Tää on hirveetä kun tää ei lopu, kaikki vihaavat minua ja kaverit lähtivät pois eivätkö koskaan välittäneetkään minusta, tyttöystävä kuoli rekan alle ja minä paloin tulipalossa. olen vieläkin punainen ja ihoni on joistain kohdista lähes pois. sairaalassa kukaan ei ollut katsomassa kun heräsin ja kuulin että vanhempanikin kuolivat ja olen vasta 25. mikään ei enää onnistu, miksei joku voisi tappaa minua?!? olen yksin, kukaan tässä maailmassa ei tule tarvitsemaan minua.
Voisko joku tappaa mut?
kokenut.kovia
12400
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 12
Vanhimmat
Hei
Tarvitset pikaisesti apua. Yksin ei kukaan täällä jaksa ja Sinä olet nimimerkkisi mukaisestikin kokenut kovia. Liian kovia jaksaaksesi yksin.
Kuten nimimerkki hesa911 totesi, on ainakin isommilla paikkakunnilla olemassa sosiaali- ja kriisipäivystyksiä. Koeta katsoa oman paikkakuntasi osalta mitä siellä on tarjolla. Myös oman seurakuntasi työntekijöihin voi olla ihan oikeasti yhteydessä, vaikkei heitä tuntisikaan. He ovat sitä varten, kuuluitpa kirkkoon tai et.
Asiasi muuttuvat, vaikkei se nyt siltä tunnukaan. Sinua tarvitaan tässä maailmassa. On sydäntä särkevää lukea viestiäsi. Koeta jaksaa vielä hetki, tunti ja päivä kerrallaan. Mieti kaikki vähänkin tutut ihmiset lähelläsi, olisiko jokin heistä sellainen, jonka puoleen voisit kääntyä. Joka auttaisi Sinua avun piiriin. Koeta jaksaa hakea nyt heti apua. Elämäsi tulee helpottumaan ja koet vielä iloa ja rakkautta.
Lähetän täältä lämpimän halauksen!
Lämmöllä
Pappi Elisabet
Toi aloittaja on paska trolli! Toivottavasti joku tappaa sen, tai oikeestaan minä voisin tappaa sen! Ei kukaan jaksa katella tollasta palanutta hirviötä joka on epäsosiaalinen paska.
Täs taas nähtiin, ei kannattanu tulla tänne sanoo mitään, heti joku pöllö huutelemassa. Siin taas nähtiin kuin paljon must välitetään. Olen jo menettäny ilmeisemmin järkeni, kuulen joka yö tyttöystäväni puhuvan minulle, hän harkitsi jo kihlausta kunnes jäi rekan alle. Olen eläny palaneena ja yksin jo kohta 2 kuukautta ja kuulen jo olemattomia ääniä. En kykene hankkimaan apua koska en enää vain pysty olemaan kenenkään seurassa, olen ollut liian kauan yksin ja olen tottunut siihen. Kaikki ihmiset ketä tunnen ovat vain vihamiehiä. Enkä muutenkaan uskalla liikkua ulkona ilman jotain kasvoja peittävää naamaria koska naamani on niin pahan näköinen ettei sitä uskalla kadulla näyttää. En voi muuta kuin vain eristyä kotiin ja suunnitella itsemurhaa tai jotain muuta yhtä pahaa, kukaan ei enää tarvitse minua täällä, minulle ei ole enää syytä elää.
painu jo vittuun täältä tuputtamasta sitä paska uskontoasi
Harrasta jotain
Laita laastareita naamaan niin ketää ei näe
Kauheaa luettavaa
Kiitos tosi paljon ku ees viititte lukee näitä. En tiedä mikä tämä tunne on mutta sisälläni tunnen jotain jota en oo tuntenu pitkään aikaan, toivo, ehkä... luulin olevani mennyttä kun pääsin sairaalasta noin kolme kuukautta sitten, ensiksi kun heräsin huoneessa ei ollut ketään, sitten lääkäri tuli noin tunnin päästä katsomaan miten voin. Sain tietää että yli puolet kehostani oli palanut ja hän mainitsi myös naamani. Kysyin peiliä ja hän sanoi että minun kannattaisi odottaa vielä. Mutta vaadin saada nähdä oman naamani ja hän vastasi että hyvä on muttet ole ehkä vielä valmis näkemään naamaasi. Sain peilin ja katsoin naamaani. Ensinsi järkytyin ja huusin järkytyksestä. Pääsin pian pois mutta kun pääsin sairaalan pihalle niin mietin että mitä minulla on enää jäljellä, vain talo ja omaisuus, muttei ketään ystävää.
Ma kyllä voisin tappaa vaikka puukolla, on mulla näitä fantasioita ollu, mutta joutuisin ongelmiin, pitää suunnitella ja toteuttaa jollekki tietämättömälle.
Ryhdy Skullfaceksi
Mikä se on?
Käänny Jeesuksen opetusten puoleen. Rukoile apua Jeesukselta.