Seläntakana paskanpuhuminen ja syrjiminen

maailmaonjulma

Opiskelen ensimmäistä vuotta amiksessa ja tää kaveriporukka missä minä liikun, niin on alkanut yllättäen syrjimään ja puhumaan seläntakana kaikkea paskaa, ja siitä yllätyin ihan kauheasti, koska minä en muista paksaa puhu, syrji tai ole muutenkaan ketään vastaan vaan otan kaikki huomioon ja kuuntelen toisia.

Se on oikeesti ihan sama, että tehtiinkö me ryhmätöitä tai puhutaan muuten, niin minua ei huomioida silloin ollenkaan, mun mielipiteistä ei välitetä, eikä mulle puhuta. Sitten jos meen hieman kauemmas vaikka oottamaan kyseisiä henkilöitä, niin yksi heistä alkaa tuijottaa mua välillä ja kuiskii sit jotain toisen korvaan. Välillä kys. henkilöt viestittelevät keskenään ja sanovat ääneen "se on totta, se on oikeesti totta" ja sit joku niistä saattaa kattoo nopeesti mua, että huomasinko mä tmv.

Mä kun olen tunnetusti sosiaalinen ihminen ja en kestä oikein yksin olemista, koska tarvin tukijoukkoo ympärille ja näin. Mitä mä niin kun teen? Meidä luokassa olis kyllä monia muitakin mukavia ihmisiä, mutta en tiedä että miten heidän kanssa alkaisin kaverustumaan. Seuraan kun en viitsi ängätä.. En halua noidenkaan kanssa enää olla, koska se vie hirmusesti voimia ja tuntuu älyttömän pahalta.. :(

3

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa Maailmaonjulma! Kurja kuulla, että omat ystäväsi syrjivät sinua tuolla tavalla luokassa. Mielestäni kukaan ei ole tuollaisen arvoinen. Kuullostaa hyvältä, kun sanoit, että luokallasi on muitakin, joiden seura voisi kiinnostaa. Kirjoitit, että olet sosiaalinen ihminen, ole vain oma itsesi ja hivuttaudu pikku hiljaa muiden joukkoon. Esimerkiksi ruokalassa, niin mene syömään heidän kanssaan tai kysyt vaikka ryhmätöitä tehdessä, että voisitko mennä heidän ryhmään. Tsemppiä sinulle ja ole rohkea ja oma itsesi!

      Terkuin. Jyväskylän nettisaappaasta Jassu.

      • Kippurakilli3

        Juu olen samaa mieltä. Ja kyllä voit vaikka vahingossa ängetä muiden joukkoon. Kysyt vain mitä kuuluu? Voitteko olla tai jotain! Niillä on omia ongelmia sun kavereilla ja kuulostaa että ois kateuttaki !!!


    • maailmaonjulma

      Kiitoksia tsempeistä ja vastauksista hirmuisesti! Olen nykyään muiden meidän luokkalaisteni kanssa ja hyvin tullaan juttuun :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe