Columbinen kouluampuminen, Jokelan koulusurmat, Kauhajoen kouluammuskelu ....
Mielestäni tällaiset tapaukset ovat aivan kamalia, ja niitä tapahtuu aivan liian usein. Olen yhä järkyttynyt tällaisista tapahtumista, vaikka edellisestä onkin jo muutama vuosi. Miksi tällaista pitää tapahtua? Kunpa olisi tehokkaampia keinoja ehkäistä tällaisia tapauksia jo etukäteen... ihan vihaksi pistää.
Koulusurmat
5
296
Vastaukset
- CiaMkUltra
Kaikki kouluampujat ovat mind controllin uhreja, mikrosirutettuja, vailla vapaata tahtoa olevia robotteja, jotka on ohjelmoitu murhaamaan. Saatanallisen globaalin eliitin jäsenten tarkoituksena on muuttaa aselakeja näillä massamurhilla, jotta ihmiset eivät enää pysty puolustautumaan näitä Illuminatin roistoja vastaan.
- Anonyymi
Kaikki kouluampujat oli koulukiusattuja , näiltä Columbinen pojilta vietiin vuoden ajan lounasrahat , kertoivat opettajalle , ei vaikutusta. Sama Jokelassa ei rahojen ryöstöä mutta syrjintää johon myös opettaja osallistui , oppilas ampui luokkatoverinsa ja opettajansa. Näin se joskus menee .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kouluampujat oli koulukiusattuja , näiltä Columbinen pojilta vietiin vuoden ajan lounasrahat , kertoivat opettajalle , ei vaikutusta. Sama Jokelassa ei rahojen ryöstöä mutta syrjintää johon myös opettaja osallistui , oppilas ampui luokkatoverinsa ja opettajansa. Näin se joskus menee .
Mahdollinen. Skenaario todellakin.
Usein opettaja mukana kiusaamisessa ja maalittanut tekijän luokan edessä ja nolannut toistuvasti.
- Anonyymi
Aijjon itekki tehdä murhia ja muita
- Anonyymi
Leikkasiko Purra ampujan perheen tuet ja poika päätti kostaa sen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329