Millaisisssa summissa liikkuu eläke alaikäiselle lapselle toisen vanhemman kuoltua? Vanhemmat eivät olleet naimisissa ja asuivat itseasiassa erillään. Joskus menneisyydessä olivat avoliitossa.
Liittyykö eläkkeen suuruuteen vainajan menneet palkat/rahat? Onko jotain suuntaa antavaa summaa olemassa? Puhutaanko 60 eurosta vai 1300 eurosta?
perhe-eläke
htsrhrtshjrst
2
137
Vastaukset
- ararfa
Työeläkettä lapsi voi saada useasta eri eläkeyhtiöstä riippuen kuolleen vanhemman tienasteista. Jos työhistoria on kovin vähäinen, ei ole juurikaan odotettavissa työeläkettä vaan joskus on tyytyminen vain tuohon Kelan eläkkeeseen.
Työeläke päättyy 18 vuotiaana, Kelan eläkettä voi saada 21 vuotiaaksi saakka, jos opiskelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319