Moi! Etsin lisäkseni vähintään kolmea muuta tuleville valmennuskeskuksen valmennuskursseille hamuavaa kouluunpyrkivää, täyttääkseni alennuksen vaatimukset ja saavani jopa 15% alennusta! Samalla toki muut tähän osallistuvat hyötyisivät yhtä paljon. Sillä ei ole väliä mille kurssille olet hakemassa saatika missä paikkakunnalla se järjestetään; oli kyseessä kauppiksen kurssi Turussa tai lääkiksen Oulussa.Toivon pikaista yhteydenottoa, jotta ryhmä saataisiin kasattua mahdollisimman nopeasti. ---> yhteydenotot ---> [email protected]
Valmennuskeskus kaveriale/frendiale
15
154
Vastaukset
- VK_frendiale
Oletan että yllä oleva on jo omat frendinsä löytänyt, mutta asiani on täsmälleen sama. Etsin Valmennuskeskuksen tuleville kursseille osallistuvia ihmisiä, tavoitteena kerätä 4-10 hengen ryhmä ---> 15 %:n alennus kurssin hinnasta! Itseni lisäksi ainakin yksi henkilö on alustavasti messissä mukana.
Mitä nopeammin porukka on kasassa, sen parempi. Ota pikaisesti yhteyttä sinialfa[miukumauku]luukku.com- VK_frendiale
Ylläoleva viesti ei ole enää voimassa, ryhmä on täynnä!
- Het
Olisko joku vielä lähdössä mukaan? 1-3 hakusessa.
Htar*miumau*hotmail.fi- Het
Korjaus, pääte on .com
- Frendit
Minulla olisi tarpeen vielä hakea ryhmään muutaman tyyppi! Meitä on jo 2 ja kaipaillaan siis muutamaa lisää, oletko yhä ilman ryhmää? (Het)
- Myöhässäkö
Frendit kirjoitti:
Minulla olisi tarpeen vielä hakea ryhmään muutaman tyyppi! Meitä on jo 2 ja kaipaillaan siis muutamaa lisää, oletko yhä ilman ryhmää? (Het)
Hei, ilmoituksen päivämäärästä kulunut jo jonkin aikaa, vieläkö ryhmään mahtuu tai löytyisikö vielä uusi ryhmä valmennuskeskuksen frendialen saamiseksi?
- frendiale
Heippa! Olen tilaamassa Valmennuskeskuksen koti-kurssia ja ottaisin myös hyvin mielelläni tuon frendialen, joten täällä ainakin yksi halukas!
- frendialellakurssille
frendiale kirjoitti:
Heippa! Olen tilaamassa Valmennuskeskuksen koti-kurssia ja ottaisin myös hyvin mielelläni tuon frendialen, joten täällä ainakin yksi halukas!
Juuri myös ilmoittautumassa valmennuskeskuksen kurssille. Kaverikimpasta siis kiinnostunut. Frendialeen tarvitaan ilmeisesti vain frendien suku- ja etunimi. Olisiko tässä siis nyt ainakin 3 kiinnostunutta?
- frendiale
Lähetin nimitietoni tuohon osoitteeseen! Odotellaan vielä nimimerkkiä myöhässäkö. :)
- frendialellakurssille
Myöhässäkö kirjoitti:
Hei, ilmoituksen päivämäärästä kulunut jo jonkin aikaa, vieläkö ryhmään mahtuu tai löytyisikö vielä uusi ryhmä valmennuskeskuksen frendialen saamiseksi?
meitä on nyt kaksi kimpassa, myöhässäkö, lähdetkö mukaan? Ollaan ostamassa kursseja huomenna tai viimeistään pe 8.1. Laita sähköpostia tuohon osoitteeseeni, niin saataisiin ainakin 3 ryhmä kasaan ja 10% ale!
- myöhässkö
frendiale kirjoitti:
Lähetin nimitietoni tuohon osoitteeseen! Odotellaan vielä nimimerkkiä myöhässäkö. :)
Hei, laitoin äsken viestiä ositteeseen.
- miii80
Myöhässäkö kirjoitti:
Tarvitsen osallistujia frendialeen! Vieläkö sulla tarvetta? Laita pikaisesti postia: miiumiu * gmail.com
- Svirnu
Moikka! Löytyiskö täältä vielä porukkaa valmennuskeskusken frendiale varten? Ilmoittaudun kurssille tämän viikon aikana, joten laittakaa nopeasti viestiä [email protected]
- Djuu
Tuleeko ale jos aikoo ostaa vain itseopiskelumateriaalit, mutta ei osallistu kurssille?
- eimeneläpi
Täällä taas firman mainosmiehet ovat vauhdissa. Tekaistuja sähköpostiosoitteita ja koitetaan pitää nimi keskusteluissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623