Itsenäiseen työskentelyyn kykenevä, sosiaalinen, ahkera ja tunnollinen nainen etsii kotona tehtävää työtä / etätyötä. Etsin ensisijaisesti seuraavanlaisia töitä:
- kielenkäännöstyöt (suomi, englanti, mahd. ruotsi)
- kielentarkistus, puhtaaksi kirjoittaminen
- mahd. muunlaiset kirjoitustyöt / assistentin työt
- puhelinhaastattelut (ei puhelinmyyntiä)
- tulkkaustyöt (suomi, englanti, mahd. ruotsi)
Etsin ja toivoisin ensisijaisesti pidempiaikaista, jatkuvaa osapäivätyötä/osa-aikatyötä.
Jos etsit kaltaistani työntekijää, älä epäröi ottaa yhteyttä. Asialliset työtarjoukset sähköpostiosoitteeseen [email protected]
Kielenkäännös- tms. kirjoitustyötä etsitään (etänä
linguist
6
386
Vastaukset
- nainen24vhgisjfsi
Itse sain tätä kautta käännöstöitä www.upwork.com, siellä kannattaa vaan mahdollisimman paljon ja nopeasti (paikkoihin tulee nopeasti kymmeniä hakijoita) laittaa hakemuksia.
- Ehdotaan
Google-kääntäjä
- Miiuw
Kirjan kautta voisit kääntä
- Minäkuukko
Onks sull sähköpostiosoitetta?
- T.antaja
- Luukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171