Olen n.149 cm pitkä painan 50.4 kg ja olen 11 1/2 vuotta. Minua on haukuttu ylipainoiseksi monia kertoja. Koulupäiväni kuluvat siinä että peittelen mahaani ja koitan vetää sitä sisään päin. En käy koulu-uinneissa olen aina "kipeä" tai "minulla on menoa" haluaisin laihtua niin kovasti että tekisi mieli itkeä. Jos jollakin on vinkkejä kuinka voin laihtua huomaamattomasti ja pysyvästi koska vanhempani ovat laihduttamistani vastaan.
Olenko ylipainoinen?
1
75
Vastaukset
Heippa Dreamlover! Olet vielä hyvin nuori, älä murehdi tuollaisista paino-asioista. Kun sinulla alkaa murrosikä, niin kehosikin muokkautuu sen myötä, joten myös sinun mielestäsi ongelmakohtasi vatsa, tulee muokkautumaan murrosiän myötä. Et kerro, että oletko tyttö vai poika, mutta tytöillä esimerkiksi kun rinnat alkavat kasvamaan, niin "ongelmakohtien" rasva ns. siirtyy sinne. Jos taas olet poika, niin poikien kroppa alkaa kehittymään ja lihakset kasvamaan, joten älä murehdi. Kuullostaa siltä, että sinulla on ongelmia itsetuntosi kanssa, ehdottaisinkin, että pystyisitkö käydä juttelemassa vaikka terveydenhoitajan kanssa asiasta? Hänellä on salassapitovelvollisuus ja hänen kanssaan varmasti pystyisit jutella asioista ja voisit saada apua oloosi.
Hauskaa syksyn jatkoa sinulle!!
Terv. Jyväskylän nettisaapas Jassu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887