Columbinen kouluampuminen, Jokelan koulusurmat, Kauhajoen kouluammuskelu ....
Mielestäni tällaiset tapaukset ovat aivan kamalia, ja niitä tapahtuu aivan liian usein. Olen yhä järkyttynyt tällaisista tapahtumista, vaikka edellisestä onkin jo muutama vuosi. Miksi tällaista pitää tapahtua? Kunpa olisi tehokkaampia keinoja ehkäistä tällaisia tapauksia jo etukäteen... ihan vihaksi pistää.
Koulusurmat
5
314
Vastaukset
- CiaMkUltra
Kaikki kouluampujat ovat mind controllin uhreja, mikrosirutettuja, vailla vapaata tahtoa olevia robotteja, jotka on ohjelmoitu murhaamaan. Saatanallisen globaalin eliitin jäsenten tarkoituksena on muuttaa aselakeja näillä massamurhilla, jotta ihmiset eivät enää pysty puolustautumaan näitä Illuminatin roistoja vastaan.
- Anonyymi
Kaikki kouluampujat oli koulukiusattuja , näiltä Columbinen pojilta vietiin vuoden ajan lounasrahat , kertoivat opettajalle , ei vaikutusta. Sama Jokelassa ei rahojen ryöstöä mutta syrjintää johon myös opettaja osallistui , oppilas ampui luokkatoverinsa ja opettajansa. Näin se joskus menee .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kouluampujat oli koulukiusattuja , näiltä Columbinen pojilta vietiin vuoden ajan lounasrahat , kertoivat opettajalle , ei vaikutusta. Sama Jokelassa ei rahojen ryöstöä mutta syrjintää johon myös opettaja osallistui , oppilas ampui luokkatoverinsa ja opettajansa. Näin se joskus menee .
Mahdollinen. Skenaario todellakin.
Usein opettaja mukana kiusaamisessa ja maalittanut tekijän luokan edessä ja nolannut toistuvasti.
- Anonyymi
Aijjon itekki tehdä murhia ja muita
- Anonyymi
Leikkasiko Purra ampujan perheen tuet ja poika päätti kostaa sen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881