voiko siis muurahaisia pitää lemmikkeinä? Vaikka niitä mauriaisia. Ja hoito vinkit ovat tervatulleet!
(siis ajattelin ihan tuolta pihalta niitä hakea...)
muurahaisista
7
1351
Vastaukset
- Joku vaan
Mäkin halusin joskus murkkuja lemmikiksi..kai niitä voi ottaa jos haluu...
- Vastustaja.
Eihän luonnosta saa ottaa mitään eläimiä lemmikiksi! Tuo on jo rääkkäystä. Muurahaisten kuuluu saada olla vapaana luonnossa, ei missään terraariossa vääränlaisissa lämpötiloissa tms. Eläinkaupassa myydään eläimiä, joita voi ostaa (Joskus todellakin huonoista oloista, älä osta silloin!) Kasvattajat myyvät .. Mutta EI LUONNOSTA!
-KitooS- - Huomauttaja
Vastustaja. kirjoitti:
Eihän luonnosta saa ottaa mitään eläimiä lemmikiksi! Tuo on jo rääkkäystä. Muurahaisten kuuluu saada olla vapaana luonnossa, ei missään terraariossa vääränlaisissa lämpötiloissa tms. Eläinkaupassa myydään eläimiä, joita voi ostaa (Joskus todellakin huonoista oloista, älä osta silloin!) Kasvattajat myyvät .. Mutta EI LUONNOSTA!
-KitooS-...hyönteinen ei tajua käsitystä "vapaana" taikka "terraariossa". Itse asiassa aika helposti niillä ötököillä on paljon parempi olla vankeudessa. En viitsisi muiden hienoja kommentteja enempää lainata, niin menepä itse lukemaan, Vastustaja, edellisen sivun "Suomalaisia lemmikeiksi sopivia ötököitä ja perhosia"-jutun. Sieltä vaikka koko ketju, niin alkaa varmaan valkenemaan.. =)
- mauriainen
kysy tietoa täältä, mutta ensin pitää rekisteröityä foorumille:
http://myrmekologia.proboards25.com/ - Sanere
Poikaystäväni unelmoi kovasti muurahaisfarmista jossa pitäisi kekomuurahaisia...ei mikään kovin vaikea toteutettava/pidettävä, on vain tiedettävä hyvin tarkkaan muurahaisten elintavoista.
Mars kirjastoon siis vaan.- mauriainen
jep, kunhan tietää niiden elintavat, mitä ne syövät jne. niin mikäs siinä :)
itse olen pitänyt muurahaisia monta vuotta
- Murkku
Jotkut sanoo mauriaisten* eli sokerimuurahaisten syövän sokeria, mut en oo varma onks se totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516650- 776075
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054988Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273685- 2063246
- 413065
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243024mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132889- 1561681
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3551637