee ihan karmean näköinen korjaus. Korkeintaan kannnattaa kevyste pyyhkäistä väriä, jotta näyttää tasaisemmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771816Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341192Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 53604
- 35561
- 63561
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398