Paneelin maalaus

lellu.s

Kysymys: Pitääkö puupaneeli jossa on lakkapinta hiota kuinka tarkkaan pois, jos haluaa kuultolakata valkoisella?
Melkein vitsinä, mutta mielenkiinnolla kysyn: Voiko parkettilattiaa, tammi, maalata? Onko kukaaan kokeillut?
Onko pinkopahvin tapetointi mahdollista, jos alla on vanha tapetti? Voiko/pitääkö käyttää liimapohjaista tapettia vai käykö liisteri.

9

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rane2

Et kertonut missä paneli on, jos katossa niin pyhkiminen maalarin pesulla riittävä, lattioihin löytyy lakkoja joita voi sävyttää mieleisekseen mutta se pohjatyö tehtävä huolella.
      Voit tapetoida ohkaisella tapetilla ja liima /liisteri AINA tapettiin ei seinään.

• Puolipaneeli seinässä, loppuosa on pinkopahvia ja tapettia. Eli tarkka hionta ja sen päälle valkoinen kuultolakka?
        Haluan, että puunsyyt hiukan näkyisivät.
        Olen käynnyt rautakaupoissa ja niin monta vastausta kun antajaakin on ollut tapettiasiassa, että en oikein luota....Kokeilen johonkin nurkkaan ensin tuota tapetointia. En haluaisi mitään kipsilevyä seiniin, alkuperäisessä materiaalissa haluaisin pysyä. Talo on vuodelta 1955!

• frdghdhrg

Tammiparketin voi maalata.

• Oletko nähnyt maalattua tammiparkettia? Talon kuistissa on tammiparketti ja se on huonossa kunnossa. Ruohomatto (suojanut lattiaa, mutta tehnyt hallaa)on tehnyt mustia pilkkuja pintaan, muuten kyllä ehjä. Tuli mieleen, että entä jos maalaisi sen? Tekisi mieli kokeilla. Eteisessä myös tammiparketti, mutta ihan kunnossa, siihen en koskisi....

• uffaffaa

Onnistuu. Hionta ja maalaus kahteen kertaan esim. Teknoksen Teknofloor aqualla.
        Lattian värin voit päättää vapaasti.

• Kiitos, näin teen!

• M.aalari

Tuohon kuultolakkaamiseen PARAS tuote on Bloomin paneelivaha, se toimii kaikista parhaiten vanhan lakan päälle ei jää siveltimen jäljet näkyviin ja on todella riittoisaa.

www.youtube.com/watch?v=saluAZt8ivQ

• Artukainen_33

Ainoa ongelma Bloom sarjan tuotteissa että ovat tiettävästi muovia. Itse laittaisin jotain hengittävää...

• Kiitos, katsoin videon. Mä olen nopee joten tuo tapa sopii oikein hyvin.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe