Mistä niitä halpoja Mumbain-lentoja löytyy?!?

tähhäh

Täällä aina hehkutetaan noita halpoja lentoja Mumbaihin, esim. Turkish Airlinesilla. Itse olen kymmeniä kertoja yrittänyt löytää sellaisia halvalla, mutta aina tulevat Finskin Delhin-lennot puolet halvemmiksi. Kyttäättekö te jotain erikoistarjouksia vai kuinka? Itse olen nyt yrittänyt metsästää joulun jälkeiseen aikaan edullisia lentoja, mutta ne ovat ihan sikahintaisia. Johtuuko se juhlapyhistä? Onko halpoja lentoja tarjolla arkisin ja lomien ulkopuolella, vai mikä minulla menee pieleen tässä etsimisessä?

20

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpiaisilla_lentävä

      Tuo, että Finskin lennot tulisivat aina halvimmiksi, on täyttä puppua ja arvelen tämän olevan taas jokun "finski-uskovaisen" tai jopa finskin henkilökunnan provo koko kirjoitus.
      Olen itse matkannut Intiaan melkoisen monta kertaa ihan muilla lentoyhtiöillä, kuin finskillä, koska joka kerta lentojen hinnat ovat olleet huomattavasti halvemmat. Lisäksi, kun lennämme perheen kanssa Mumbaihin, ei ole mitään järkeä lähteä lentämään Delhiin kalliimmalla finskillä ja sieltä sitten taas jollain jatkolennolla, joten se kuuluisa pomppulento tulee siitäkin.
      Joka kerta on lennot löytyneet erilaisilla hakukoneilla suhteellisen vaivattomasti. Vaan jos sinulle nyt löytyy halvempia finskin lentoja, niin mene ihmeessä niillä, minä en ole löytänyt vielä kertaakaan halvempia finskin lentoja Intiaan. Olen yrittänyt löytää jostain finskin klubilta niitä lentoja, mutta yhtä tyhjän kanssa, aina löytyy halvempia toisilta yhtiöiltä. Halvimmat lennot on 350€ meno/paluu Mumbaihin.

    • Alennusmyyntilennot

      Tälläkin hetkellä saa British airwaysin lentoja hintaan 345e. Siis Helsinki-Mumbai-Helsinki. Itse ostin Travellinkin kautta nuo.

    • Tähjahäh

      Onpas veemäisiä kysyä täältä yhtään mitään. No joka tapauksessa kysymykseni oli täysin vilpitön ja olen asiaa tutkinut tuntitolkulla. Katsoin juuri Travellinkista, halvin setti haluamillenne päiville 26.12-6.1. on Etihadilla 844 e, kaksi välilaskua ja matka-aika lähes 28 tuntia. Skyskanner näyttää suht vastaavia. Meitä siis kaksi lasta, kaksi aikuista.

      Delhiin Skyskannerin kautta 694, Finnairin suora. Pari euroa halvempi olisi Aeroflotilla, vaihdolla.

      Delhistä sitten Goalle suoralla lennolla. Että en kyllä keksi yhtään syytä matkustaa Mumbaihin tälläkään kertaa.

      Voin vaikka maksaa viisikymppiä sille, joka bongata meidän porukalle 400-500 euron lennot Mumbaihin maks. yhdellä välilaskulla. Välilaskupaikassa ei ole aikaa montaa tuntia nysvätä, kun lapsiakin on mukana.

      • Edellinen

        Niin ja Turkish Airlinesilla meidän porukan setti makasin n. 4500 e


      • Siolim

        Ebookers mainostaa mulla koko ajan lähtö Helsinki Mumbay 367€.olen vähän katkera ostin liput 04.09 ja maksoin 140€ enemmän.Noo kerranhan se vaan kirpasee hyviä reissuja kaikille mulla lähtö 06.11.2015 j paluu 18.04.2016


      • Siolim

        PS toi näkyy olevan britti firma ite menen Turkkilaisella koska siinä saa 30kg ruumaan tavaraa.


      • halpiaisilla_lentävä

        Miten niin veemäistä kysyä täällä yhtään mitään? Johan se on moneen kertaan täällä vängätty, että hakukoneilla ne halvat lennot löytyy.
        Ja jos joku sinulle etsii ne halvat lennot puolestasi, niin maksa sille se 50€, vaan jos me täällä alamme linkittämään sinulle jotain halpaa lentoa, niin ei sitä ole enään sinulle (mahdollisesti, ei tosin välttämättä) tarjolla, kun ne on myyty.
        Meidän 5h perheelle on AINA löytynyt halvat lennot, eikä me olla koskaan maksettu Intian lennoista mitään älyttömiä hintoja, vaan n. 350€/nuppi meno/paluu on riittänyt. Joskus on jouduttu maksamaan lähes 400€/nuppi, kun öljynhinta oli oikein korkealla.
        Ja ihan Hki-Vantaalta on aina lähdetty Intiaan, ei olla vielä kertaakaan jouduttu lähtemään Tukholmasta. Tosin Tukholmasta pääsee Thaimaahan tosi edullisesta, meno/paluu n. 400€, jos nyt ketä kiinnostaa sinne suuntaan matkustaa.


