Serkun kanssa saunassa: miksi seisoo?

Ville14

Hei minulla on ongelma: asumme serkkutytön perheen kanssa lähekkäin ja olen käyneet serkkutytön kanssa saunassa ehkä alkaen, kun olin 8 ja hän 7. Nyt kun olen 14 ja hän 13, tuppaa tulemaan seisokkeja. En tiedä, miksi. Hän on huomannut, mutta olen kuitannut ne sanomalla, että niitä tulee tässä iässä tahattomasti. Olen kuitenkin huomannut, että niitä sattuu tulemaan erityisesti silloin, kun olemme saunassa. Mistähän se voisi johtua?

23

5302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josko vaikka olet heteromies, ja serkkusi on hyvännäköinen tyttö. Ihan normaali reaktio siinä tapauksessa.

• Ville14

Heh tää sattuu olemaan muuten toka kerta, kun vastaat mun viestiin; edellisen lähetin toisella nimimerkillä, sepustin siinä jotain että voiko oiran kanssa nussimisesta tulla raskaaksi.

Mut joo, normaali reaktio ja murrosiässä usein tahatonkin.

• Siitä koira jutusta. Mihin tulokseen tulit?

• Ville14
        jormalaiset kirjoitti:

Siitä koira jutusta. Mihin tulokseen tulit?

Geneettiset erot on liian suuret, tiesi hän.

• Ville14 kirjoitti:

Geneettiset erot on liian suuret, tiesi hän.

Eli ei tarvitse huolehtia ehkäisystä.

• Dudeee

Ehkä te ette ton ikäsenä enää sauno yhes oot jo sen ikäi et alat ettii tyttöystävää ja serkut saa Suomessa mennä naimisiin tällee btw

• 234132

Simppeliä, iskee sen serkun jonka seurassa alkaa seistä!

• kuumaserkkuni

itekki joskus nään unta serkun tisseistä kun sillä on hirveet maitolaaarit ;:D tuntuu kyl niinku oisin irstas pervo kun herään seisokkiin

• karvaton15

No joo ei tossa mitään ongelmaa ole. Ihan normaalia että, pojalla seisoo kun ollaan alasti. Me käydään kaikki meiän perheessä saunassa yhessä, vanhemmat käy eri aikana. Mä oon 15, ja mun sisko 13, ja pikkuveli 12v. Ja mulla ja veljellä seisoo tosi usein, ei siinä mitään noloa ole ihan normaalia.

• Wertuers

Eikö sinun siskoasi ahdista jos vieressä on kaksi seisokkia?

• Wertuers
        Wertuers kirjoitti:

Eikö sinun siskoasi ahdista jos vieressä on kaksi seisokkia?

Ei, joskus nussimmekin, ihan lunnollinen toimintatapa.

• YksiNeljästä

Ei hätää, olet vain normaali.

Meitä on neljä serkusta, pojat 17 ja 14, tytöt 18 ja 13, ja mökillä saunotaan mielellään nelistään. Ei yhtään haittaa kun pojilla seisoo ja tytöt keimailee ja esittelee ja koko hommassa on koko ajan mukavan leikkisä maku. On me toki välillä vähän hyväiltykin tisuja ja pippeleitä.

• rfqrwee

Terve vaan, Jyyrgen!

• YksiNeljästä
        rfqrwee kirjoitti:

Terve vaan, Jyyrgen!

Ei kun Matias. :)

• Kyllä se sun serkusta johtuu. Mut ihan normi juttu. Monet mun kavereista saunoo koko perhe yhdessä.

• Er_ja

Meillä aina saunottu perheen kans. Mä 14v ja pikkuveli 13v. Suihkuaika rajoitettu 4 minsaan mut käydään pikkuveljen kans kahestaan niin saadaan tupla-aika.

• Er_ja

Meinas unohtuu: siinä ajassa pikkuveli kerkii hyvin panna mua.

• Wertuers
        Er_ja kirjoitti:

Meinas unohtuu: siinä ajassa pikkuveli kerkii hyvin panna mua.

Tuo pilasi kaiken...... -.-

• luder

Ei se varmaan niin outoo ole. kun mulla seisoo Äidillekin saunassa, mutta jos tietäisitte miten ihana pimppi Äaidilläni on, kyllä siinä seisos monella muullakin.

• sepppppppo

Tiedänkin, panin äitiäs eilen

• luder
        sepppppppo kirjoitti:

Tiedänkin, panin äitiäs eilen

Siitäpä sitten tiedätkin.

• sepppppppo

Ja myös isääsi.

• Saunapoikanen

Niin seisoopi myöskin mullakin kun ollaan saunassa, Ei mitään väliä onko sukua vai vain tuttu, Mulla vaan seisoopi, Enkä välitä vähääkään siintä, Kun en voi asialle yhtään mitään. Mun isällänikin myöskin seisoo hyvin usein. Olen poika 14v vanha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2018
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      158
      1494
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1357
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1138
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      160
      1110
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe