Moi.
Mä oon lähemmäs 14v (13) poika. Mä oon n. 164cm pitkä ja painoa aika tasan 60kg. Mä haluisin laihtuu mutta ei kuitenkaan oo sillee tarpeeks motivaatiota. Pääsyy tälle on se, että oon sosiaalinen, aika hauska ja mukava tyyppi mut eihän ne tytöt muhun päin vilkasekkaan ulkomuotoni takia, ainakaan kauniit. En oo ees seurustellu kenenkään kanssa viel :P . Oon henkisesti suht. kehittyny ja kyllähän mä hyvännäkösten muijien kaa haluisin olla yhes, pussailla yms yms. Mul on murrosikä jo ihan hyvässä vaiheessa, kasvoin yli 10cm viime vuonna, oon aika leveäharteinen ja ääni melko matala. Mutta takaisin siihen varsinaiseen aiheeseen. Eli olisko kellään mitään ajatuskikkoja miten sitä motivaatiota saisi kohotettua? Toki tehokkaat treenimenetelmätkin kelpaa. Tässä ehkä ikävintä on se, että oisin iha überkomee jos tätä läskikerrosta ei olisi. Älkää tulko haukkumaan mua tai jauhamaan sitä "No eihän sinun tarvitse mitään tuollaista miettiä, olet vielä lapsi ja sinulla on koko elämä edessä, eivätkä ne tytötkään sinulle tärkeitä ole"-paskaa, niistä ei ole mitään hyötyä.
Kiitos jo etukäteen!
Jotain helppii?
2
<50
Vastaukset
- TyttösBUMSHAKALAKA
Ala käydä salil koska lihaksist tykkään ja tee riittävästi aerobista sen lisäks, ala juoksee/pyöräilee/uimaan aluks vaik puol tuntii kerral ja kerran viikos, sellast kestävyyttä. Lisää vähitellen treenikertoja viikkoon. Ja ruokavalio kondiksee, perus lautasmallil mennää, (lisää huomattavasti kasviksia entiseen). Jos juot esim 3 dl vettä ennen ruokaa ni et syö liikaa vaan tunnet olos kylläsemmäks
Liiku porukassa. Yleensä se parantaa motivaatiota kun se ei ole niin tylsää eikä kehtaa jättää menemättä jos muutkin menee. :)
Eikä ole mitään ennenkuulumatonta että sun ikäinen ei ole seurustellut. Just sayin'...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2034435Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t663169Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881747Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131337Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181326Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231137Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101111- 501098
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481079- 50989