Katsotko minun ja vaaleahkon miehen rakkauteen? Asiat menee tavalla johon minulla ei ole valtaa. Uskon että ne on tähtiin kirjoitettu! Myös työasiat ovat samalla mallilla? Olen punamustahiuksinen nainen.
Vastaukset 7
- Autatko
Nostan Smilelle
- Autatko
nostan vielä
- syväsilmä
Varattuja mieheiä ei helplla saa,vaikka miten naurattaa työporukassa.Hän on hyvin rakastunut omaansa,tähtiin kirjoitettu on vain haavekuva.
- voi-laa
Mies on avoitumassa jouluna,etsi joku toinen josta saisit muutakin kuin vitsailuja,elämä hänellä on syvää rakastamista omaansa,kauniseen naiseensa.
- Autatko
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Sopii tähän kohtaan ja tarkoitan ketjuuni kirjoittavia häiriköitä!
- Anteeksivain
Onko täällä valvojaa joka poistaa nämä häiriköitten kirjoitukset?
- marionetti
Miksi aikuinen ihminen alistuu ja tyytyy olemaan vain objektina? Eikö muuta ole saatavilla? Väsyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1161094
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423