MM-jääkiekko Pietari 2016 Lipunmyynti

voitollayöhön

Milloin tulee pääsyliput myyntiin?

11

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktatieto

      6.12.2015 klo. 12.00

    • aika..muutoksia

      12.12.2015 uusimman tiedon mukaan

    • Akselson
    • Hokki

      Mistä voi ostaa matkan otteluihin? Viisumi nähtävästi tarvitaan jos käy katsomassa useamman kuin yhden ottelun.

      • Akselson

        minä aion järjestää matkan. 4 pv, yöpymiset 2HH Moskova-hotellissa, aamiaiset, kuljetus pikkubissilla Helsingistä. N 250 eur/hlö ja ajoneuvo on aina perseen alla. Liput ja viisumi erikseen. Ryhmä 6-8 pax. Kysykää lisää sähköpostitse [email protected]


      • Pikkubissi
        Akselson kirjoitti:

        minä aion järjestää matkan. 4 pv, yöpymiset 2HH Moskova-hotellissa, aamiaiset, kuljetus pikkubissilla Helsingistä. N 250 eur/hlö ja ajoneuvo on aina perseen alla. Liput ja viisumi erikseen. Ryhmä 6-8 pax. Kysykää lisää sähköpostitse [email protected]

        Kallis on matkasi! Junalla vastaava matka 130 evroa. Esim. yhden hengen huone, kolme yötä, 85 evroa. Junalla on miellyttävämpi matkustaa kuin sun pikkubissillä. Matkan kestokin on vain 3,5 tuntia. Sulla menee sellaset 7 tuntia. Luvat ja vakuutukset ovat tietenkin kunnossa? No, tietenkin. Liikennelupa: Henkilöiden kuljettaminen tiellä moottoriajoneuvolla korvausta vastaan on ilman liikennelupaa kielletty.


      • Kunnossaon

      • Akselson

        Heh....
        1. Tämä on joku väärä linkki, tmä ei ole minun nimi eikä firma enkä harrastanut koskaan taksikuljetusta :) jos haluat lisätietoa niin kannattaisi lähettäämailin niin kerron lisä
        2. En järjestä taksikuljetusta Helsinki-Pietari-Helsinki! Järjestän matkan sekä käytän henkilöauton kuljetuskalustona (8 1 pax) Tällöin liikkenelupa ei tarvitse, kuluttajavirastosta selvitetty.
        3. Junalippu maksaa 89 eur/suunta, jos matkustat päiväjunalla. Jotain maksaisi kuljetus asemalle Suomessa ja Venäjällä. Sinä joudut maksaa taksin paikanpäällä, 20 eur/matka. Matka toiselta areenalta toiseen vaatii lisäkustannuksia. Kun olet juonut kaljaa ottelussa niin ryöstlriski kasvaa huomattavasti... jne
        4. Kun matkustat pikubussilla niin sinulla on mhdollisuus käydä ostoksilla ja kuljettaa kotiin jotain painaavaa ja tarpeellista :)
        5. Juu, ja otteluliput voidaan yrittää hankkimaan edullisesti.

        Ja aina mukava matkustaa hyvässä seurassa, eikö niin? :)


    • helppoa_eiko-vaan

      Matkan voi ostaa matkatoimistosta (esim. Lähialuematkat, myös muita) tai itse tilaat junaliput vr:ltä, hotellin hotels tai booking sivulta, viisumin hoidat itse matkatoimiston kautta.

    • Mm2016kisoihin

      Omalla autolla Viipuriin, auto vartioituun parkkiin pariksi yöksi (3,6€) uudella pikajunalla siitä Pietariin (4€) ja metrolla nevskille hotelliin. Noin 40€ kahden hengen huone yöltä.
      Miks maksaa kalliisti? ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe