voiko siis muurahaisia pitää lemmikkeinä? Vaikka niitä mauriaisia. Ja hoito vinkit ovat tervatulleet!
(siis ajattelin ihan tuolta pihalta niitä hakea...)
muurahaisista
7
1427
Vastaukset
- Joku vaan
Mäkin halusin joskus murkkuja lemmikiksi..kai niitä voi ottaa jos haluu...
- Vastustaja.
Eihän luonnosta saa ottaa mitään eläimiä lemmikiksi! Tuo on jo rääkkäystä. Muurahaisten kuuluu saada olla vapaana luonnossa, ei missään terraariossa vääränlaisissa lämpötiloissa tms. Eläinkaupassa myydään eläimiä, joita voi ostaa (Joskus todellakin huonoista oloista, älä osta silloin!) Kasvattajat myyvät .. Mutta EI LUONNOSTA!
-KitooS- - Huomauttaja
Vastustaja. kirjoitti:
Eihän luonnosta saa ottaa mitään eläimiä lemmikiksi! Tuo on jo rääkkäystä. Muurahaisten kuuluu saada olla vapaana luonnossa, ei missään terraariossa vääränlaisissa lämpötiloissa tms. Eläinkaupassa myydään eläimiä, joita voi ostaa (Joskus todellakin huonoista oloista, älä osta silloin!) Kasvattajat myyvät .. Mutta EI LUONNOSTA!
-KitooS-...hyönteinen ei tajua käsitystä "vapaana" taikka "terraariossa". Itse asiassa aika helposti niillä ötököillä on paljon parempi olla vankeudessa. En viitsisi muiden hienoja kommentteja enempää lainata, niin menepä itse lukemaan, Vastustaja, edellisen sivun "Suomalaisia lemmikeiksi sopivia ötököitä ja perhosia"-jutun. Sieltä vaikka koko ketju, niin alkaa varmaan valkenemaan.. =)
- mauriainen
kysy tietoa täältä, mutta ensin pitää rekisteröityä foorumille:
http://myrmekologia.proboards25.com/ - Sanere
Poikaystäväni unelmoi kovasti muurahaisfarmista jossa pitäisi kekomuurahaisia...ei mikään kovin vaikea toteutettava/pidettävä, on vain tiedettävä hyvin tarkkaan muurahaisten elintavoista.
Mars kirjastoon siis vaan.- mauriainen
jep, kunhan tietää niiden elintavat, mitä ne syövät jne. niin mikäs siinä :)
itse olen pitänyt muurahaisia monta vuotta
- Murkku
Jotkut sanoo mauriaisten* eli sokerimuurahaisten syövän sokeria, mut en oo varma onks se totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082697Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182079- 701647
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251159- 961084
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531082- 851054
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271052Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977