Kysymys: Pitääkö puupaneeli jossa on lakkapinta hiota kuinka tarkkaan pois, jos haluaa kuultolakata valkoisella?
Melkein vitsinä, mutta mielenkiinnolla kysyn: Voiko parkettilattiaa, tammi, maalata? Onko kukaaan kokeillut?
Onko pinkopahvin tapetointi mahdollista, jos alla on vanha tapetti? Voiko/pitääkö käyttää liimapohjaista tapettia vai käykö liisteri.
Paneelin maalaus
9
176
Vastaukset
- rane2
Et kertonut missä paneli on, jos katossa niin pyhkiminen maalarin pesulla riittävä, lattioihin löytyy lakkoja joita voi sävyttää mieleisekseen mutta se pohjatyö tehtävä huolella.
Voit tapetoida ohkaisella tapetilla ja liima /liisteri AINA tapettiin ei seinään.Puolipaneeli seinässä, loppuosa on pinkopahvia ja tapettia. Eli tarkka hionta ja sen päälle valkoinen kuultolakka?
Haluan, että puunsyyt hiukan näkyisivät.
Olen käynnyt rautakaupoissa ja niin monta vastausta kun antajaakin on ollut tapettiasiassa, että en oikein luota....Kokeilen johonkin nurkkaan ensin tuota tapetointia. En haluaisi mitään kipsilevyä seiniin, alkuperäisessä materiaalissa haluaisin pysyä. Talo on vuodelta 1955!
- frdghdhrg
Tammiparketin voi maalata.
Oletko nähnyt maalattua tammiparkettia? Talon kuistissa on tammiparketti ja se on huonossa kunnossa. Ruohomatto (suojanut lattiaa, mutta tehnyt hallaa)on tehnyt mustia pilkkuja pintaan, muuten kyllä ehjä. Tuli mieleen, että entä jos maalaisi sen? Tekisi mieli kokeilla. Eteisessä myös tammiparketti, mutta ihan kunnossa, siihen en koskisi....
- uffaffaa
Onnistuu. Hionta ja maalaus kahteen kertaan esim. Teknoksen Teknofloor aqualla.
Lattian värin voit päättää vapaasti.
- M.aalari
Tuohon kuultolakkaamiseen PARAS tuote on Bloomin paneelivaha, se toimii kaikista parhaiten vanhan lakan päälle ei jää siveltimen jäljet näkyviin ja on todella riittoisaa.
www.youtube.com/watch?v=saluAZt8ivQ- Artukainen_33
Ainoa ongelma Bloom sarjan tuotteissa että ovat tiettävästi muovia. Itse laittaisin jotain hengittävää...
Kiitos, katsoin videon. Mä olen nopee joten tuo tapa sopii oikein hyvin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808