Olemme lähdössä Muncheniin kolmen hengen ryhmällä. Katselin paikallisliikenteen lippujen hintoja. Olemme kolme yötä ja kolmen päivän ryhmälippu saattaisi olla paras vaihtoehto. Pääseekö tuolla lipulla lentokentältä rautatieasemalle ja voiko poiketa Dachaun leirillä vai pitääkö Dachaun hankkia lisälippu?
Ryhmälippu, päivälippu ja lisämaksut
2
1659
Vastaukset
- mvvmuc
Kolmen päivän ryhmälipun saa vain sisimmälle inneraum alueelle. Keskustasta Dachauhun tarvitsee hieman laajemman München XXL alueen lipun ja lentokentälle koko alueen lipun. Niitä saa ryhmille päivälippuina ja epäilisin, että sellaiset kannattavat teille, koska kahtena päivänä tarvitsette joka tapauksessa lentokenttäliput jotka ovat ryhmälippuna sitten koko päivän voimassa ja väliin jää vain kaksi muuta päivää. Paikallisen liikennelaitoksen sivut ovat http://www.mvv-muenchen.de/ ja siellä on saksaksi ja englanniksi ihan hyvin tietoa vaikka järjestelmä ei ihan maailman yksinkertaisin ole.
- Lakkojenmaa
Jos aikataulu sallii ja ei tarvitse muutoin välipäivinä XXL-lippua (esim. lentokonemuseokäynti) kannattaa käydä tulo- tai lähtöpäivänä sillä Gesamtnetz (Partner-Tageskarte) lipulla myös Dachaussa, se vie aikaa n. 3-4 h.
Junalakkoilu on ilmeisesti loppunut viimein elokuussa, onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601