Kävelin viileässä syystuulessa kohti parhaan kaverini kotipihaa. Minut oli kutsuttu kotibileisiin! Ja kukaan ei ollut kotona olimmehan sentään jo 15 vuotiaita!
Koputton ovea ja avaamaan ei tullutkaan Milla vaan hänen söpö isoveljensä Arttu.
Artulla oli komeat vatsalihakset ja upea kampaus. Huomasin pilluni kostuvan kun ajattelin häntä. Minut päästettiin sisään ja ajattelimme olla totuutta ja tehtävää. Bileissä oli tietenkin Arttu, hänen kaverinsa Joel, Emilia ja pari muuta tyttöä keitä en tuntenut.
Sain tehtäväksi pussata Millaa. Minua hieman nolotti koska muuteivät ttienneet mitä olimme puuhailleet. Suutelin Millaa hellästi ja hän vastasi suudelmaan. Milla oli kaunis hoikka blondi. Toisin kuin minä. Punastui ja vetäydyn kauemmas. Pelailimme hetken kunnes Emilia nukahti yhtäkkiä ja ne pari muuta menivät syömään. Jäimme nelisteen olohuoneeseen. Oli Artun kaveri kin aika seksikäs... ajattelin.
"Mitä sä tuijottat? " millä kysyi nauraen.
"En mitää" sanoin ja käänsin katseeni pois Artun housuista. Ja niiden etumuksesta.
"Käyn vaihtaa pyjaman" sanoin lopulta. Puin ohuoneen flabellipyjaman.
Onneksi minulla oli pinkit sexykkäät alusvaatteet. Jotka korostivat rintojani pyjamankinläpi. Muutkin vaihtoivat pyjamansa. Asettauduin makaamaan säkkituolille ja yhtäkkiä tajusin nukahtavani. Heräsin siigen kun tunsin jonkun huulet kaulallani. En ollut ihan varma kenen mutta kun avasin silmäni tajusin että se oli Arttu. Lamaannuin. En voinut hengittää tai liikkua.
"Oumaigaashhh" ajattelin
"Sori toi oli mun tehtävä" Arttu sanoi nolona.
"Ei se mitään" vastasin ja en itsekkään tajunnut mitä tein kun aloin suudella Arttua kiihkeästi. Menin hänen syliinsä.
Milla ja Joel eivät näköjään ihmetelleet joten keskityin vain jaainoastaan Arttuun
Tunsin housujen läpi Artun sylissä että oli tämänkin kalu jo aika kovana ja seisovana. Huokaisin ja aloin tehdä pientä nytkytys liikettä kun se tuntui hyvälle. Artun otsalla oli hikipisaroita koska hän huokaili. Otin Artun housut ja paidan pois. Aloin suudella hänen vatsalihaksiaan kun tämän vartalo värähti joka nuolusta. Hän veti pyjamani pois ja nuokin koko ajan vain alempaa. Otin kalsareita sitä mukaa pois kun menin alas. Lopulta vedin ne kokonaan alas.nuolaisin terskan kärkeä hellästi ja Arttu oli räjähtämäisillään. Kalu oli jo niin valtavan kokoinen. Sitten nuolin kiveksuen alta ja meinasin ottaa sen suuhuni mutta vedin aina kauemmas.
"Vittu ime" Arttu huohotti
ja lopulta otin munan suuhuni. Aloin lutkuttaa sitä samalla kun Arttu teki suuhuni nussimisliikettä. Hän huokaili kovaa: "aah huh ooohh AAAJHHH"
Otin lopulta munan pois suustani, riisuuduin alasti ja menin pöydälle makaamaan pyllistäen Artulle. Näin tällä oli suora näkymä aarteeseeni.
"Työnnä sisään" voihkin kiimaisesti.
"Taidatlin olla ihan märkänä" Arttu kiusoitteli.
Hän työnsi valtavan peniksensä yhdellä survausulla sisääni, puristin pöytää ja huusin. Hän veti sen kauemmas ja survaisi uudelleen sisään huohottaen lujaa. Kiljaisin ja pari kyyneltä tirahti silmistäni. Hän alkoi runkata ensin hiljaa kun kyyneleet valuivat poskelleni ja huusin. Mutta Arttu ei lopettanut.
"Itseppä tätä halusit, huora" hän huusi aina kun anelin häntä lopettamaan.
Minä itkin hysteerisesti "LOPETA AAAHHH AAUUHH" ja yritin rimpuilla pois. Ja Arttu kiihdytti tähtiä. Pilluni oli venynyt aivan äärimmilleen. Tunsin että Arttu laukeaa pian.
"AAAAÄ KOHTA TULEEEHHHHH" hän karjui ja tarttui kiinni lantiostani pannen rajummin kuin koskaan. Minä itkin kun spermaa suihkusi sisääni ja sitä oli niin paljon että osa valui pillustani maahan. Nuolin vieöä Artun kikkelin puhtaaksi ja huohptin maassa itkusta täristen. Vilkaisin Millaa hoka katsoi minua huolesyuneena.
Jatkuu
kiihottava pano novelli lukekaa heti
2
6555
Vastaukset
- bumbalapanen
Jatka!!!
- föhdtottljj
Luku 2
Kun katsoin tarkemmin, näin että millallakaan ei ollut vaatteita. Eikä Joelilla jonka päällä hän istui. Joel huokasi syvään ja tarttui kiinni Millan pakaroista. Milla teki runkkausliikettä joelin kulliin.
Milla ähki ja voihki kun hänen pillunsa litisi irstaasti.
Näky oli kiihottava joten kostuin uudelleen! Olin aivan märkänä kun Joel laukesi Millan sisään ja molemmat huusivat kovaa kun spermaa valui lattialle. Joel katsoi minua kysyvästi ja levitin jalkojani lisää. Hän ilmeisesti tajusi joten tuli jalkojeni väliin ja asetteli terskansa häpyhuulilleni. Samaan aikaan 2 muuta tyttöä tulivat keittiöstä. He näyttivät hämmästyneiltä.
Samalla Arttu punastui ja tuli hiljaisuus.
"Mukaan vaan" millä sanoi ja kaikki nauroivat. Tytöt menivät kumpikin alastomana Artun eteen ja alkoivat nuolla himokkaasti.
Arttu nojasi seinään ja voihki lumoutuneena kun nautinnon väreet kiipeilevät pitkin tykyttävää penistä.
Katselin tuota näkyä hetken kunnes kijaisin. Joel oli työntänyt valtavan kalunsa emättimeen ja huusin, aloin äkkiä ja voihki kun Joel työnteli sitä sisälle ja ulos. Lopulta h än kiihdytti tahtia. Minä ähkin ja voihkin. Arttu ja Joel saivat orgasmin samaan aikaan. Joel laukesi suurella paineella sisääni ja Arttu tyttöjen kasvoille. Jäin tuijottaen lattialle makaamaan yltä päältä spermassa. Lopulta nukahdin Millan ja Artun väliin. Ne olivat parhaat bileet missä olin käynyt ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006