Etsin spermanluovuttajaa koti-inseminaatiota varten. Haluan kasvattaa lapsen yksin mutta en kiellä jos isäehdokas haluaa jonakin päivänä olla lapsensa elämässä mukana. Minulla on takana narsistinen parisuhde joten en halua enää kokea sellaista mutta haluan kuitenkin perheen. Vaadin että luovuttaja käy testeissä ettei tule mitään ylimääräistä. Muumimukimenetelmällä mentäisiin. Jos sinussa heräsi halu auttaa niin ota yhteyttä. Turhat arvostelukommentit voi jättää sitten kommentoimatta. Lapsettomuus on minulle todella kipeä asia.
etsitään spermanluovuttajaa
9
1258
Vastaukset
- kai33
Voisin auttaa040-3631755
- Lapsetonäiti81
Missäpäin asut?
- Luovutus
Laittele viestiä [email protected], niin jutellaan lisää. :)
- Justinxxx
Voisin kiinnostua. Kirjoitellaan, ja katsotaan kohtaavatko ajatukset asiassa.
[email protected]
T: Justin - 1900
mites äidin terveys onko kunnossa? papereita mitään
- karumaa
Ota yhteyttä lähimpään vastaanottokeskukseen,halukkaita luovuttajia löytyy ja voit olla varma että isä ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä tulevaisuudessa.
- e-savo
[email protected]
33v etelä-savosta. Kirjoittele. :) - LuovuttajaTässä
Täällä terve, tummahiuksinen, pitkä mies, joka valmis luovuttamaan siittiöitä. E-mail: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925