    • keskell

      Korkeat hinnat varmaan johtuu siitä että ajankohta on vuoden kalleinta matkustusaikaa. Uuden vuoden molemmin puolin.

    • Goan-kävijä

      Halpiainen jaksaa vängätä. Samalla vaivalla olisit voinut neuvoa, MISTÄ ne halvat lennot löytyy. Alkuperäinen mielestäni kyllä kertoi osaavansa käyttää hakukoneita. Miksi tästä lentoasiasta pitää aina vänkyttää täällä? Mun on vaikea uskoa, että kukaan tietoisesti haluaa lentää kalliilla lennoilla vaan valitsee edullisimmat löytämänsä. Joulun aikaan on kallista, myös intialaiset matkustaa silloin.

      • W222

        Ei tuohon ap:n kysymykseen ole muuta vastausta! Etsittävä ne halvat lennot on, ei ne muuten löydy. Ja kun löytyy, niin kaupat kiinni, hinta on sitten ihan toinen vähän ajan päästä. Ei tässä mitään vänkäämistä ole kenelläkään.
        Monethan näyttää haluavan juuri tietoisesti lentää kalliilla, kun väittävät rahaa olevan, niin voihan sitä lentää sitten kalliillakin Intiaan, että pääsee ylimääräisistä rahoistaan.


    • 8765

      Jos lentopäivien täytyy olla juuri tietyt, hinnat voivat olla kalliit. Jos on pari päivää liikkumavaraa suuntaan tai toiseen, hinta on usein paljon halvempi.

      • kuneivaanolis

        Tai sitten jotkut ei vaan osaa löytää niitä lentoja... Pitää myös muistaa, että pitää katsoa useammalla hakukoneella, koska kaikilla ei ole samat hinnat.


    • Alennusmyyntilennot

      Aaaa, no nuo päivämäärät tosiaan selittää paljon. Ei tuohon aikaan ole tarjolla mitään halpoja lentoja! Samoin Intian sisäiset lennot Goalle maksaa hunajaa!!!!!!

    • pentelyä

      Vastaan nyt vielä vaikka muutama jo saman sanonut eli ajankohdasta ne hinnat yleensä riippuu ja varausajankohdasta. Itse noin 10 kertaa intiaan reissannut ja melkein aina mumbaihin muutaman kerran tilauslennolla goaan.

      Etsin aina ensin halvat lennot ja sitten vasta sovin duunissa lomat sen mukaan milloin ne halvimmat löytyy. Halvin ollut 330 egee menopaluu mumbaihin ja se oli finskin suora lento. Lensivät sitä reittiä vai pari kolme vuotta.

      2 vuotta sitten viimeksi ja silloin turkish airlinesilla noin kuukauden reissu tammikuun alusta kuun loppuu ja olisko ollut 420egee ja elokuussa varattiin.

      • atuilua

        finski ei ole lentänyt aikoihin Mumbaihin, koska lennot lopetettiin lähes 10v. sitten, eikä silloinkaan finski lentänyt mitenkään halvalla. turkkilainen lensi silloinkin halvemmalla.


    • mumbainmamba

      Suomesta ei muiden kuin Finnairin siivillä, mutta muiden kaupunkien kautta toki löytyy tarjontaa mukavasti. Kannattaa kuitenkin vilkaista aina myös suomalaisten matkatoimistojen pelkät lennot! Koneita ei haluta lennättää tyhjinä, joten mahdolliset paikat halutaan myydä pois edulliseenkin hintaan. Itse olen pariin kertaan saanut sillä lailla Goalle ainakin halvat lennot, itse hankin sitten majoituksen netin kautta. Ohessa tietoja Intian eri kohteisiin vievistä matkatoimistoista, siellä on monia Mumbaihinkin viejiä mukana http://intia.info/lennot-matkat

      • halvalla_intiaan

        Suomesta pääsee Intiaan kyllä ilman Finnairia hyvin, eikä maksa paljoa. Tosi, että pelkkiä lentoja löytyy halvalla parin päivän "varoitusajalla" matkatoimistoiltakin. Tosin eipä ne hotellimatkatkaan paljoa maksa, kun ostaa todellisen äkkilähdön, niin on majoituskin valmiina, usein viikon matkan hinnalla saa neljän viikon matkan tai jopa halvemman. Pakettimatka on hieman käänteinen Onnibussi, sillä kalleimmin maksaa se, joka varaa matkansa vuoden aiemmin ja halvimmalla pääsee kaksi päivää ennen lähtöä. Halvimmat on 0-matkoja, joista maksetaan verot.


    • EppuC

      Äkkilähtö Goalle pakettimatkalla 4vkoa 880€, kyllä sossupummin kelpaa!

    • nain

      Ei niita halpoja lentoja ole olemassakaan, Finnairilla vaan Delhiin. Halpaa ja säästää aikaa lomalla.

      • nain

        Ei sossupummin tarvitse alkaa Delhiin lentelemään, kun pääsee 880€ 4vk Goalle pakettimatkalla, on valmiit kuviot, eikä tarvitse alkaa säätämään jatkolentojen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe