kissa puskee

kissapuskee

Meillä on norjalainen metsäkissa se aina puskee kun mä luen kirjaa sitä kirjaa mitä se merkkaa kertokaa pliis :)

6

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomioo

Kissa kerjää varmaankin huomiota. "Miks tuijotat kirjaa, kun minäkin oon tässä?" Rapsuttele ja silittele sitä kisuas.

• kassuliini

Ihan normaalia kissan toimintaa. Kissoilla on otsassa rauhaset. Ne ovat sen verran piilissa ettei niitä voi nähdä. Kun kissa puskee se merkkaa ihmisen: tämä on minun väkeäni eikä ole vihollinen.
      Isot kissaeläimet tekevät samaa, ne puskevat oman laumansa jäseniä.

• semmosiane

Minunkaan kissani ei pidä ..ei tietokoneella olemisesta..ei kirjan lukemisesta .... . Tekee kaikkensa saadakseen huomiota. ja ellei muuta niin tuijottaa syyllistävästi :D

• äkäpussikissani

Mulla oli jumalattoman äkäinen kissa. Hän kun lojui sohvalla
      menin polvilleni ja puskin omalla otsalla kissaani. Eikä mennyt
      montaa vuotta, kun oltiin hyviä kavereita.
      Oletan sen olevan kissan tykkäämisen merkki ihmiselle.

• kesämirrus

Kissa puskee merkatakseen kirjankin kuuluvan reviiriinsa, ja samalla peittää kirjan hajua omallaa, et haista kumpaakaan. mutta siitä on kysymys. Kissa haluaa hävittää kaikki vieraat hajut, jotta kaikki tärkeät asiat, kuten sinä, tuoksusivat vain kissalta itseltään.

• Boacats

Puskeminen on myös sosiaalista käytöstä, jolla kissa ilmaisee hyväksyvänsä puskemisen kohteen. Kissani kehräävät ja puskevat kirjoja, tietokonetta ja muita esineitä, ennen kuin tulevat puskemaan minua. Puskemistakin on kahdenlaista, sosiaalista ja territoriaalista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10901
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      239
      2440
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      25
      2318
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1660
    6. 194
      1245
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1214
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1170
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1049
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      999
    Aihe